-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015 44420000-0 Будівельні товари (Автоматична камера зберігання)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Завершена
10 019 609.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 196.09 UAH
мін. крок: 1% або 100 196.09 UAH
Номер:
abc6db238e3d4707a48462f3bc1d44df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2021 00:00
Період моніторингу:
16.12.2021 11:38 - 12.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-25-002940-a 25.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» на 2021 рік, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 № 267, зі змінами від 18.11.2021 №267/1 (далі - ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВТВ-ГРАНД», ТОВ «СЕЛФ-СЕРВІС СОЛЮШНЗ», ТОВ «МВК ГРУПП» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.11.2021, реєстр пропозицій від 08.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021, договір від 20.12.2021 № УЗ/ВК-21398/Ю, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.12.2021.
Період усунення порушень:
11.01.2022 14:51 - 15.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2022 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
893e72fd46c04fb79d375e0a9865e6ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8b0106810de74c05a773729439b0d323
Назва:
Пояснення Замовника на запит Північного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
22.12.2021 17:04
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби, який опубліковано 17.12.2021 в електронній системі закупівель Prozorro по процедурі UA-2021-10-25-002940-a, на закупівлю «код ДК 021:2015 – 44420000-0 Будівельні товари (Автоматична камера зберігання)», повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3.1 Положення про філію «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), затвердженого рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 14.05.2020 (протокол № Ц-45/43 Ком.т.), метою діяльності Філії є задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у своєчасному та якісному перевезенні пасажирів, вантажобагажу та багажу, збереженні багажу та вантажобагажу, які перевозяться залізничним транспортом, наданні послуг транспортного сервісу пасажирських перевезень, забезпечення ефективного функціонування та розвитку виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі, а також отримання прибутку від здійснення підприємницької діяльності.
Замовник здійснює централізоване управління залізничними вокзальними комплексами.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника.
Так, параметри камери зберігання (кількість комірок, розмір шаф, особливості конструкції, тощо) визначені насамперед, виходячи з попиту та вимог до сучасного рівня обслуговування пасажирів, наявних місць в приміщеннях вокзалу, в яких доцільно встановити автоматичні камери зберігання, що забезпечать пасажирам і гостям міста, які користуються послугами вокзалу, самостійно, безпечно та не втрачаючи додаткового часу, зберігати свої речі.
Залізничні вокзали потребують автоматичних камер зберігання європейського зразку з урахуванням таких вимог:
- модулі комірок з посиленою рамою, противандальні, мати розмір (500 х 2000 х 850 мм);
- три види розміру комірок: маленькі, середні, великі, що дозволяє пасажиру самостійно визначитись із необхідним йому розміром комірки, відповідно до розмірів його ручної поклажі, та розрахуватися за послугу без переплати (так як вартість послуги диференційована, у залежності від розмірів комірки);
- мультимовність системи, що дозволяє надати послуги різними мовами світу;
- можливість здійснювати оплату за зберігання банківською картою, купюрою або монетами;
- знаходження автоматичних камер зберігання під постійним відеоспостереженням та сигналізацією;
- наявність адміністративної панелі системи, що дозволяє легко працювати з обладнанням працівникам вокзалу.
Таким чином, вирішується ряд проблемних питань таких як: покращення якості надання послуг, заміна морально застарілого обладнання, легкодоступність послуги, здійснення користувачами оплати послуг зручним способом.
Замовником на предмет технічних, якісних та кількісних характеристик було проведено дослідження ринку, на підставі направлених комерційних запитів виробникам даного виду обладнання та отриманих комерційних пропозицій. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі найбільш економічно вигідної пропозиції, з урахуванням оптимального співвідношення критеріїв: ціна/технічні параметри/умови поставки/умови оплати/гарантійні умови (сканкопія додається).
Розмір витрат та очікувана вартість закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та за результатами проведеного дослідження ринку на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних виробників даного товару, з урахуванням оптимального співвідношення критеріїв: ціна/технічні параметри/умови поставки/умови оплати/гарантійні умови (сканкопії додаються).
Очікувана вартість закупівлі не перевищує розмір витрат відповідно до Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «Капітальні інвестиції» та «Ремонт», затверджений рішенням Комісії з формування зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» (протокол № 94/21від 12.10.2021), який розміщено на сторінці власного веб-сайту АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту АТ «Укрзалізниця» можливо перевірити за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/page-8/567362/.
Таким чином, закупівлю товару, зокрема обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення його очікуваної вартості за процедурою UA-2021-10-25-002940-a, на закупівлю: «код ДК 021-2015 44420000-0 Будівельні товари (Автоматична камера зберігання)» здійснено у відповідності до вимог законодавства України у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Сканкопія службової записки ВК ВОК Київ-Пасажирський – на 1 арк;
2. Сканкопія комерційного запиту ТОВ «ВТВ – ГРАНД» – на 5 арк;
3. Сканкопія комерційного запиту ТОВ «МВК ГРУПП» – на 5 арк;
4. Сканкопія комерційного запиту ТОВ «Універсалавтотранс» – на 5 арк;
5. Сканкопія комерційної пропозиції ТОВ «ВТВ – ГРАНД» – на 1 арк;
6. Сканкопія комерційної пропозиції ТОВ «МВК ГРУПП» – на 1 арк;
7. Сканкопія комерційної пропозиції ТОВ «Універсалавтотранс» – на 1 арк.