-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором)
Завершена
29 663 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 148 316.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 148 316.67 UAH
Номер:
a26440e29f3448cd87dcface90959bdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 09:32 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-10-21-012783-b 21.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13.12.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 № 107, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш», ТОВ «Торговий Дім Альфатекс», ПП «Югстрой 17», протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.11.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2021 № 107/2, повідомлення про намір укласти договір 30.11.2021, пояснення Замовника на запит органу фінансового контролю від 06.12.2021.
Моніторингом встановлено, що Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій, розміщеному в електронній системі закупівель, не зазначено посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саму полягає така невідповідність, в частині невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам.
Враховуючи зазначене Замовником порушено норми частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
14.12.2021 11:38 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2021 11:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення щодо частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), та надаємо наступні пояснення.
Київським комунальним об'єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд», як Замовником торгів, було дотримано норму Закону зазначивши підстави відхилення з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, та було ухвалено протокольним рішенням тендерного комітету № 107/1 від 22.11.2021 року (протокол додається).
Оскільки оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у Замовника відсутня можливість завантажити вищезазначений протокол розгляду тендерних пропозицій, тому було зазначено тільки підстави відхилення відповідно до статті 31 Закону який розміщений в електронній системі закупівель.
Крім того, повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та враховано всі зауваження надані висновком Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту:
16.12.2021 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
32f4bbf6aa73475ab1a65b9ae472c267
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіля вантажного бортового з краном маніпулятором, замовником яких є Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-21-012783-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f1f21da35c20442b98bfe8148c7dc37b
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 14:54
Опис:
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – КО «Київзеленбуд», Замовник) відповідно до Статуту, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 18.01.2002 № 63 (зі змінами та доповненнями) є об’єднанням десяти комунальних підприємств по утриманню зелених насаджень районів міста (далі – КП УЗНи) та трьох комунальних підприємств лісопаркових господарств (далі – КП ЛПГ), які в свою чергу, відповідно до статутних обов’язків здійснюють утримання об’єктів благоустрою зеленого господарства та міських лісів територіальної громади міста Києва.
Визначення необхідності закупівлі предмета закупівлі, в тому числі його технічних, кількісних та якісних характеристик, здійснюється на підставі саме потреб КП УЗНів та КП ЛПГ для забезпечення їх матеріально-технічною базою для виконання статутної діяльності.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання 3-х письмових цінових пропозицій постачальників конкретного товару. В тому числі було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель «Prozorro».
Закупівлю предмету закупівлі планується здійснити за рахунок коштів місцевого бюджету, відповідні кошти передбаченні на підставі поданих бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів у відповідності до Інструкції з підготовки бюджетних запитів на 2021 рік, затвердженої Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).
Вищезазначені обґрунтування опубліковані на Інтернет-порталі «Київаудит», у відповідності до вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником (Управління екології) шляхом розміщення на власному офіційному вебсайті як головного розпорядника бюджетних коштів.