-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збору твердих побутових
Завершена
3 502 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 512.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 512.50 UAH
Номер:
db5338d2a1c24510b4ecdfd673de84f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:43 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-22-006520-a, 22.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Кухарівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-22-013046-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, опубліковане під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
28.03.2022 16:12 - 01.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2022 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
53c2ca46ff4c4eea861dcda6f7643e9f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
Дата: 17.02.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-22-006520-a, яка проводилась Комунальною установою «Міська служба єдиного замовника» Кухарівської міської ради» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
282db9b896e84a32b6cbf6b7541ee525
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
18.02.2022 16:24
Опис:
Керуючись п.2 розділу ІІІ примірної методики очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року,розрахунок очікуваної вартості товару був зроблений на підставі закупівельних цін попередньої закупівлі UA-2021-03-16-002697-c.
Очікувана вартість, яка визначається на підставі цін попередніх закупівель, розраховується за такою формулою:
ОВі= V*Ц м.п. xkі
Щодо визначення обсягу закупівлі, керуючись п.1 розділу ІІ примірної методики очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року, визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
У зв’язку із об’єднанням територіальної громади сіл, селищ, міст до Курахівської міської територіальної громади та визначення виконавцем послуги з вивезенням побутових відходів на території Курахівської міської територіальної громади Комунальне підприємство «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради», на підставі рішення виконавчого комітету Курахівської міської ради № 10-1 від 04.06.2021 року, було збільшено кількість споживачів (населення, підприємства, дитячі садочки, заклади освіти та ін..), у зв’язку з цим виникла необхідність у додатковій закупівлі контейнерів для збору побутових відходів для різних груп споживачів. Кількість контейнерів була визначена із врахуванням кількості укладених договорів про надання послуг з поводження з побутовими відходами.
Щодо розміщення на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до вищезазначеної постанови, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Наше підприємство не є будь-яким розпорядником бюджетних коштів, в якості окремих надходжень, підприємство іноді отримує фінансування з місцевого бюджету.
Більш того вказана вимога носить рекомендаційний характер та не є імперативом для комунальних підприємств.
Номер:
4218aa8ae7ad40e689f3990842e30e1b
Назва:
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Номер:
6dc6e9c798d7421e8f833fc1fa3608b1
Назва:
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.03.2022 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.