-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Природний газ
Завершена
1 751 413.20
UAH з ПДВ
Номер:
5103d269e36c4d34a9b8c19a5674f920
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 16:23 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-22-001114-c 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14¬¬ вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу ЛОР «Ходорівський психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-10-22-000918-a; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-10-22-001114-c; протокол засідання тендерного комітету від 22.10.2021 №2210/02; договір про постачання природного газу від 09.11.2021 №12-1084/21-БО-Т, додаткові угоди від 21.01.2022 №1 та від 26.08.2022 №2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 13.09.2022.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-22-001114-c наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі Замовником, однак відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з ТОВ «Газорозподільча компанія «Нафтогаз Трейдинг» з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера).
Тобто, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
14.09.2022 16:10 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження прийняті до уваги, в подальшій роботі будемо дотримуватися вимог Закону
Дата публікації звіту:
15.09.2022 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
b2edf81752de4251808bc39a7d3f095e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-001114-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-22-001114-c, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, зокрема: «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник на підставі протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12 жовтня 2021року , додаток 3 в якому двадцятьма чотирма регіональними комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій областей (в тому числі Львівської області) прийнято рішення про визнання ситуацій, які виникли у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-22-001114-c не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
82d8dfbc70ee4085a9f0069c66c0225a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.09.2022 16:20
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
1. Умова застосування переговорної процедури закупівлі:
Закупівля на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме : у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов`язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера (протокол засідання тендерного комітету № 2210/2 від 22 жовтня 2021 р., протокол переговорів щодо закупівлі природного газу на період з 1 листопада 2021 р. до 31 грудня 2022 р.) (скан-копії додаються)
2. Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021-2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання , замовник на підставі протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12 жовтня 2021 року додаток 3 (скан-копії додаються) в якому двадцятьма чотирма регіональними комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій областей ( в тому числі Львівської області) прийнято рішення про визнання ситуацій, які виникли у зв`язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осіннньо-зимовий період 2021-2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати природний газ та недопущення створення ситуації, що становить загрозу для роботи інтернату та в результаті недопущення погіршення здоров`я підопічних у разі його неотримання або отримання не в повному обсязі прийнято рішення , щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».