• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для заняття ігровими видами спорту с. Розсоша, вул. Центральна, 17, Хмельницького району Хмельницької області

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

2 083 321.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 416.61 UAH
Номер: 9cb1db505a2c4f048467b940b073e48f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-14-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.10.2022 15:22 - 04.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.10.2022 № 299 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2022 № 299 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2021-10-22-006047-b 22.10.2021 Розсошанська сільська рада Код ЄДРПОУ: 04402899 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено недотримання вимог частини шостої статті 33, частини четвертої статті 41 Закону №922. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених Постановою №710, встановлено недотримання Замовником пункту 4¹ зазначеної Постанови. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "СТАНДАРТ ГУМА", ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 ", відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на оприлюднення договору про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т в повному обсязі та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Розсошанської сільської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2021-10-22-007213-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 22.10.2021 № 257 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.11.2021, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "СТАНДАРТ ГУМА", ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 ", протоколи уповноваженої особи від 11.11.2021 №285, від 18.11.2021 №288, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 18.11.2021, договір про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т, додаткові угоди від 06.12.2021 №1, від 30.12.2021 №2, пояснення замовника, отримані 21.10.2022, 31.10.2022 через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що Замовником у пункті 6.4.5. розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Частиною 3 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору під час укладання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922. Моніторингом установлено, що відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04402899/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.10.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник повідомив, що Розсошанська сільська рада є органом місцевого самоврядування і не віднесена до переліку суб’єктів, яким встановлено обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, та посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив договір про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т не в повному обсязі, а саме: відсутня сторінка 4 з текстом пунктів 6.2.2., 6.2.3, 6.2.4., 6.2.5., 6.3. (з 6.3.1. по 6.3.5.) розділу 6. «Права та обов’язки сторін», умови якого відповідно до пункту 13.3. Договору про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т є істотними (основними) умовами договору. Зазначене є порушенням вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922, згідно з яким Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 04.11.2022 16:31 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2022 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час публікацій оголошень у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 11.11.2022 16:06

Запити/Пояснення