-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт)
Завершена
1 342 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 421.90 UAH
мін. крок: 1% або 13 421.90 UAH
Номер:
0fdf727880674191a7e37efdb80f667b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-04-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2022 00:00
Період моніторингу:
04.02.2022 14:11 - 26.02.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
04.02.2022 № 74
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Іван МАРУЩИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2022 № 74
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-10-22-006907-a 22.10.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII; розгляду тендерних пропозицій ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» та ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.11.2021 №168; тендерні пропозиції Фізичних осіб підприємців «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (далі - ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА») та «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» (далі - ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» до 18.11.2021; протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» від 19.11.2021 №176; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» від 22.11.2021 №180; протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» від 09.12.2021 №196; повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021; договір про закупівлю № 2 від 05.01.2022; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 09.02.2022.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
21.02.2022 11:02 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
bebb7ed961de44d3bc8bf8b3ec76a7d6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.02.2022 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-006907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 196)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d60efdf7072b438a9433d4ee2073180a
Назва:
Пояснення по запиту на моніторинг
Дата опублікування:
09.02.2022 10:44
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 0212015 15550000-8 Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-006907-a
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів ДСТУ 4418:2005 Сметана. Технічні умови., ДСТУ 4417:2005 Кефір. Технічні умови., ДСТУ 4343:2004 Йогурти. Загальні технічні умови, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами).
2. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 196)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №224 від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.
Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/