-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адмінприміщення Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, Київський майдан, 4
Завершена
3 960 514.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 802.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 802.57 UAH
Номер:
a94834b1b8cf4c61a65433ff43832f90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2022 00:00
Період моніторингу:
19.04.2022 14:32 - 14.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.04.2022 № 1-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №1-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
6. UA-2021-10-23-002704-a, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, яку проводить Головне управління ДПС у Волинській області (м. Луцьк);
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «19» квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління ДПС у Волинській області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.12.2021; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю СМ-Рембуд (далі – ТОВ «СМ-Рембуд»); вимогу про усунення невідповідностей до 12.11.2021 відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» (далі - ТОВ«СМ-Рембуд»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 26.11.2021 № 23/2021 та додаткові угоди до нього (далі – Договір).
Дослідженням питання визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СМ-Рембуд» встановлено наступне.
Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 12.11.2021.
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, зазначене повідомлення містить зауваження щодо невідповідності інформації та/або документів, усунення якої не передбачено частиною 16 статті 29 нової редакції Закону, а саме:
- 1.«Відповідно до п.6.6. частини 6 Розділу 3 Документації Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013…»;
- 2.«Відповідно до частини 6 Розділу 3 Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку №2 до цієї Документації, документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації* включає в себе:…»;
- 3.«Відповідно до пункту 12 розділу 5 частини 2 Документації учасник повинен надати в складі пропозиції Електронну довідку видану уповноваженим державним органом про трудовий та страховий стаж на особу, що підписала тендерну пропозицію. Відповідно до п.7 частини 2 розділу 5 Документації Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. Відповідно до розділу 3 частини 1 Документації Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". В складі пропозиції міститься довідка про трудовий та страховий стаж, оскільки вказаний документ являється електронним, то такий документ повинен містити електронної печатки/підпису установи, що її видала»;
- 4.«Відповідно до додатку №2 Документації Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:…»
- 5.«Відповідно до частини ІІІ. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Додатку №1 документації п.6. Учасник в складі пропозиції має надати належним чином завірену копію Договору та ліцензії на право використання програмного комплексу АВК-5 з зазначенням правової підстави користування…»
Таким чином, Замовником повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей складено з недотриманням вимог частини 16 статті 29 Закону та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СМ-Рембуд», чим порушено вимоги пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
19.04.2022 15:12 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2022 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері закупівель в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Головне управління ДПС у Волинській області вжило заходів щодо дострокового розірвання Договору від 26.11.2021 №23/2021 по закупівлі UA-2021-10-23-002704-a, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
Документ, що свідчить про вжиття таких заходів додається.
Дата публікації звіту:
26.04.2022 11:54