-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт штучного поля (для міні-футболу) комунальної установи «Місцевий центр фізичного здоров’я населення Копичинецької міської ради» в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Завершена
1 563 005.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 815.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 815.03 UAH
Номер:
1e79a45d74134569ade7070e13e82755
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
28.06.2022 11:26 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2022 №16-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.06.2022 №16-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-10-21-014307-b 21.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Копичинецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи із внесеними змінами (протокол від 21 жовтня 2021 року), тендерну пропозицію ТОВ «Міжнародні інженерні системи», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 12 листопада 2021 року №12/11, від 16 листопада 2021 року №16/11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 02 грудня 2021 року №270, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 29 грудня 2021 року №1/1, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 04 липня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.07.2022 11:16 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2022 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
531f5822e7bb4cb088e6fbf2fedcdaf6
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
29.06.2022 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту штучного поля (для міні-футболу) комунальної установи «Місцевий центр фізичного здоров’я населення Копичинецької міської ради» в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-21-014307-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Що слугувало підставою продовження строку виконання робіт додатковою угодою від 29 грудня 2021 року №1/1 до договору від 02 грудня 2021 року №270?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b1f0895bcd1c42b0860f4a7f6a30f375
Назва:
Пояснення на запит Управління Північно офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 29.06.2022 року
Дата опублікування:
04.07.2022 22:15
Опис:
Пояснення на запит Управління Північно офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 29.06.2022 року, відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі”, надаємо пояснення:
1) Щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі. Об’єкт закупівлі «Капітальний ремонт штучного поля (для міні-футболу) комунальної установи «Місцевий центр фізичного здоров’я населення Копичинецької міської ради» в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області» (Код за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Роботи і матеріальні ресурси, які необхідні для виконання, передбачені у розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисні документації, яка пройшла експертизу (позитивну) від 18.10.2021 року №04 – 173 - 21 у ТОВ «Будексперт-ІФ» та відповідає державним стандартам, будівельним нормам, у відповідності до якої визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені Додатку 2 Тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт штучного поля (для міні-футболу) комунальної установи «Місцевий центр фізичного здоров’я населення Копичинецької міської ради» в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області» у сумі 1 563 005,60 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого наказом відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Копичинецької міської ради 131/1-од від 25.10.2022 року із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаю, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) (яка не є обов’язковою для виконання органами місцевого самоврядування) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://kopychynecka-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-10-59-32-08-05-2020/
2) підставою продовження строку виконання робіт додатковою угодою від 29 грудня 2021 року №1/1 до договору від 02 грудня 2021 року №270 слугував лист-повідомлення спеціалізованої організації ТОВ «ПЛАНЕТА СПОРТУ ПЛЮС від 21.12.2021 року, яким підтверджено настання несприятливих умов для укладання синтетичного покриття та обґрунтовано заборону укладення даного покриття (штучної трави), основний етап робіт за договором, на мокру або вологу поверхню та використовувати клей, для склеювання штучної трави, при знижені температурі навколишнього середовища нижче +15 градусів за Цельсієм, і дані роботи по монтажу покриття переносяться до настання сприятливих умов, згідно рекомендацій щодо улаштування даного покриття (додається). В зв'язку із запізнілим виділенням коштів згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 р. № 1337-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1337-2021-%D1%80#Text) виконати роботи в повній мірі в грудні 2021 року (відповідно до оголошеного в кінці жовтня тендеру і укладеного в грудні договору) не було можливості за незадовільних температурних умов. В разі виконання робіт без перенесення їх строку це б призвело до їх неякісного виконання з недодержанням технології виконання робіт, з їх подальшим пошкодженням. В зв'язку із цим, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 11.1 та 14.1.3 Договору № 270 від 02.12.2021 року, було укладено додаткову угоду від 29 грудня 2021 року №1/1, якою продовжено термін дії договору.