- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 902 057.60
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 14 510.29 UAH
        мін. крок: 0.5% або 14 510.29 UAH
                    Номер:
                    4d4cebc628fb468ca9b62a475badbe5f
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-06-09-000040
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    09.06.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    09.06.2022 15:45 - 06.07.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2022 № 5
			
Чернігів
Про початок моніторингу 
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби  від  20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ: 
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА      
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 09.06.2022 № 5
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-10-25-007937-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710. 
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 19  частини другої статті 22 Закону та вимог Наказу № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічна закупівлі» (далі – Закон)  та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом. 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оліївської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.10.2021 б/н, з внесеними змінами від 26.10.2021 (далі-тендерна документація), запитання до процедури від 25.10.2021 та роз’яснення Замовника до процедури від 26.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2021, договір на виконання робіт від 02.12.2021 № 252 укладений Замовником з ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.06.2022.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної  пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам Наказу № 710.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    30.06.2022 15:50 - 15.07.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    30.06.2022 15:50
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області ретельно розглянуто висновок від 30.06.2022 про результати моніторингу закупівлі UA-M-2022-06-09-000040, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо проведення закупівлі UA-2021-10-25-007937-b. 
За результатами розгляду висновку моніторингу UA-M-2022-06-09-000040 та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляю, що-до закупівлі UA-2021-10-25-007937-b Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області вживла заходи щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 02.12.2021 року № 252.
Додаток: додаткова угода №1 від 11 липня 2022 року  
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    11.07.2022 17:47
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionBiddingDocuments: Так
 - other: Так
 
                    Опис:
                    Порушення усунуто
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    28.09.2022 16:02
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    9e23a34ecf43426badefca9056446a34
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    16.06.2022 12:27
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    22.06.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу відкритих торгів на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область, код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 2 902 057,60грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-007937-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
   Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    2bca76e4331d4254a8d6cb7ef55a335c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    17.06.2022 10:34
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У відповідь на Ваш  запит «ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»  про надання пояснень від 16.06.2022р. щодо відкритих торгів на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область, код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 2 902 057,60грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-007937-b). 
Замовник, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про бублічні закупівлі» (далі-Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов’язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель .
    Згідно рішенням № 181 сьомої сесії 8 скликання  від 28.05.2021р.(скан.копія додається) Оліївської сільської ради Житомирського району, Житомирської області, було затвердженно проектно-кошторисну документацію на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область». Та згідно даного було направлено кошти з місцевого бюджету на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область»
Відповідно до проектної документації, начальником відділу , архітектури , житловокомунального господарства, благоустрою та інфраструктури Городнюком В.Б., Було надане «Технічне завдання» (скан копія додається). Уповноваженій особі, , із Очікованою вартістю предмета закупівлі, рішення № 181 від 28.05.2021р 8 скликання, та проектна документація,..
 Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області має посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) : http://oliivska.gromada.org.ua. За розміщення інформації на офіційному сайті відповідальнісь несе Інформаційно-організаційний відділ.