• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту автопідйомників. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)

детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації

Завершена

1 159 346.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 796.73 UAH
Номер: 587faeb6708e43adafd190758de30475
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-15-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 15.08.2022 11:48 - 06.09.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.08.2022 № 15-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 15.08.2022 № 15-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-22-003227-c, 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 № 331; роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.11.2021 № 438; протокол засідання тендерного комітету від 16.11.2021 № 396; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР»; документи, подані учасником відкритих торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; пояснення Замовника, отримане 19.08.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 07.12.2021 № ОД/Е-21-848-МО; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень: 02.09.2022 11:55 - 08.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2022 11:55

Запити/Пояснення