• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»

Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 127 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Укрзалізниця», 52520, Дніпропетровська обл., Синельниківський район, смт. Іларіонове, вул. Харківська 1а. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.

Завершена

4 533 270.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 667.00 UAH
Номер: 8f7e67eee04f4f26812a639b508ae890
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-21-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.09.2022 17:02 - 13.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2022 № 236 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 21.09.2022 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2021-10-21-007505-a РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» 4 533 270,08 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2 та 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, зміни до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.10.2021 № 1159 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Технологічні ІТ Рішення», ТОВ «БІМЕКС Україна» (надалі – Переможець), реєстр пропозицій від 03.12.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2021, договір від 17.12.2021 № ПР/НХ-21792/НЮ, додаткову угоду від 29.12.2021 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.09.2022 та 29.09.2022. За результатами проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація складена із порушеннями вимог пунктів 2 та 19 частини 2 статті 22 Закону. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, зокрема, з порушенням частини 1 статті 16 Закону. Так, у відповідності до частини 1 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Однак, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник відповідно до пункту 2 частини 1 розділу ІІІ ТД, Додатку № 2 ТД встановив вимогу щодо надання лише довідок за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, а також довідки що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази, працівників чи аналогічних договорів, не може розглядатися як документально підтверджена інформація, чим порушено вимоги частини 1 статті 16 Закону, відповідно до якої Учасники мають документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що у ТД відсутня інформація щодо зазначення прикладів формальних помилок, чим порушено пункт 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 14.10.2022 13:34 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 13:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно висновку про виявлені порушення від 14.10.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz№14306653)
Дата публікації звіту: 19.10.2022 13:57

Запити/Пояснення