-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
34310000-3 Двигуни та їх частини
Частини двигунів суден портофлоту
Завершена
8 377 709.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 800.00 UAH
Номер:
de2b5d494f734b9389d1de4f3b04a1d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 16:09 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 №78-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.12.2022 №78-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-10-22-008156-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-08-25-005738-a Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 18 жовтня 2021 року), запитання до процедури від 08 листопада 2021 року, відповідь Замовника від 11 листопада 2021 року, вимогу про усунення порушення від 07 грудня 2021 року UA-2021-10-22-008156-b.c1, рішення Замовника від 11 листопада 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Маштехімпорт», ТОВ «Науково-виробнича фірма ГД-Привод», ТОВ «Ирбест», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення тендерного комітету від 07 грудня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 24 грудня 2021 року №Т/СН-293-21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 18 липня 2022 року №1 та пояснення від 06 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.12.2022 16:36 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2022 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
d0c965205fde40578bb08e430e99bbd6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2022 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі двигунів та їх частин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-22-008156-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
08de75cacede463bb3a53a0b61e65fd1
Назва:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.12.2022
Дата опублікування:
06.12.2022 13:23
Опис:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.12.2022
(процедура закупівлі UA-2021-10-22-008156-b)
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022 Північним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2021-10-22-008156-b.
При проведенні моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-22-008156-b через електронну систему закупівель 02.12.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо пояснення на Запит:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Южний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» інформація щодо процедур закупівель оприлюднюється на власному веб-сайті ДП «МТП «Южний» за посиланням: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 23.10.2021).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (кількість, найменування та каталожний номер товару), які зазначені в тендерній документації Замовника, визначені на підставі виробничих потреб підприємства (планових, аварійних роботах по ремонту та обслуговуванню техніки), згідно заявок та техніко-економічного обґрунтування структурного підрозділу, а також каталогів техніки яка знаходиться в експлуатації.
Додаток:
- Інформація щодо процедур закупівель (23.10.2021) - 1 арк.;