• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер (Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

524 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 620.40 UAH
Номер: 98f4281cdf7f45c48cbd34430eef6c85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.11.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 17.11.2021 12:40 - 09.12.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.11.2021 № 494 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.11.2021 №494 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-10-23-006942-b 23.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Краснопільської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.10.2021, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 27.10.2021, роз’яснення Замовника від 01.11.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 27.10.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 01.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.11.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «В-ІНВЕСТ», вимогу про усунення невідповідностей до 12.11.2021, протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.11.2021 № 94, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2021 року.
Період усунення порушень: 22.11.2021 09:16 - 26.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2021 09:16