-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби (макарони, торгоня, вермішель)
Завершена
370 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 700.80 UAH
мін. крок: 1% або 3 700.80 UAH
Номер:
f0d83fcee10346e2a2237ec07da5756b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 13:22 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.02.2022 № 90
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 90
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-22-012768-b 22.10.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII; розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.11.2021 №165; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації надані на звернення та вимоги учасників; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» (далі - ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2021 №168; протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА»від 09.12.2021 №189; повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021; договір про закупівлю № 15 від 05.01.2022; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 17.02.2022.
За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації та з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
21.02.2022 11:01 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
74a6ea772c274312a569d7e5db1cbdc1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.02.2022 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби (макарони, торгоня, вермішель)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-012768-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 189), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистрибютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистрибютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – тиденної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистрибютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано декларації постачальника Приватного акціонерного товариства «ЧУМАК» щодо якого відсутні підтверджуючі документи про наявність договірних відносин з учасником та гарантійні листи щодо можливості поставки товару, а також який згідно поданої декларації не є виробником (офіційним імпортером чи дистриб’ютором); договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, якій є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору, за умови наявності товару у продажу, проте не долучено копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистрибютора) або посвідчення про якість або декларація виробника (офіційного імпортера чи дистрибютора) товариства, з яким укладено договір поставки, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації щодо якості на кожний різновид товару.
3. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 189)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8d0029b6e9d047c6a12b615f2fe5070e
Назва:
Пояснення по запиту на моніторинг
Дата опублікування:
17.02.2022 14:27
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 0212015 15850000-1 Макаронні вироби (макарони, торгоня, вермішель) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-012768-b
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державного стандарту ДСТУ 7043:2020 Вироби макаронні. Загальні технічні умови, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 189), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано декларації постачальника Приватного акціонерного товариства «ЧУМАК» щодо якого відсутні підтверджуючі документи про наявність договірних відносин з учасником та гарантійні листи щодо можливості поставки товару, а також який згідно поданої декларації не є виробником (офіційним імпортером чи дистриб’ютором); договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, якій є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору, за умови наявності товару у продажу, проте не долучено копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) товариства, з яким укладено договір поставки, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації щодо якості на кожний різновид товару.
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі.
Тендерною документацією не конкретизовано з ким саме в Учасника повинен бути наявний договір поставки єдиною умовою документації є те, що наявність (чинність) такого договору поставки повинно бути підтверджено Гарантійним листом від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, який є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору. Виходячи з інформації яку замовник перевірив у публічному доступі в мережі Інтернет, в тому числі за допомогою державних реєстрів , що містять відкриті дані Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» є дистриб’ютором та імпортером продукції харчування, та здійснює оптові поставки товарів виключно суб'єктам підприємницької діяльності. Враховуючи те, що при оцінці тендерної пропозиції було встановлено наявність в учасника договірних відносин з постачальником, а реальність і доброчесність таких відносин відповідно до наданих Учасником документів не викликає жодних сумнівів, щодо достовірності наданої інформації, Замовником було встановлено під час перевірки тендерної пропозиції наявність у її складі відповідних копій (або сканованих-оригіналів) сертифікатів якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларацій виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. ТД не було передбачено щодо кожної декларації та/або сертифікату має бути діючий договір. Відповідно учасником виконано вимоги ТД а Замовником визнано тендерну пропозицію, яка відповідає в повному обсязі кваліфікаційним критеріям. Враховуючи відсутність в умовах тендерної документації конкретизованих вимог, щодо оформлення зазначених вище документів учасником, а також відсутність у чинному законодавстві типових форм їх складання, що дало б можливість Замовнику проводити оцінку такого документу, вважаємо, що надані учасником вказані документи відповідають вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція Учасника ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА є найбільш економічно вигідною та місить всю необхідну для замовника інформацію щодо якості товару, а також те, що подані декларації якості як постачальниками не спростовують їх приналежність до виробників, дистриб’юторів або імпортерів.
3 Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 189)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
- Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №217від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.