• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вапно будівельне негашене кальцієве подрібнене 2 гатунку

Завершена

4 024 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 125.00 UAH
Номер: 5547f4043984447fb224bff474cce773
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-14-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 15.04.2022 09:25 - 12.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.04.2022 № 114 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2022 № 114. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2021-10-23-002691-aВиявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРСО ІНВЕСТ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 22.11.2021 року № 660/13/413В, а також забезпеченням застосування наслідків недійсності (нікчемності) вказаного правочину від 22.11.2021 року № 660/13/413В із урахуванням норм статей 215-217, 236 Цивільного кодексу України та статті 208 Господарського кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Державного Підприємства «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника - переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «АРСО ІНВЕСТ» (далі - ТОВ «АРСО ІНВЕСТ»), протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2021року, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2021 року, договір про закупівлю від 22.11.2021року № 660/13/413В. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 22.11.2021 року № 660/13/413В, умови якого не відповідають пропозиції переможця за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару), зокрема, ціна пропозиції переможця за результатами електронного аукціону становила 3 968 787,00 грн., тоді як ціна згідно умов укладеного договору про закупівлю складає 3 968 780,40 грн., чим не дотримано вимоги частини 4 статті 41 Закону. Поряд з тим, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону, встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 20.04.2022 20:06 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 20:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України м. Житомир складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-002691-a (далі – Висновок), про наявність порушень з боку ДП «СхідГЗК». ДП «СхідГЗК» розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-002691-a та повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, Замовник виконав вимоги зазначені у частині 4 статті 41 Закону, оскільки ціна була перерахована в бік зменшення без зменшення обсягів закупівлі. Аналогічна позиція з даного приводу, яка наведена у постанові Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2019 у справі № 640/4863/19, до ДП «СХІДГЗК» як до Замовника не може бути застосована, оскільки закупівля відповідно індикатору закупівля UA-2018-09-28-000302-b була розпочата 28 вересня 2018 року, тобто до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ від 19.09.2019, який набрав чинності 19.04.2020 року. При цьому відповідно до частини 5 статті «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедура, яка наведена як аналогічна позиція з даного приводу, була розпочата в термін дії Закону України «Про публічні закупівлі» №2289–VІ № 922-VIII від 25.12.2015р., який набрав чинності з 1 квітня 2016 року. Згідно редакції цього Закону перерахунок ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції здійснювати було не можливо, оскільки ця норма Закону була відсутня. ДП «СХІДГЗК» як Замовник здійснював процедуру закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ від 19.09.2019, який набрав чинності 19.04.2020 року, відповідно якому передбачено здійснення перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, враховуючи вищезазначене, договір про закупівлю від 22.11.2021р. №660/13/413В був укладений з дотриманням вимог частини 4 статті 41 Закону України та не може бути визначеним нікчемним. Отже, виходячи із зазначеного вище, Замовник вважає, що процедуру торгів було здійснено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та без порушень. В той же час, ставимо вас до відому, що Ваші зауваження в подальшому будуть враховані в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 27.04.2022 15:35

Запити/Пояснення