Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 127 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Укрзалізниця», 52520, Дніпропетровська обл., Синельниківський район, смт. Іларіонове, вул. Харківська 1а. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
4 533 270.08UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 667.00 UAH
Період моніторингу:21.09.2022 17:02 - 13.10.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-10-21-007505-a РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» 4 533 270,08 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2 та 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, зміни до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.10.2021 № 1159 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Технологічні ІТ Рішення», ТОВ «БІМЕКС Україна» (надалі – Переможець), реєстр пропозицій від 03.12.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2021, договір від 17.12.2021 № ПР/НХ-21792/НЮ, додаткову угоду від 29.12.2021 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.09.2022 та 29.09.2022.
За результатами проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація складена із порушеннями вимог пунктів 2 та 19 частини 2 статті 22 Закону.
Перевіркою відповідності умов ТД вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, зокрема, з порушенням частини 1 статті 16 Закону.
Так, у відповідності до частини 1 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Однак, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник відповідно до пункту 2 частини 1 розділу ІІІ ТД, Додатку № 2 ТД встановив вимогу щодо надання лише довідок за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, а також довідки що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку.
Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази, працівників чи аналогічних договорів, не може розглядатися як документально підтверджена інформація, чим порушено вимоги частини 1 статті 16 Закону, відповідно до якої Учасники мають документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що у ТД відсутня інформація щодо зазначення прикладів формальних помилок, чим порушено пункт 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:14.10.2022 13:34 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:14.10.2022 13:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Стосовно висновку про виявлені порушення від 14.10.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz№14306653)
Дата до якої повинна бути надана відповідь:28.09.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 548-46-23 dkfc1817@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
53079
Номер:a8c7f6c7c77e46efadb8511540f3a04f
Назва:Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz№14306653), який оприлюднено: 22.09.2022 о 16:00, надається пояснення:
Дата опублікування:26.09.2022 15:27
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
40081237
Контактна особа:
Поляков Олександр Геннадійович 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в м. Київі
Олександру КАРАБАНОВУ
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz№14306653), який оприлюднено: 22.09.2022 о 16:00, надається пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
1. З метою підтримання безперебійного технологічного процесу роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця», Замовником було оголошену закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Посилаючись на п.4 Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішні методики товариства було проведено аналіз ринку, а саме надісланий запит з технічними характеристиками від 26.07.2021 №НХ-3/4740 на електронні адреси підприємств України, які займаються поставкою комп’ютерної техніки.
На запит відгукнулися три підприємства: ТОВ «ІТ-Інтегратор» з ціною пропозиції 4 533 270,08 грн. з ПДВ, ТОВ «ІТ- Арсенал» з ціною пропозиції 4 646 922,38 грн. з ПДВ та ТОВ «ІТ- Фьюжн» з ціною пропозиції 4 588 817,32 грн. з ПДВ.
У системі моніторингу процесу закупівель матеріально-технічних ресурсів на залізничному транспорті було створено реєстраційну картку моніторингу із зазначенням вартості запропонованих пропозицій та отримано погодження Департаменту закупівель АТ «Укрзалізниця» на проведення процесу закупівлі.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», пропозиція ТОВ «ІТ-Інтегратор» на загальну вартість 4 533 270,08 грн. з ПДВ була визнана найбільш економічно вигідною, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються).
2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak
за №1144
Інформація щодо процедури закупівлі
На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами)
Назва предмета закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний - 6 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5)
ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - №ЦБД UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender biz №14306653
Вимоги Тендерної документації Обгрунтування
Дисплей
Діагональ екрану: не менше 31,5"
Дозвіл екрану: не гірший 2660 x 1440
Матриця: IPS
Частота оновлення: 60 Гц
Співвідношення сторін: 16: 9
Поверхня екрану: матова
Час реакції: не менше 8 мс
Яскравість: не гірше 350 кд / м²
Статична контрастність: 1000: 1
Кут огляду (гор / верт): 178 ° / 178 °
інтерфейси
HDMI: не менше 1 шт.
DisplayPort: не менше 1 шт.
Версія DisplayPort:
Додаткові роз'єми:
USB 2.0 – не менше 2х, USB 3.0– не менше 2х, USB Type-C не менше 1 шт.
Фізичні характеристики
Споживання енергії (в роботі): 145 Вт (максимум), 51 Вт (стандарт)
Споживання енергії (очікування): 0,3 Вт
Ергономіка: можливість нахилу
Комплектація: монітор, підставка, кабель живлення, кабель DisplayPort, кабель USB, документація
Системний блок
Процесор : не гірше Intel Core i5-9400, 2,9-4,1 ГГц
Кількість ядер: не менше 6 шт.
Тип ОЗУ: – не гірше DDR4
Частота ОЗУ: не менше 2666 МГц
Обсяг ОЗУ: не менше 16 ГБ
Збереження даних
Обсяг SSD: 250 ГБ
Тип відеокарти: інтегрована
Модель відеокарти: Intel UHD Graphics 630
інтерфейси
Мережа: 1 Гбіт / с
Роз'єми на передній панелі: USB 3.0 – не менше 2x, аудіо роз'єм
Роз'єми на задній панелі: USB 2.0 - не менше4х, HDMI, D-Sub
Система охолодження процесора: BOX
Блок живлення: 200 Вт
Ліцензія Microsoft Windows 10 Professional 64-bit Ukr.
Гарантійний термін – 60 місяців. Згідно плану капітальних інвестицій на 2021 рік власними коштами по СП «Служба організації та проведення закупівель» регіональної філії «Придніпровська залізниця»
Якісні характеристики
Відповідно вимогам Додатку 3 Тендерної документації Згідно СТП-10-001 2016 Вхідний контроль Основні положення, СТП-10-002-2016 Правила проведення вхідного контролю, СТП-10-003 2017 Якість і безпека продукції.
Очікувана вартість
4 533 270,08 грн з ПДВ За результатами маркетингового дослідження ринку, вартісних показників останньої закупівлі та на виконання вимог наказу від 26.02.2016 №107 Ц з урахуванням наказу МЕ від 18.02.020 р. №275
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Дата до якої повинна бути надана відповідь:04.10.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 50) 266-21-70 alyapotapenko30@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з комп'ютерної техніки (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) ( код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-a) очікуваною вартістю 4 533 270,08 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналізу ринкових цін (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
53412
Номер:bfc4f39b2ea346c1b1c82a4108ea5318
Назва:Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в м. Київі Олександру КАРАБАНОВУ Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz№14306653), який оприлюднено: 22.09.2022 о 16:00, надається пояснення: Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану. 1. З метою підтримання безперебійного технологічного процесу роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця», Замовником було оголошену закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275. Посилаючись на п.4 Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішні методики товариства було проведено аналіз ринку, а саме надісланий запит з технічними характеристиками від 26.07.2021 №НХ-3/4740 на електронні адреси підприємств України, які займаються поставкою комп’ютерної техніки. На запит відгукнулися три підприємства: ТОВ «ІТ-Інтегратор» з ціною пропозиції 4 533 270,08 грн. з ПДВ, ТОВ «ІТ- Арсенал» з ціною пропозиції 4 646 922,38 грн. з ПДВ та ТОВ «ІТ- Фьюжн» з ціною пропозиції 4 588 817,32 грн. з ПДВ. У системі моніторингу процесу закупівель матеріально-технічних ресурсів на залізничному транспорті було створено реєстраційну картку моніторингу із зазначенням вартості запропонованих пропозицій та отримано погодження Департаменту закупівель АТ «Укрзалізниця» на проведення процесу закупівлі. Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», пропозиція ТОВ «ІТ-Інтегратор» на загальну вартість 4 533 270,08 грн. з ПДВ була визнана найбільш економічно вигідною, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються). 2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak за №1144 Інформація щодо процедури закупівлі На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами) Назва предмета закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний - 6 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5) ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - №ЦБД UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender biz №14306653 Вимоги Тендерної документації Обгрунтування Дисплей Діагональ екрану: не менше 31,5" Дозвіл екрану: не гірший 2660 x 1440 Матриця: IPS Частота оновлення: 60 Гц Співвідношення сторін: 16: 9 Поверхня екрану: матова Час реакції: не менше 8 мс Яскравість: не гірше 350 кд / м² Статична контрастність: 1000: 1 Кут огляду (гор / верт): 178 ° / 178 ° інтерфейси HDMI: не менше 1 шт. DisplayPort: не менше 1 шт. Версія DisplayPort: Додаткові роз'єми: USB 2.0 – не менше 2х, USB 3.0– не менше 2х, USB Type-C не менше 1 шт. Фізичні характеристики Споживання енергії (в роботі): 145 Вт (максимум), 51 Вт (стандарт) Споживання енергії (очікування): 0,3 Вт Ергономіка: можливість нахилу Комплектація: монітор, підставка, кабель живлення, кабель DisplayPort, кабель USB, документація Системний блок Процесор : не гірше Intel Core i5-9400, 2,9-4,1 ГГц Кількість ядер: не менше 6 шт. Тип ОЗУ: – не гірше DDR4 Частота ОЗУ: не менше 2666 МГц Обсяг ОЗУ: не менше 16 ГБ Збереження даних Обсяг SSD: 250 ГБ Тип відеокарти: інтегрована Модель відеокарти: Intel UHD Graphics 630 інтерфейси Мережа: 1 Гбіт / с Роз'єми на передній панелі: USB 3.0 – не менше 2x, аудіо роз'єм Роз'єми на задній панелі: USB 2.0 - не менше4х, HDMI, D-Sub Система охолодження процесора: BOX Блок живлення: 200 Вт Ліцензія Microsoft Windows 10 Professional 64-bit Ukr. Гарантійний термін – 60 місяців. Згідно плану капітальних інвестицій на 2021 рік власними коштами по СП «Служба організації та проведення закупівель» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Якісні характеристики Відповідно вимогам Додатку 3 Тендерної документації Згідно СТП-10-001 2016 Вхідний контроль Основні положення, СТП-10-002-2016 Правила проведення вхідного контролю, СТП-10-003 2017 Якість і безпека продукції. Очікувана вартість 4 533 270,08 грн з ПДВ За результатами маркетингового дослідження ринку, вартісних показників останньої закупівлі та на виконання вимог наказу від 26.02.2016 №107 Ц з урахуванням наказу МЕ від 18.02.020 р. №275 Голова тендерного комітету (на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Дата опублікування:29.09.2022 08:26
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
40081237
Контактна особа:
Поляков Олександр Геннадійович 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в м. Київі
Олександру КАРАБАНОВУ
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz№14306653), який оприлюднено: 22.09.2022 о 16:00, надається пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
1. З метою підтримання безперебійного технологічного процесу роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця», Замовником було оголошену закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -116 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 11 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Посилаючись на п.4 Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішні методики товариства було проведено аналіз ринку, а саме надісланий запит з технічними характеристиками від 26.07.2021 №НХ-3/4740 на електронні адреси підприємств України, які займаються поставкою комп’ютерної техніки.
На запит відгукнулися три підприємства: ТОВ «ІТ-Інтегратор» з ціною пропозиції 4 533 270,08 грн. з ПДВ, ТОВ «ІТ- Арсенал» з ціною пропозиції 4 646 922,38 грн. з ПДВ та ТОВ «ІТ- Фьюжн» з ціною пропозиції 4 588 817,32 грн. з ПДВ.
У системі моніторингу процесу закупівель матеріально-технічних ресурсів на залізничному транспорті було створено реєстраційну картку моніторингу із зазначенням вартості запропонованих пропозицій та отримано погодження Департаменту закупівель АТ «Укрзалізниця» на проведення процесу закупівлі.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», пропозиція ТОВ «ІТ-Інтегратор» на загальну вартість 4 533 270,08 грн. з ПДВ була визнана найбільш економічно вигідною, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються).
2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak
за №1144
Інформація щодо процедури закупівлі
На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами)
Назва предмета закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний - 6 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5)
ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - №ЦБД UA-2021-10-21-007505-а, на електронному торговому майданчику Smarttender biz №14306653
Вимоги Тендерної документації Обгрунтування
Дисплей
Діагональ екрану: не менше 31,5"
Дозвіл екрану: не гірший 2660 x 1440
Матриця: IPS
Частота оновлення: 60 Гц
Співвідношення сторін: 16: 9
Поверхня екрану: матова
Час реакції: не менше 8 мс
Яскравість: не гірше 350 кд / м²
Статична контрастність: 1000: 1
Кут огляду (гор / верт): 178 ° / 178 °
інтерфейси
HDMI: не менше 1 шт.
DisplayPort: не менше 1 шт.
Версія DisplayPort:
Додаткові роз'єми:
USB 2.0 – не менше 2х, USB 3.0– не менше 2х, USB Type-C не менше 1 шт.
Фізичні характеристики
Споживання енергії (в роботі): 145 Вт (максимум), 51 Вт (стандарт)
Споживання енергії (очікування): 0,3 Вт
Ергономіка: можливість нахилу
Комплектація: монітор, підставка, кабель живлення, кабель DisplayPort, кабель USB, документація
Системний блок
Процесор : не гірше Intel Core i5-9400, 2,9-4,1 ГГц
Кількість ядер: не менше 6 шт.
Тип ОЗУ: – не гірше DDR4
Частота ОЗУ: не менше 2666 МГц
Обсяг ОЗУ: не менше 16 ГБ
Збереження даних
Обсяг SSD: 250 ГБ
Тип відеокарти: інтегрована
Модель відеокарти: Intel UHD Graphics 630
інтерфейси
Мережа: 1 Гбіт / с
Роз'єми на передній панелі: USB 3.0 – не менше 2x, аудіо роз'єм
Роз'єми на задній панелі: USB 2.0 - не менше4х, HDMI, D-Sub
Система охолодження процесора: BOX
Блок живлення: 200 Вт
Ліцензія Microsoft Windows 10 Professional 64-bit Ukr.
Гарантійний термін – 60 місяців. Згідно плану капітальних інвестицій на 2021 рік власними коштами по СП «Служба організації та проведення закупівель» регіональної філії «Придніпровська залізниця»
Якісні характеристики
Відповідно вимогам Додатку 3 Тендерної документації Згідно СТП-10-001 2016 Вхідний контроль Основні положення, СТП-10-002-2016 Правила проведення вхідного контролю, СТП-10-003 2017 Якість і безпека продукції.
Очікувана вартість
4 533 270,08 грн з ПДВ За результатами маркетингового дослідження ринку, вартісних показників останньої закупівлі та на виконання вимог наказу від 26.02.2016 №107 Ц з урахуванням наказу МЕ від 18.02.020 р. №275
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков