• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

09120000-6 – Газове паливо (газ природний)

джерело фінансування кошти місцевого бюджету

Завершена

2 416 884.00 UAH з ПДВ
Номер: 5275c0135fe9451399d7ec2b6e0ed877
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.11.2022 09:35 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.11.2022 №76-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.11.2022 №76-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-10-21-003237-c 21.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання Замовником інформації/документів на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 7 та 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону та пунктів 7 та 8 частини шостої статті 40 Закону при відображенні інформації про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського (далі – Замовник) на 2021 рік, інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021 року, договір постачання природного газу від 10.11.2021 №15-1161/21-БО-Т (далі – Договір), додаткові угоди від 22.12.2021 №1 та від 31.12.2021 №2, від 22.02.2022 №2, від 03.03.2022 №4 та від 01.09.2022 №5 до Договору. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є частина друга статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - відсутність конкуренції з технічних причин. Водночас у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір Замовником зазначено «Відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. 2. Протокол за №18/2021 від 11.10.2021 Регіональної комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Полтавської області - стосовно визнання ситуації, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021-2022 років та подальшим виникненням загрози житло та здоров’ю населення області та завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту надзвичайною ситуацією. 3. Протокол засідання № 15/09-21 від 12.10.2021 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайної ситуації Державної служби України з надзвичайних ситуацій», що не відповідає вимогам пунктів 7, 8 частини шостої статті 40 Закону. З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень щодо обгрунтування умови застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно Замовнику 22.11.2022 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень. Проте, відповіді з приводу поставленого питання Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 01.12.2022 14:41 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2022 14:41

Запити/Пояснення