-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області.
Капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області.
Завершена
3 942 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 710.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 710.00 UAH
Номер:
560bff149f214a6aa00f34991eff2a4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 15:49 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2023 № 4-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.01.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.01.2023 № 4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-10-25-001532-c 25.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання відповідей на звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» і статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; надання роз’яснень на звернення учасників; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та відповідність його умов змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-10-25-002875-c); тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 25.10.2021 № 41) (далі – ТД); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2021 № 44; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.12.2021 № 1 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 30.12.2022; додаткова угода від 30.12.2022 № 1 до Договору про закупівлю; лист ТОВ «ГОСПОДАР-2» від 29.12.2022 № 33; пояснення та інформація, надані Замовником 01.02.2023 та 07.02.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, відповідно до вимог пункту 5 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 2 до ТД Замовник зобов’язав учасників надати «чинну декларацію (оригінал або копія) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану відповідно до діючого законодавства, в тому числі на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій та на зварювальні та газополум’яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я».
ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції не надало відповідну декларацію, чим порушило вимоги ТД в цій частині.
Зважаючи на наведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» підлягала відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість Замовник на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГОСПОДАР-2», визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
14.02.2023 18:07 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2023 18:07
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
14/05/2023пр
Дата відкриття провадження:
02.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
3/467/218/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Неможливість здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору у зв’язку з тим, що капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області знаходиться на завершальній стадії. На момент підписання договору ТОВ «Господар-2» надав такі декларації.
Додатки: Копії декларацій, що дають право на здійснення робіт підвищеної небезпеки.
Дата публікації звіту:
21.02.2023 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
0350979002354a19bc52d1e26a9a6ff5
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
29.01.2023 21:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будівлі КЗ «Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради» за адресою вулиця Шкільна, 4 с. Садове Арбузинського району)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5e2001d2976b43a1b6e7bdf719a652e7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.02.2023 14:04
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 2023-01-24 15:49:17 UA-M-2023-01-24-000025) процедури закупівлі (ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області.) з очікуваною вартістю 3 942 000.00 UAH (Враховуючи ПДВ), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-001532-c, повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 1 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ТОВ «АБК» «АРХСІТІ»., на яку 16.09.2021 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт даху будівлі КЗ " Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради" за адресою вулиця Шкільна, 4 с.Садове Арбузинського району Миколаївської області.). Експертиза проведена ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА ЗО» 16.09.2021 року, експертний звіт за №305/21Д. У разі необхідності, учасники торгів мали можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: Миколаївська область Арбузинський район село Благодатне вул. Ювілейна, 16, про що зазначено у п.2.3 розділу 1 Тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 3 942 000.00 UAH (Враховуючи ПДВ). Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 25.10.2021 на сайті https://zakupki.com.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства. Додаємо посилання на публікацію: https:// https://zakupki.com.ua/tender/13973633
Додатки:
- експертний звіт за №305/21Д. від 16.09.2021 року;
- зведений кошторисний розрахунок;
Номер:
57eab4e14b5f461a97617861491f32e2
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
29.01.2023 23:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будівлі КЗ «Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради» за адресою вулиця Шкільна, 4 с. Садове Арбузинського району)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, додатковою угодою від 30.12.2022 № 1 до договору від 03.12.2021 № 1, укладеного з ТОВ «ГОСПОДАР-2» (далі – Договір), вносилися зміни щодо продовження строку дії Договору до 29.12.2023 року.
У зв’язку з наведеним пропоную надати документи, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин для внесення змін до Договору згідно із зазначеною додатковою угодою щодо продовження строку дії Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначених питань.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
12a1a599351e474daf1dd11df99c9303
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.02.2023 14:07
Опис:
У зв'язку з обмеженою кількістю символів на надання відповіді в системі, відповідь на запит надано в прикріпленому файлі.
Номер:
a1b4f545c12742b8a64e00c0748dfd32
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
06.02.2023 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будівлі КЗ «Садівська загальноосвітня школа I-III ступенів Благодатненської сільської ради» за адресою вулиця Шкільна, 4 с. Садове Арбузинського району)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Згідно з пунктом 20.1 розділу 20 «Додатки до договору» договору від 03.12.2021 № 1, укладеного з ТОВ «ГОСПОДАР-2» (далі – Договір про закупівлю), невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Договір про закупівлю оприлюднений без додатка «Договірна ціна».
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити причини неоприлюднення додатку до Договору про закупівлю «Договірна ціна» в електронній системі закупівель.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.