• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення заходів з захисту від підтоплення і затоплення, направлених на запобігання розвитку небезпечних процесів, усуненню або зниженню до допустимого рівня їх негативного впливу на території і обєкти: вул.Вітовського в с.Задністрянське Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", класифікація ДК 021:2015 45236000-0 Вирівнювання поверхонь)

Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерна документація додається (ТД). Перелік робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник повинен надавати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих ДСТУ, національних стандартів та чинному законодавству.

Торги не відбулися

1 568 992.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 844.96 UAH
Номер: 6b3b6abae20741dab65bd26a496d1ed6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-24-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.12.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.12.2021 12:24 - 20.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.12.2021 №820 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника – начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.12.2021 №820 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-10-24-000299-b 24.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Заяць Юрія Володимировича встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бурштинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Заяць Юрія Володимировича, вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 16.11.2021 №126, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.12.2021 №131, повідомлення від 08.12.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2021 №135, інформацію про відміну від 28.12.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Довідці (Таблиця В) про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення відображено 4 бруківники та 2 бетоняра/різноробочих, однак в довідці від 04.11.2021 №27 наявна інформація про 2 бруківники та 2 бетоняра/різноробочих. Таким чином, учасником не підтверджено наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, а саме: 2 бруківники. Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Заяць Юрія Володимировича, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. У пункті 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що учасник у кошторисних розрахунках повинен відобразити інформацію про джерело отримання (компанія- постачальник, виробник тощо) будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, передбачених підсумковою відомістю ресурсів. Однак, учасником Фізичною особою-підприємцем Заяць Юрієм Володимировичем у кошторисних розрахунках вищезазначена інформація не зазначена. Також, у пункті 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає від учасника надати, а саме: - гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 2 (двох) років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції); - під час періоду подання тендерних пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, погодити акт з Замовником. Також необхідно надати скановану копію з оригіналу такого акту у складі тендерної пропозиції з підписом учасника закупівлі та підписом Замовника; - учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни; - копію всіх ліцензій з додатками на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством що підтверджує можливість виконання робіт у повному обсязі. У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу; - копію(копії) чинного (их) дозволу (ів) на виконання робіт, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічної специфікації (Дефектний акт). У разі, якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів; - гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам проєктів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак, учасником Фізичною особою-підприємцем Заяць Юрієм Володимировичем у складі тендерної пропозиції вищезазначені документи не надано. Крім того, учасником Фізичною особою-підприємцем Заяць Юрієм Володимировичем у довідці від 04.11.2021 №28 «Тендерна пропозиція» зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 50 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій», тоді як згідно пункту 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Заяць Юрія Володимировича, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У пункті 3 таблиці «Документи для фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» Додатку 3 до ТД визначено, що переможець торгів на виконання вимоги пункту 5 частини першої статті 17 Закону повинен надати таку інформацію: Електронна довідка чи Сканована копія з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Переможець торгів Фізична особа-підприємець Заяць Юрій Володимирович оприлюднив в електронній системі закупівель 15.12.2021 зазначену довідку №21306559880640917171, проте вона станом на 03.11.2021. Також, у пункті 8 таблиці «Документи для фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» Додатку 3 до ТД визначено, що переможець торгів на виконання вимоги пункту 13 частини першої статті 17 Закону повинен надати таку інформацію: Електронна довідка чи Сканована копія з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, що діє станом на дату подання документа. Переможець торгів Фізична особа-підприємець Заяць Юрій Володимирович оприлюднив в електронній системі закупівель 15.12.2021 зазначену довідку від 05.11.2021 №722, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»; - не дійсна станом на дату подання. Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Заяць Юрія Володимировича через те, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 13.01.2022 12:07 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2022 12:07