• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Реконструкція. Ділянка № 15 (в межах вулиць Горького - 8-го Березня - Гагаріна - Ціолковського)"

Завершена

1 827 000.00 UAH з ПДВ
Номер: fa6fe9c172be4695b0517b191b57b18b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 30.08.2022 13:57 - 21.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2022 № 34-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 29.08.2022 № 34-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1. UA-2021-10-23-000811-b 23.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення змін до договору встановлено порушення пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону щодо своєчасності оприлюднення змін до договору та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради (далі – Замовник), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про проведення переговорів від 23.10.2021 № 68, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2021, договір підряду від 03.11.2021 № 153 (далі – Договір), додаткова угода від 04.11.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 10.11.2021, додаткова угода від 16.11.2021 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 17.11.2021, додаткова угода від 22.11.2021 № б/н до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.11.2021, пояснення та документи від 02.09.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 04.11.2021 № 1 на четвертий робочий день з дня внесення змін, чим порушив вимоги пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 08.09.2022 12:00 - 23.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2022 12:00

Запити/Пояснення