-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги охорони рухомого майна Одеської дирекції АТ "Укрпошта"
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Завершена
5 652 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 261.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 261.35 UAH
Номер:
7d88e29696d14feaae569ece236e4e0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-05-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.01.2023 00:00
Період моніторингу:
05.01.2023 09:59 - 27.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.01.2023 №1-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.01.2023 №1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-10-22-004933-a 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «САТИШ», ТОВ «АЛЬФА СБ», ПП «АЛМАЗ – 2005», ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНА АГЕНЦІЯ «ПЯТАЯ СТРАЖА» та ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97», своєчасності укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «АЛЬФА СБ» та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Одеської дирекції АТ «Укрпошта» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «САТИШ», ТОВ «АЛЬФА СБ», ПП «АЛМАЗ – 2005», ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНА АГЕНЦІЯ «ПЯТАЯ СТРАЖА» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97» (далі – ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97»), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 05.01.2022 №4, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір про надання послуг з охорони від 25.01.2022 №001002005-33 (далі-Договір), додаткова угода від 30.12.2022 №1 до Договору.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
16.01.2023 11:52 - 20.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2023 11:52