• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді (коригування)

Завершена

4 938 668.00 UAH з ПДВ
Номер: 18f1794586aa47739e75aa7ad5da479d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-03-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 03.11.2021 16:16 - 25.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 03.11.2021 № 687 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.11.2021 № 687 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-10-22-002977-a 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правомірності застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону про публічні закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону про публічні закупівлі. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (зі змінами), Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «КБК» № 21-91/1217442 від 02.11.2021 року (пункти 10.2 та 11.1 договору), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, правомірності застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «КБК» (далі – ТОВ «КБК») під час застосування переговорної процедури від 22.10.2021; договір від 02.11.2021 № 21-91/1217442; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 09.11.2021. В ході здійснення моніторингу встановлено, що за результатами проведених переговорів з ТОВ «КБК» Замовником 22.10.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ІD: UA-2021-10-22-002977-a на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді (коригування)», очікуваною вартістю 4 938 668,00 гривень, умовою для застосування переговорної процедури зазначено пункт 5 частини другої статті 40 Закону. Так, пунктом 5 частини другої статті 40 Закону установлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно інформації, наявної в електронній системі закупівель та зазначеної Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що у зв’язку з необхідністю виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті підрядною організацією ТОВ «КБК», так як її заміна призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу робіт, експлуатацією та обслуговуванням, Замовником здійснюється закупівля додаткових аналогічних робіт, що виникли під час виконання робіт з капітального ремонту покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за договором підряду №18-97/1217442, укладеного Замовником 29.08.2018 з ТОВ «КБК» на загальну суму 30 927 820,44 гривень за результатами процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2018-07-23-000820-c. Слід зазначити, що 26 червня 2021 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» від 03 червня 2021 року № 1530-IX, яким внесено зміни, в тому числі, щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Так, відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.10.2021, повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 04 листопада 2021 року направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу з документальним підтвердженням обґрунтування застосування переговорної процедури для закупівлі додаткових аналогічних робіт з капітального ремонту покриття пл.Ш.Петефі в м. Ужгороді. Однак, Замовником не надано експертні, нормативні, технічні та інші документи, які б підтверджували наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону. Окрім того, частиною другою статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником саме як виняток. При цьому, винятковість переговорної процедури закупівлі на відміну від інших процедур закупівлі потребує максимального обґрунтування та об’єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених частиною другою статті 40 Закону. Водночас слід зауважити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги, проведення яких має на меті раціональне та ефективне використання державних коштів, що забезпечується створенням конкурентного середовища серед учасників і визначенням найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції замовником з подальшим укладенням договору про закупівлю за результатами такої процедури, і сприяє максимальній економії та ефективності при здійсненні публічних закупівель за бюджетні кошти. Річний план закупівель на 2021 рік за ІD:UA-P-2021-10-22-005573-b, згідно якого здійснюється досліджувана моніторингом переговорна процедура закупівлі, та повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі вказаних робіт розміщені в електронній системі закупівель 22 жовтня 2021 року. Зазначене свідчить про те, що закупівля додаткових аналогічних робіт здійснюється Замовником з перевищенням трьохрічного строку після укладення основного договору підряду №18-97/1217442 від 29.08.2018, оскільки відповідно до норм пункту 5 частини другої статті 40 Закону закупівля таких робіт Замовником була можлива по 29.08.2021 включно. Окрім того, Замовником 21 жовтня 2021 року прийнято рішення про внесення до вказаного договору шляхом зменшення обсягів закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 4 536 480,36 гривень (UA-2018-07-23-000820-c) . Таким чином, при проведені переговорної процедури закупівлі Замовником не обґрунтовано та документально не підтверджено наявність умов та підстав для застосування переговорної процедури, як єдино можливої в конкретному випадку, чим не дотримано вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону. Однак, Замовник за результатами переговорної процедури, застосованої з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, уклав договір з ТОВ «КБК» № 21-91/1217442 від 02.11.2021 року на суму 4 887 310,96 гривень.
Період усунення порушень: 24.11.2021 15:06 - 09.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2021 15:06

Оскарження висновку в суді

Опис: №260/7687/21 від 24.12.2021
Дата публікації: 30.12.2021 09:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ: 1. Щодо того, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Частиною 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити ІНФОРМАЦІЮ, зокрема пунктами 7 та 8 передбачено наступну інформацію: 7) умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті; 8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 22.10.2021 року замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (далі - повідомлення), яке містить ІНФОРМАЦІЮ про: умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті, а саме: Відповідно до пункту 5 частини 2 статі 40 Закону, замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: Замовником було проведено процедури відкритих торгів, а саме: ідентифікатор закупівлі: ДК 021:2015: Капітального ремонту покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді, 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ідентифікатор закупівлі - UA-2018-07-23-000820-c Робочий проект на Капітальний ремонт покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді розроблений, отримав позитивний висновок експертизи ТОВ "Експерт проект груп" від 13.07.18 року №38-0907-18/ЕП/КШ та затверджений наказом департаменту міського господарства №219 від 23.07.2018р. загальною кошторисною вартістю 32 284 945,00 грн. На виконання основних видів робіт по Капітальному ремонту покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за результатами відкритих торгів, з ТОВ «КБК» укладено договір підряду №18-97/1217442 від 29.08.18р. на загальну суму 30 927 820,44 (Тридцять мільйонів дев'ятсот двадцять сім тисяч вісімсот двадцять гривень 44 копійки), в тому числі ПДВ – 5 154 636,74 (П'ять мільйонів сто п'ятдесят чотири тисячі шістсот тридцять шість гривень 74 копійки). передбачено виконати підготовчі, загально будівельні роботи, влаштування дорожнього одягу проїзної частини тощо. У подальшому, виникли додаткові роботи на підставі робочого проекту після коригування з позитивним висновком експертизи виданої ТОВ "Експерт проект груп" від 12.10.21 року №422-806-21/КШ. При цьому, замовником були внесені зміни до вищезазначеного договору – зменшено обсяги закупівлі у зв’язку із коригуванням проекту Капітальний ремонт покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді, за результатами якої сума закупівлі склала 26 391 340,08 (Двадцять шість мільйонів триста дев'яносто одна тисяча триста сорок гривень 08 копійок). Зазначені роботи тривають, але виникли додаткові роботи, які не були передбачені проектом. Тобто необхідно виконати додаткові будівельні роботи, не зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Також такі роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією, так як її заміна призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу робіт, експлуатацією та обслуговуванням. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • акт дефектів на додаткові роботи від 06.08.2021р. • робочий проект після коригування з позитивним висновком експертизи виданої ТОВ "Експерт проект груп" від 12.10.21 року №422-806-21/КШ. Відповідно до пункту 5 частини 2 статі 40 Закону, замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» - ІНФОРМАЦІЯ - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Виходячи із вищезазначеного, визначення поняття не містить у собі слова «документ». Окрім того, звертаємо вашу увагу, що Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено завантаження в електронну систему закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а передбачається надання ІНФОРМАЦІЇ про них, як це зазначено у частині 6 статті 40 Закону, а саме: «повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку ІНФОРМАЦІЮ», зокрема: - умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті; - обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Отже не зрозуміло, чому саме у Висновку щодо моніторингу передбачено «Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.10.2021, повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.», адже законодавство не встановлює такої вимоги. Також, 04.11.2021 року замовник отримав запит про надання пояснень. Відповідно до частини 5 статті 8 Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 09.11.2021 року замовником було надано пояснення через електронну систему закупівель. Отже, замовником було надано інформацію та документів у випадках, передбачених Законом. Отже, не зрозуміло яке саме було установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі». Якщо інформація була надана у строки передбачені частиною 5 статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» у тому числі, що стосується змісти запутуваної інформації. У висновку зроблені хибне тлумачення закону та висловлена власна думка особи, що здійснює моніторинг щодо застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема і щодо наступного, що «винятковість переговорної процедури закупівлі на відміну від інших процедур закупівлі потребує максимального обґрунтування та об’єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених частиною другою статті 40 Закону». Звертаємо вашу увагу, що у Законі не існує поняття «максимального обґрунтування та об’єктивного документального підтвердження». Вищезазначені формулювання встановлені виключно особою, що проводить моніторинг та не має відношення до Закону. Окрім того, відповідно до пункту 2.4. Договору від 29.08.2018 року №18-97/1217442 (далі - Договір) у разі необхідності виконання додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, Підрядник зобов’язаний протягом 5 днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 5 днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Підрядник повідомив Замовника про необхідність виконання додаткових будівельних робіт 2 серпня 2021 року та, відповідно до умов договору, Замовником було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі 6 серпня 2021 року. З наступного дня, замовником було розпочато проведення переговорів з підрядником. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 переговорна процедура закупівлі застосовується - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера (передбачено пунктом 2.4. Договору). Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. При цьому, Законом не визначено дати початку переговорної процедури закупівлі. Замовником було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі у момент, коли ще не пройшло 3 (три) роки з моменту укладення договору. Отже, замовник не вбачає порушення у оформлені Повідомлення щодо правомірності застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону про публічні закупівлі дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та щодо повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. 2. Щодо зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): Окрім того, особа, що здійснює моніторинг у зобов’язаннях зазначає здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «КБК» № 21-91/1217442 від 02.11.2021 року (пункти 10.2 та 11.1 договору), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України. Замовник не немає підстав для розірвання договору, так як ніяких порушень у проведені переговорної процедури закупівлі не було. Окрім того, у Висновку про проведення моніторингу зазначено, що замовник має розірвати договір відповідно до пунктів 10.2 та 11.1 договору з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України. Варто зазначити, що пункт 10.2 Договору про закупівлю від 02.11.2021 року №21-91/1217442 передбачає, що «Всі спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів.» Пункт 11.1 договору передбачає, що «Цей Договір може бути змінений, доповнений або розірваний виключно за взаємною згодою Сторін, за винятком випадків, визначених у п. 6.1, при яких допускається одностороння відмова Замовника від зобов’язань.» Тобто, пункти договору на які посилаються у Висновку не містять умов щодо розірвання договору. Відповідно до частини 1 статті 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до частини 1 статті 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 2 статті 651 ЦКУ договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Стаття 43 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює виключно випадки, коли договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договір від від 02.11.2021 року №21-91/1217442 Пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 02.11.2021 року №21-91/1217442 встановлюється, що Цей Договір може бути змінений, доповнений або розірваний виключно за взаємною згодою Сторін, за винятком випадків, визначених у п. 6.1, при яких допускається одностороння відмова Замовника від зобов’язань. Відповідно до пункту 6.1.6. Договору про закупівлю від 02.11.2021 року №21-91/1217442, замовник має право вимагати розірвання договору підряду тільки за наявності істотних порушень підрядником умов договору підряду. Отже, враховуючи вищезазначене, у замовника немає підстав для розірвання договору від 02.11.2021 року №21-91/1217442 З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас скасувати Висновок до закупівлі: Капітальний ремонт покриття пл. Ш.Петефі в м. Ужгороді (коригування), (UA-2021-10-22-002977-a) від 24 листопада 2021 року. У разі, відсутності відповідного рішення щодо скасування Висновку, замовником буде оскаржено Висновок до суду.
Дата публікації звіту: 30.11.2021 10:28

Запити/Пояснення