-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників
Завершена
2 570 987.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 23 138.88 UAH
мін. крок: 0.9% або 23 138.88 UAH
Номер:
5e053fa815b249b0a820054c9ab76e0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 15:34 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2022 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2022 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-10-23-006883-b від 23.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 14 та 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення статті 10 Закону та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону та пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ХІМБУД-3», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує:
- дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (пунктів 14 та 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710) та при оприлюдненні інформації про закупівлю (статті 10 Закону та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону та пункту 12 частини першої статті 10 Закону);
- вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно-технічного навчального закладу «Шосткинське вище професійне училище» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.10.2021 за №17, додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації із змінами оприлюднений 25.10.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» (далі – ТзОВ «ХІМБУД-3»), протокол засідання тендерного комітету від 10.11.2021 за №59, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021, договір підряду від 22.11.2021 №б/н, додаткову угоду від 29.12.2021, пояснення Замовника від 17.06.2022 та від 24.06.2022 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 4.1 розділу 4) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 5.2 розділу 5) в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710).
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Крім цього, згідно частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом встановлено, що Замовником 23.10.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію, затверджено рішенням тендерного комітету від 18.10.2021 за №17. Разом з тендерною документацією Замовик оприлюднив додатки до неї (1, 2, 3, 4, 5), в тому числі додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики».
Окрім цього, Замовником 25.10.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації із змінами.
Однак, в порушення статті 10 Закону та частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що внесено.
За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір підряду вд 22.11.2021 за №б/н (далі-договір). Згідно пункту 2.1 договору термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і до 15 грудня 2021 року при наявності своєчасного фінансування. А у пункті 20.1. цього договору зазначено: цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022р., але в будь-якому разі повного виконання Сторонами своїх забов'язань.
Згідно пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
В поясненні, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.06.2022, щодо не оприлюднення звіт про виконання договору про закупівлю Замовник вказав, що: «звіт про виконання договору по закупівлі, не було оприлюднено вчасно з причини знаходження уповноваженої особи на лікарняному з кінця січня до 23 лютого 2022 року. А в подальшому, в зв’язку з початком бойових дій, «Центр сертифікації» заблокував ключі уповноважених осіб, так як державними органами України було прийнято рішення що територію Сумської області окуповано військами РФ».
Замовником звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель – 24.06.2022.
Отже, на порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
27.06.2022 09:29 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2022 09:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», в особі директора Ковтун Світлани Валентинівни, на підставі порушень виявлених в ході моніторингу закупівлі UA – 2021-10-23-006883-b «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар»,»Кондитер», «Офіціангт» які знаходяться за адресою: вул. Воронізька,б.38 м. Шостка, Сумська область», проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Туровчик Ольгою Миколаївною, про дотримання вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації відповідно до частини 2 пунктів 14,19 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: « у тендерній документації зазначаються такі відомості: « кінцевий строк подання тендерних пропозицій; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки», та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 «Про затвердження переліку формальних помилок».
Також роз'яснено уповноваженій особі ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», Туровчик Ользі Миколаївні, обов'язковість дотримання вимог діючого законодавства України в сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а особливо пункту 12 частини першої статті 10: «звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Крім того, адміністрацією ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», прийнято рішення додатково відправити уповноважену особу, Туровчик Ольгу Миколаївну, на семінар щодо відповідного складання тендерної документації та правил подання звітності в електронній системі публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.06.2022 10:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
30.06.2022 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
4bdf8c7ae21946a48a46f504c826147c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2022 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-23-006883-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d97d15b45059473ca5a01d9f0b1e60b8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.06.2022 10:13
Опис:
15 жовтня 2021 року тендерним комітетом ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» в складі: Наумової А.Г., голова комітету; Бурик І.В., заступник голови; Туровчик О.М., секретар; Кролевецької В.Г. та Писклової Т.Л., члени комісії, було розглянуто проектну і кошторисну документацію, виготовлену архітектурно-проектною майстернею «ФОП Якименко Валентина Іванівна». На підставі цієї документації тендерним комітетом прийнято рішення: виготовити тендерну документацію і провести тендерну закупівлю шляхом проведення відкритих торгів щодо предмета закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар», «Кондитер», «Офіціант», які знаходяться за адресою: вул.Воронізька, б.38 м. Шостка, Сумська область». Це рішення було оформлено протоколом зборів тендерного комітету № 16 від 15.10.2021 року.
Тендерна документація щодо технічних та якісних характеристик була виготовлена на підставі проектної документації архітектурно-проектної майстерні «ФОП Якименко Валентина Іванівна». Визначення вартості, щодо предмета закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар», «Кондитер», «Офіціант», які знаходяться за адресою : вул.Воронізька, б.38 м. Шостка, Сумська область», було здійснено на підставі кошторисної документації виготовленої архітектурно-проектною майстернею «ФОП Якименко Валентина Іванівна» та кошторисних призначень, виділених з державного бюджету та коштів місцевого бюджету.
Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі, було розміщено на офіційному сайті ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» за посиланням vpu19.ucoz.ua. Але терміном з 25 лютого 2022 року і на теперішній час сайт заблоковано у зв’язку з введенням воєнного стану в державі. Ведуться роботи по створенню нового сайту закладу. Вищезазначена інформація розміщена на блозі НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ІЗ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБТІНИКІВ ЗА ПРОФЕСІЯМИ "КУХАР", "КОНДИТЕР", "ОФІЦІАНТ" за посиланням https://sites.google.com/view/npc-shvpu
Номер:
7fb4ddb4a0a24b11b3c29216b7348d6c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.06.2022 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-23-006883-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Згідно частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Аналізом встановлено, що Замовником 23.10.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію, затверджено рішенням тендерного комітету від 18.10.2021 за №17. Разом з тендерною документацією Замовник оприлюднив додатки до неї (1, 2, 3, 4, 5), в тому числі додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики».
Окрім цього, Замовником 25.06.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації із змінами.
Однак, Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що внесено.
Прошу пояснити, з яких причин Замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, що вносяться ?
2. За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір підряду вд 22.11.2021 за №б/н (далі-договір). Згідно пункту 2.1 договору термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і до 15 грудня 2021 року при наявності своєчасного фінансування. А у пункті 20.1. цього договору зазначено: цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022р., але в будь-якому разі повного виконання Сторонами своїх забов'язань.
Прошу пояснити, чи укладались додаткові угоди щодо продовження терміну дії договору ( якщо укладались надати скан - копії), якщо термін дії договору не продовжено прошу пояснити чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
004d0217bc2d48eabbf33202e021bade
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.06.2022 10:25
Опис:
Відповідальна особа ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», яка здійснювала розміщення тендерної документації щодо закупівлі UA – 2021-10-23-006883-b, не розмістила окремим документом зміни до додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» так як жодних змін в технічних, якісних та кількісних характеристик не відбулось, документ було лише доповнено в заголовній частині, а саме відбулось корегування назви предмету закупівлі, UA – 2021-10-23-006883-b, для відповідності проектній документації.
Звіт про виконання договору по закупівлі, UA – 2021-10-23-006883-b, не було оприлюднено вчасно з причини знаходження уповноваженої особи ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» на лікарняному з кінця січня до 23 лютого 2022 року. А в подальшому, в зв’язку з початком бойових дій, «Центр сертифікації» заблокував ключі уповноважених осіб, так як державними органами України було прийнято рішення що територію Сумської області окуповано військами РФ.
В зв’язку з вищевикладеним уповноважена особа ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» не мала змоги вчасно оприлюднити звіт про виконання договору по предмету закупівлі, UA – 2021-10-23-006883-b.