• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних

Завершена

3 312 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 560.90 UAH
Номер: 45fdac8a359243509d808c69427feb34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 09.11.2022 10:31 - 01.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 08.11.2022 № 50-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.11.2022 № 50-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 3. UA-2021-10-23-000858-c, ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), яка проведена Департаментом освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує: 1) оприлюднити звіт про виконання договору; 2) здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 15 » листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 23.10.2021 № 127 (зі змінами від 09.11.2021 № 136); тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Бакірова Евелін Шамілівна (далі – ФОП Бакірова Е.Ш.), протокол засідання тендерного комітету від 22.11.2021 № 151; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22 листопада 2021 року; договір про закупівлю від 21.12.2021 № 858-С та додаткову угоду до нього від 21.12.2021 № 1. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація для проведення даної процедури закупівлі не містить електроннї адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються, поміж іншого, прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Згідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем - ФОП Бакірова Е.Ш. укладено договір від від 21.12.2021 № 858-С на суму 3 096 000,00 грн без ПДВ (в подальшому, шляхом укладання додаткової угоди від 21.12.2021 № 1 сума загальна вартість договору була зменшена та становила 3 081 600,00 грн без ПДВ). Відповідно до умов вказаного договору, цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року. Відповідно до пункту 1 статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Проте, Замовником станом на момент проведення моніторингу (15.11.2022) не оприлюднено звіт про виконання договору, чим недотримано вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 16.11.2022 13:37 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 13:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок, щодо проведення моніторингу від 16.11.2022 (ID моніторингу UA-M-2022-11-09-000007) «Щодо встановленого порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу» розглянуто в межах компетенції та буде враховано у роботі. Щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10, повідомляємо, що відповідальна особа звільнена з роботи.
Дата публікації звіту: 22.11.2022 09:12