-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
1 090 188 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 450 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 450 940.00 UAH
Номер:
644ada3593ec4c29920bb30aa5fa808e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:39 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-10-22-006453-a 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШБУ-77» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 22.10.2021 № 418), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77»
(далі – ТОВ «ШБУ-77»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 10.12.2021 № 475, повідомлення про намір укласти договір 10.12.2021, договір про закупівлю від 28.12.2021 № 73 (далі – Договір), додаткові угоди до договору від 28.12.2021 № 1, від 29.12.2021 № 2 та від 05.08.2022 № 3, відповідь замовника на запит Держаудитслужби, оприлюднена в електронній системі закупівель 21.10.2022.
1. Вимогами Додатку 2 тендерної документації, встановлено, що Технічним завданням по закупівлі передбачено надання послуг в два етапи: І етап - Розробка проектної документації, ІІ етап – виконання ремонтно-будівельних робіт.
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям по І етапу, зокрема: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, про виконання аналогічного договору.
Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки)/коригування проектної (проектно - кошторисної) документації (стадія проект та/або стадія робочий проект та/або стадія робоча документація) на будівництво, реконструкцію, капітальний, поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення, за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ та/або СС2 (V та/або ІV та/або ІІІ категорії складності).
Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: аналогічний виконаний договір; акти приймання-передачі виконаних робіт\послуг на суму виконання договору; позитивний лист - відгук замовника за наданим аналогічним договором, позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації з додатком.
Проте документи, які підтверджують вимоги зазначеного кваліфікаційного критерію, які складені та оформлені на ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» в тендерних пропозиціях цих учасників відсутні.
Слід зазначити, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що при виконанні І етапу Технічного завдання Учасник має право залучати до розробки проектної документації субпідрядні організації у порядку встановленому чинним законодавством. У цьому випадку Учасник надає інформацію про субпідрядника у будь-якому випадку, незалежно від вартості робіт/послуг за формою, наведеною у Додатку 7 тендерної документації.
Додатком 2 тендерної документації встановлено, що у разі залучення для виконання І етапу іншої організації, як субпідрядника, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає кваліфікаційні документи по організації, яку планує залучити та лист-погодження від даної організації про згоду надати послуги по предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання.
В складі тендерних пропозицій вказаних учасників містяться довідки з відомостями про перелік субпідрядників, в яких учасники зазначили інформацію, що послуги, які передбачені І етапом Технічного завдання будуть виконувати:
- ТОВ «ШБУ-77» довідка від 10.11.201 № Т-3345, субпідрядник ТОВ «Експерт Проект Плюс» (орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції складе 3 %);
- ТОВ «Автомагістраль-Південь» довідка від 23.11.2021 № 1123/5.4-Т2604, субпідрядник ТОВ «НВО «Трансінжиніринг» (орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції складе 0,6 %);
Пунктом 3.1 Додатку 2 тендерної документації (по І етапу) встановлено вимогу до учасників торгів щодо надання довідки про виконання аналогічного договору (Таблиця 3.1).
Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічних договорів, надається:
1) аналогічний виконаний(ні) договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору);
2) акти приймання-передачі виконаних робіт\послуг на суму виконання договору;
3) позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, стадію проектування, а також iнформацiю про якість наданих послуг/виконаних робіт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору).
На виконання зазначених вимог в складі тендерної документації ТОВ «ШБУ-77» міститься довідка про виконання аналогічних договорів від 09.11.2021 № 3, складена ТОВ «Експерт Проект Плюс», проте вказана довідка не містить інформацію про номер договору та дату укладання договору, яка передбачена вимогами Таблиці № 3.1.
Слід зазначити, що у вказаній довідці ТОВ «Експерт Проект Плюс» зазначив інформацію про два аналогічні договори, які були укладені з комунальним підприємством «Тернопількомунінвест» на виконання проєктно-вишукувальних робіт (розроблення проєктно-кошторисної документації) на поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення:
- С200101 Жовнівка-Коржова на ділянці км 16+200 – км 34+410 (окремими ділянками) Підгаєцького району Тернопільської області (пункт 1 Довідки);
- С201403 Деренівка-Долина на ділянці км 0+000 – км 5+485 (окремими ділянками_ Теребовлянського району Тернопільської області (пункт 2 Довідки).
Проте документи, які підтверджують виконання цих договорів (договори, акти приймання-передачі виконаних робіт, позитивний лист - відгук замовника) відсутні в тендерні пропозиції учасника, чим недотримано вимоги пункт 3.1 Додатку 2 тендерної документації.
Слід зазначити, що в ході моніторингу 18.10.2022 Держаудитслужба в електронній системі закупівель оприлюднила запит про надання пояснень стосовно вказаної невідповідності та 21.10.2022 Замовник надав пояснення, що «Документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс» завантажені в архіві «66 Документи субпідрядника
Т-26-04 Ч1.rar», у файлах «3.1 Акт до договору № 12.pdf», «3.1 Акти до договору № 12.pdf», «3.1 Аналогічний договір №12.pdf», «3.1 Додаткова угода № 1 до Договору № 12.pdf»; в архіві: «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч2.rar», у файлах «3.1 Експертний висновок з додатком.pdf», «3.1. Лист-відгук договір №12 .pdf».
Проте документи на які посилається Замовник у своєму поясненні, не відповідають інформації наведеної у довідці та укладені між ТОВ «Експерт Проект Плюс» і Службою автомобільних доріг в Тернопільській області на виконання розроблення проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знамянка на ділянці км 94+180 – км 95+380 у Тернопільській області.
2. Вимогами пункту 7.14 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що якісні характеристики маркувальних/розмічальних матеріалів, зокрема акрилової фарби для маркування повинні підтверджуватися копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015.
На виконання зазначених вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» міститься сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015, видані Helios TBLUS d.o.o (Количево), а саме: № SI005977 від 26.01.2021 строком дії до 09.07.2021 та № SL22443Q від 10.07.2018 строком дії до 09.07.2021.
Отже на дату подання тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» 25.11.2021, дані сертифікати не чинні, а отже учасник не дотримався вимог пункту 7.14 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Слід зазначити, що в ході моніторингу 18.10.2022 Держаудитслужба в електронній системі закупівель оприлюднила запит про надання пояснень стосовно вказаного порушення та 21.10.2022 Замовник надав пояснення, що «Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, який є чинним до 09.07.2024 року завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_4_2.rar», у файлі «9001.pdf».
Проте сертифікат, на який посилається у своєму поясненні Замовник, виданий Helios TBLUS d.o.o (Количево) на виробництво покриттів синтетичних смол та пов’язаних компонентів.
Слід відмітити, що у тендерній пропозиції іншого учасника торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» міститься сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданий ТОВ «Хеліос Україна» (продукцію зазначеного виробника ТОВ «ШБУ-77» також зазначив у своїй тендерній пропозиції) на розробляння, випробування лакофарбової продукції, чинний до 02.11.2023 (№ UA.QM.026-060-21).
Також вимогами пункту 7.17 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у разі закупівлі матеріалів для розмітки документальне підтвердження повинно містити, зокрема копію договору поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між учасником, з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника), з іншого боку.
Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «ШБУ-77» при наданні послуг буде використовувати пластики холодного нанесення «SIGNODUR structural EQ» виробництва ТОВ «Хеліос Україна».
Проте в тендерній пропозиції вказаного учасника відсутній договір поставки (купівлі-продажу) укладений між ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «Хеліос Україна» (або офіційного представника виробника), чим недотримано вимоги пункту 7.17 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Слід зазначити, що в ході моніторингу 18.10.2022 Держаудитслужба в електронній системі закупівель оприлюднила запит про надання пояснень стосовно вказаного порушення та 21.10.2022 Замовник надав пояснення, що «Копія договору поставки № 02.02-21/1 від 02.02.2021 р. між учасником ТОВ «ШБУ-77» та офіційним представником виробника матеріалів для розмітки «Хеліос» «Хеліос Україна» завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_3_1_2 .rar», у файлі «Договір Хеліос Укр - 77 (1).pdf» та копія контракту купівлі-продажу № 03/02/21 від 03.02.2021 р. між ТОВ «ШБУ-77» та виробником матеріалів для розмітки «Хеліос» завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_3_1_2.rar», у файлі «Договір.PDF». Авторизаційний лист від виробника завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_2_2.rar», у файлі «Лист Хеліос.PDF».
Проте документи на які посилається у своєму поясненні Замовник не містять інформації про взаємовідносини між ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «Хеліос Україна» (або офіційним представником виробника), в частині постачання пластиків холодного нанесення, а саме:
- відповідно до пункту 1.1 розділу І договору № 02.02-21/1 від 02.02.2021 предметом поставки є склокульки, розчинники та лакофарбові матеріали;
- відповідно до пункту 1 Контракту купівлі-продажу № 03/02/21 від 03.02.2021 предметом поставки визначено лакофарбову продукцію.
Таким чином, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШБУ-77» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав договір про закупівлю з «ШБУ-77».
3. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю встановлено наступне.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити, зокрема, проєкт договору (Додаток 5 тендерної документації).
Вимогами Додатку 7 тендерної документації встановлено, що інформація про субпідрядників подається у разі їх залучення. Перелік повинен містити інформацію про субпідрядника для виконання І етапу Технічного завдання.
У разі залучення для виконання І етапу іншої організації, як субпідрядника, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає кваліфікаційні документи по організації, яку планує залучити та лист-погодження від даної організації про згоду надати послуги по предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ШБУ-77» завантажив в електронну систему закупівель:
- довідку від 10.11.201 № Т-3345 з відомостями про перелік субпідрядників, в якій учасник зазначив інформацію, що послуги, які передбачені І етапом Технічного завдання буде виконувати ТОВ «Експерт Проект Плюс»;
- довідки, складені ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 №№ 1-3 та підтвердні до них документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії, встановлені Додатком 2 тендерної документації.
- лист-погодження від 23.11.2021 № 22/11/21-2 від ТОВ «Експерт Проект Плюс», з відомостями про згоду надати послуги по предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання;
- проєкт договору, який повністю відповідає змісту проєкту договору тендерної документації, зокрема в частині наявності додатків до нього, в тому числі додатку «Перелік субпідрядних організацій».
За результатами торгів Замовник уклав з учасником ТОВ «ШБУ-77» Договір, в якому у пункті 10.2 розділі Х «Залучення до надання послуг субпідрядників» зазначено інформацію, що невід’ємною частиною Договору є Перелік субпідрядних організацій, які Підрядник передбачив у своїй тендерній пропозиції.
В Додатку до договору, який містить відомості про Перелік субпідрядних організацій, зазначено інформацію, що до виконання робіт з розробки проєктної документації буде залучатися товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут проектування інфраструктурних об’єктів».
Слід зазначити, що вказаний субпідрядник не був зазначений учасником ТОВ «ШБУ-77» у довідці від 10.11.2021 № Т-3345, та підтвердні документи, які вимагались тендерною документацією на нього відсутні у тендерній пропозиції цього учасника. Слід зазначити, що пунктом 1 додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 вилучено з переліку додатків до Договору додаток «Перелік субпідрядних організацій», які містився в тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77».
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
У разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої
статті 41 Закону, договір про закупівлю є нікчемним відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2022 15:57 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 15:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…».
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 26.10.2022 року про результати проведення моніторингу подала 02.11.2022 вих. №912 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 26.09.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг), ID закупівлі: UA-2021-10-22-006453-a.
Додатки:
1. Платіжне доручення №615 від 02.11.2022 з відміткою банку додається на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №615_Судовий збір_UA-2021-10-22-006453-a.pdf»).
Дата публікації:
02.11.2022 15:58
Дата відкриття провадження:
14.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
600/3872/22-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
4b660f30d89747228378295517833cb8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2022 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-22-006453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
4. Надати пояснення чому допущено аукціону пропозицію учасника ТОВ «ШБУ-77»:
І. який не підтвердив:
- вимоги пункту 1.2.2 Додатку 2 тендерної документації щодо строку виконання договору оренди від 17.03.2020 № 02/2020, який менший строку виконання договору про закупівлю;
- вимоги пункту 2.1 Додатку 2 тендерної документації (І етап), в частині не зазначення у довідці про наявність працівників, яка складена ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2 обов’язкової наявності таких працівників: інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки) та інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва;
ІІ який не надав:
- скан-копії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиністів крана автомобільного, які зазначено у пунктах 123-126 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.11.2021 № Т-3343 (пункт 2.2 Додатку 2 тендерної документації);
- документи (договори, акти приймання-передачі виконаних робіт, позитивний лист - відгук замовника) (І етап), які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс», що зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів від 09.11.2021 №3 (пункт 3.1 Додатку 2 тендерної документації);
- сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015 на акрилову фарбу для маркування та пластики, які є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій (пункт 7.14 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації);
- копію договору поставки (купівлі-продажу) та гарантійний лист уповноваження (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) на пластики (пункт 7.17 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e7cd1479a4904015adf5efaf80d83b36
Назва:
Відповідь на запит від 18.10.2022
Дата опублікування:
21.10.2022 15:45
Опис:
Державна аудиторська служба України
Департамент моніторингу закупівель
На Ваш запит від 18.10.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-22-006453-a), інформуємо наступне.
1. Інформація та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Після військової агресії Російської Федерації проти України сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, в тому числі Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області https://cv.ukravtodor.gov.ua/, в якому заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільно важлива інформація піддався хакерській атаці через що вся інформація була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Вся необхідна інформація буде відновлюватись та вноситись на сайт поступово. Відновлювальні роботи тривають на рівні Укравтодору.
Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, відбувається його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово заново заповнюватись.
Інформація по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) виглядатиме наступним чином: (Додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлюТ-26-04 км 0+000 – км 31+140.docx»).
3. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШБУ-77» надане забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю.
Договірна ціна згідно Розділу ІІІ «Договірна ціна» Договору №73 від 28 грудня 2021 року складає 1 080 500 000,00 грн. (один мільярд вісімдесят мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Гарантія виконання договору про закупівлю №16-001-52463-2021 вих. №16-001-52463-2021 від 28.12.2021 складає 0,5% вартості договору про закупівлю – 5 402 500,00 грн. (п’ять мільйонів чотириста дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок).
4. Пояснення щодо допуску до аукціону пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77»:
Вимоги пункту 1.2.2 Додатку 2 тендерної документації щодо строку виконання договору оренди від 17.03.2020 № 02/2020, який менший строку виконання договору про закупівлю;
У файлі «6 Копія договору оренди офіса.pdf» учасник ТОВ «ШБУ-77» завантажив договір оренди № 02/2020 від 17.03.2020.
П.2.4. розділу 2 «Цільове призначення та строк оренди» договору оренди № 02/2020 від 17.03.2020 зазначено:
«2.4. Якщо сторони не повідомили одна одну, за 1 (один) календарний місяць до закінчення строку оренди, про намір припинити дію даного Договору в зв’язку з закінченням строку оренди, даний договір вважається продовженим на наступний календарний рік на тих самих умовах (автоматична пролонгація дії Договору)».
Оскільки, повідомлень про припинення дії Договору сторони не надсилали, дію Договору автоматично продовжено на наступний рік.
Вимоги пункту 2.1 Додатку 2 тендерної документації (І етап), в частині не зазначення у довідці про наявність працівників, яка складена ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2 обов’язкової наявності таких працівників: інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки) та інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва;
На виконання вимог пункту 2.1 Додатку 2 тендерної документації (І етап), учасник ТОВ «ШБУ-77» в архіві «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч1.rar» у файлі «2. Довідка про наявність працівників.pdf» надав довідку про наявність працівників, яка складена ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2. У зазначеній довідці вказані: під порядковим номером 1 Інженер-проектувальник – Данилович Юрій Володимирович, під порядковим номером 3 Інженер проектувальник у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва – Атаманюк Ігор Іванович.
Кваліфікація «інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки)» інженера-проектувальника – Даниловича Юрія Володимировича підтверджена кваліфікаційним сертифікатом у файлі «2.1 Кваліфікаційний сертифікат Даниловича.pdf», який виданий 11.05.2018 року та чинний на дату подання документів учасником.
Кваліфікація «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва» інженера-проектувальника – Атаманюка Ігоря Івановича підтверджена кваліфікаційним сертифікатом у файлі «2.3 Кваліфікаційний сертифікат Атаманюк.pdf», який виданий 09.11.2017 року та чинний на дату подання документів учасником.
Скан-копії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиністів крана автомобільного, які зазначено у пунктах 123-126 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.11.2021 № Т-3343 (пункт 2.2 Додатку 2 тендерної документації);
У Додатку 2 тендерної документації в Інформації про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, у розділі І «Вимоги до кваліфікації за критерієм"Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій", необхідних для надання послуг відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 4 тендерної документації):» по ІІ етапу у пункті 1.2.1:
«1.2.1.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею 1.2.1
Перелік мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт:
1. Автомобiлi бортовi/самоскиди - не менше 26 од.
2. Асфальтоукладальник - не менше 3 од.
3. Грунтозмішувальна установка - не менше 1 од.
4. Автогудронатор - не менше 2 од.
5. Автогрейдер - не менше 4 од.
6. Бульдозер – не менше 2 од.
7. Навантажувач - не менше 5 од.
8. Екскаватор - не менше 5 од.
9. Дорожня фреза, ширина фрезерування не менше 2000 мм - не менше 3 од.
10. Котки дорожнi самохiднi гладковальцеві - не менше 6 од.
11. Котки дорожнi самохiднi грунтові – не менше 3 од.
12. Коток дорожній самохідний на пневмоколісному - не менше 4 од.
13. Коток дорожній самохідний комбінованої дії - не менше 2 од.
14. Трактор колісний - не менше 3 од.
15. Крани на автомобiльному ходу - не менше 1 од.
16. Машина поливально-мийна- не менше 2 од.
17. Машина маркірувальна- не менше 1 од.
18. Установка для забивання стояків бар’єрного огородження - не менше 1 од.».
Згідно зазначеного переліку техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт у п.15 вказано: «15. Крани на автомобiльному ходу - не менше 1 од.». Виходячи з потреби однієї одиниці крана на автомобільному ходу, який необхідний для виконання робіт, учасник вказав у довідці від 12.11.2021 №Т-3343 за порядковим номером 123 машиніста автокрану Троцького Володимира Івановича (файл «23 Довідка про наявність працівників.pdf») та у файлі «7 Посвідчення Троцький.pdf» завантажив скан-копію диплома про навчання та отримання кваліфікації «Машиніст крана автомобільного», посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиніста крана автомобільного Троцького Володимира Івановича.
Документи (договори, акти приймання-передачі виконаних робіт, позитивний лист - відгук замовника) (І етап), які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс», що зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів від 09.11.2021 №3 (пункт 3.1 Додатку 2 тендерної документації);
Документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс» завантажені в архіві «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч1.rar», у файлах «3.1 Акт до договору № 12.pdf», «3.1 Акти до договору № 12.pdf», «3.1 Аналогічний договір №12.pdf», «3.1 Додаткова угода № 1 до Договору № 12.pdf»; в архіві: «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч2.rar», у файлах «3.1 Експертний висновок з додатком.pdf», «3.1. Лист-відгук договір №12 .pdf».
Сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015 на акрилову фарбу для маркування та пластики, які є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій (пункт 7.14 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації);
Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, який є чинним до 09.07.2024 року завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_4_2.rar», у файлі «9001.pdf».
Копія договору поставки (купівлі-продажу) та гарантійний лист уповноваження (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) на пластики (пункт 7.17 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно пункту 7.17. частини 7 розділу ІІІ тендерної документації, у разі закупівлі матеріалів для розмітки документальне підтвердження також повинно містити копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником, з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника), з іншого боку. Копія договору поставки № 02.02-21/1 від 02.02.2021 р. між учасником ТОВ «ШБУ-77» та офіційним представником виробника матеріалів для розмітки «Хеліос» «Хеліос Україна» завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_3_1_2 .rar», у файлі «Договір Хеліос Укр - 77 (1).pdf» та копія контракту купівлі-продажу № 03/02/21 від 03.02.2021 р. між ТОВ «ШБУ-77» та виробником матеріалів для розмітки «Хеліос» завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_3_1_2.rar», у файлі «Договір.PDF». Авторизаційний лист від виробника завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_2_2.rar», у файлі «Лист Хеліос.PDF».
Додатки:
1. Оголошення про закупівлю додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлю Т-26-04 км 0+000 – км 31+140.docx»).
2. Гарантія виконання договору про закупівлю №16-001-52463-2021 вих. №16-001-52463-2021 від 28.12.2021 додається на 1 аркуші (файл «Банківська гарантія №16-001-52463-2021.pdf»).
3. Договір оренди № 02/2020 від 17.03.2020 додається на 12 аркушах (файл «6 Копія договору оренди офіса.pdf»).
4. Довідка про наявність працівників ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2 додається на 1 аркуші (файл «2. Довідка про наявність працівників.pdf»).
5. Кваліфікаційний сертифікат Даниловича Ю.В. додається на 2 аркушах (файл«2.1 Кваліфікаційний сертифікат Даниловича.pdf»).
6. Кваліфікаційний сертифікат Атаманюка І.І. додається на 1 аркуші (файл«2.3 Кваліфікаційний сертифікат Атаманюк.pdf»).
7. Довідка про наявність працівників ТОВ «ШБУ-77» додається на 19 аркушах (файл «23 Довідка про наявність працівників.pdf»).
8. Посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) на машиніста крана автомобільного Троцького В.І. додається на 5 аркушах (файл «7 Посвідчення Троцький.pdf»).
9. Аналогічний договір на виконання проектних робіт додається на 14 аркушах (файл «3.1 Аналогічний договір №12.pdf»).
10. Додаткова угода №1 до Аналогічного договору №12 на виконання проектних робіт додається на 14 аркушах (файл «3.1 Додаткова угода № 1 до Договору № 12.pdf»).
11. Акт приймання-передачі виконаних робіт №4/12 від 22.12.2018 року додається на 1 аркуші (файл «3.1 Акт до договору № 12.pdf»).
12. Акти приймання-передачі виконаних робіт №3 від 08.05.2018, №7 від 05.06.2018 року додається на 2 аркушах (файл «3.1 Акти до договору № 12.pdf»).
13. Експертний висновок з додатком додається на 7 аркушах (файл «3.1 Експертний висновок з додатком.pdf»).
14. Позитивний Лист-відгук замовника щодо виконання договору №12 від 29.03.2018 додається на 1 аркуші (файл «3.1. Лист-відгук договір №12 .pdf»).
15. Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 додається на 5 аркушах (файл «9001.pdf»).
16. Копія договору поставки № 02.02-21/1 від 02.02.2021 р. між учасником ТОВ «ШБУ-77» та офіційним представником виробника матеріалів для розмітки «Хеліос» «Хеліос Україна» додається на 4 аркушах (файл «Договір Хеліос Укр - 77 (1).pdf»).
17. Копія контракту купівлі-продажу № 03/02/21 від 03.02.2021 р. між ТОВ «ШБУ-77» та виробником матеріалів для розмітки «Хеліос» додається на 11 аркушах (файл «Договір.PDF»).
18. Авторизаційний лист від виробника додається на 3 аркушах (файл «Лист Хеліос.PDF»).
Номер:
4c4bc8f67def446983bd52a7a4384cc8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2022 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-22-006453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати пояснення чому допущено до аукціону пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь», який не надав чинне посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) на машиніста крана автомобільного Микиту І.В. (інформація про якого зазначена у пункті 88 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 23.11.2021 № 1123/2.2-Т2604) (пункт 2.2 Додатку 2 тендерної документації).
Слід зазначити, що у посвідченнях № 003011 та № 250320-МК, які містяться у тендерній пропозиції вказаного учасника зазначена інформація про останнє проходження цим працівником спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці у 2014 році та травні 2020 року, а отже, з урахуванням норм законодавства потребує нового проходження навчання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.