• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт)

Завершена

1 342 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 421.90 UAH
Номер: 0fdf727880674191a7e37efdb80f667b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-04-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 04.02.2022 14:11 - 26.02.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 04.02.2022 № 74 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Іван МАРУЩИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 № 74 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-10-22-006907-a 22.10.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII; розгляду тендерних пропозицій ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» та ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.11.2021 №168; тендерні пропозиції Фізичних осіб підприємців «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (далі - ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА») та «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» (далі - ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» до 18.11.2021; протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» від 19.11.2021 №176; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» від 22.11.2021 №180; протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» від 09.12.2021 №196; повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021; договір про закупівлю № 2 від 05.01.2022; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 09.02.2022. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень: 21.02.2022 11:02 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2022 11:02

Запити/Пояснення