-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для заняття ігровими видами спорту с. Розсоша, вул. Центральна, 17, Хмельницького району Хмельницької області
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
2 083 321.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 416.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 416.61 UAH
Номер:
9cb1db505a2c4f048467b940b073e48f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 15:22 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2021-10-22-006047-b 22.10.2021 Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено недотримання вимог частини шостої статті 33, частини четвертої статті 41 Закону №922.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених Постановою №710, встановлено недотримання Замовником пункту 4¹ зазначеної Постанови.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "СТАНДАРТ ГУМА", ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 ", відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на оприлюднення договору про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т в повному обсязі та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Розсошанської сільської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2021-10-22-007213-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 22.10.2021 № 257 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.11.2021, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "СТАНДАРТ ГУМА", ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 ", протоколи уповноваженої особи від 11.11.2021 №285, від 18.11.2021 №288, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 18.11.2021, договір про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т, додаткові угоди від 06.12.2021 №1, від 30.12.2021 №2, пояснення замовника, отримані 21.10.2022, 31.10.2022 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що Замовником у пункті 6.4.5. розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору під час укладання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922.
Моніторингом установлено, що відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04402899/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.10.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник повідомив, що Розсошанська сільська рада є органом місцевого самоврядування і не віднесена до переліку суб’єктів, яким встановлено обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, та посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив договір про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т не в повному обсязі, а саме: відсутня сторінка 4 з текстом пунктів 6.2.2., 6.2.3, 6.2.4., 6.2.5., 6.3. (з 6.3.1. по 6.3.5.) розділу 6. «Права та обов’язки сторін», умови якого відповідно до пункту 13.3. Договору про закупівлю робіт від 01.12.2021 №13Т є істотними (основними) умовами договору.
Зазначене є порушенням вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922, згідно з яким Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
04.11.2022 16:31 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час публікацій оголошень у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту:
11.11.2022 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
00bf21b196af408c9a46b38b079948c2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2022 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-22-006047-b), проведеної Розсошанською сільською радою (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
a56a4763197741dbaea564eb2797b318
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.10.2022 14:20
Опис:
Доброго дня, Пояснення на запит Ваш запит від 2022-10-18 09:42:17. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.
Номер:
973d07b847c44ac6b5545c369b46e3bd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.10.2022 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2022 23:00
Опис:
Питання для пояснення додаються у файлі