• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області.

Капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області.

Завершена

3 942 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 710.00 UAH
Номер: 560bff149f214a6aa00f34991eff2a4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.01.2023 15:49 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.01.2023 № 4-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.01.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.01.2023 № 4-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2021-10-25-001532-c 25.10.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання відповідей на звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» і статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; надання роз’яснень на звернення учасників; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та відповідність його умов змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-10-25-002875-c); тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 25.10.2021 № 41) (далі – ТД); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2021 № 44; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.12.2021 № 1 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 30.12.2022; додаткова угода від 30.12.2022 № 1 до Договору про закупівлю; лист ТОВ «ГОСПОДАР-2» від 29.12.2022 № 33; пояснення та інформація, надані Замовником 01.02.2023 та 07.02.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, відповідно до вимог пункту 5 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 2 до ТД Замовник зобов’язав учасників надати «чинну декларацію (оригінал або копія) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану відповідно до діючого законодавства, в тому числі на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій та на зварювальні та газополум’яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я». ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції не надало відповідну декларацію, чим порушило вимоги ТД в цій частині. Зважаючи на наведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» підлягала відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість Замовник на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГОСПОДАР-2», визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 14.02.2023 18:07 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 18:07

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/05/2023пр
Дата відкриття провадження: 02.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/467/218/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Неможливість здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору у зв’язку з тим, що капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області знаходиться на завершальній стадії. На момент підписання договору ТОВ «Господар-2» надав такі декларації. Додатки: Копії декларацій, що дають право на здійснення робіт підвищеної небезпеки.
Дата публікації звіту: 21.02.2023 11:51

Запити/Пояснення