-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі даху Ворохтянського ліцею Ворохтянської селищної ради на вул. Д. Галицького, 79 в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 261 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 307.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 307.56 UAH
Номер:
954e7165a4a64bda807bc68dfd6e0cc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-17-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 13:19 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021 №709
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 №709
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-10-22-013303-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм, встановлених пунктом 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Климпуша Миколи Миколайовича, відхилення тендерних пропозицій ФОП «Привика Ігор Святославович», ТОВ «Християна», ТОВ «Лідер-Плюс» – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 01 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 01.07.2021 року) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ворохтянського ліцею Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Климпуша Миколи Миколайовича, ФОП «Привика Ігор Святославович», ТОВ «Християна», ТОВ «Лідер-Плюс», протокольні рішення уповноваженої особи з організації та проведення тендерних закупівель від 10.11.2021, від 11.11.2021, від 15.11.2021, від 18.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2021 року, пояснення Замовника від 30.11.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
01.12.2021 14:09 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 14:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства від
01.12.2021 року ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ
РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
надає Вам роз’яснення щодо встановленого порушення законодавства в частині
складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Тендерна документація Замовника містить опис формальних (несуттєвих)
помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних
пропозицій, вичерпний перелік яких затверджений наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020
№710, крім прикладів формальних (несуттєвих) помилок згідно п. 19 ч. 2 ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі». При проведенні нових тендерних
процедур зобов’язуємося врахувати та змінити в Тендерній документації
зазначену у висновку згідно результату моніторингу інформацію.
Дата публікації звіту:
03.12.2021 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
4de31865d02b447aa694c937d52dab65
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2021 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт покрівлі даху Ворохтянського ліцею Ворохтянської селищної ради на вул. Д. Галицького, 79 в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-013303-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Климпуша Миколи Миколайовича те, що ним не надано гарантійного листа щодо визначення валюти гривні, як вимагалось у пункті 6 Розділу І Тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5047f1bb8d8141eaa317e15faa4b4b22
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу
Дата опублікування:
30.11.2021 13:59
Опис:
Під час розгляду тендерній пропозиції Учасника в тендерній пропозиції було визначення валюти гривні. Ця інформація була надана Учасником в довідці про розкриття рахунку та в кошторисній документації (розрахунку вартості) Учасника, які є невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Оскільки до Учасника порівняно не було більше зауважень Замовником прийнято рішення оголосити учасника ФОП Климпуша Миколи Миколайовича переможцем.