-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони рухомого майна Хмельницької дирекції АТ "Укрпошта"
Зверніть увагу! До тендерної документації були внесені зміни, просимо врахувати при підготовціі тендерного забезпечення!
Завершена
2 951 890.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 518.91 UAH
мін. крок: 1% або 29 518.91 UAH
Номер:
a79dd49ba9ae441b9336bc03f9d769ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 16:57 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур закупівель
3 UA-2021-10-21-001567-c ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" Послуги з охорони рухомого майна Хмельницької дирекції АТ "Укрпошта" 2 951 890,50 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.10.2021 б/н зі змінами, тендерні пропозиції ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки», ПП «АЛМАЗ – 2005», ТОВ «АЛЬФА СБ», ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ», «ЛЕГІОН-КИЇВ» та ТОВ «КРАМАЛІ», протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 15.12.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, договір від 28.12.2021 №23-597, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.09.2022.
Період усунення порушень:
29.09.2022 17:31 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
6dd781ee771d4378b4629999cbeb93a1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2022 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a06cf8a13fb44686ba7c64170318f072
Назва:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.09.2022 16:26
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Розрахунок очікуваної вартості товарів і послуг, має вираховуватись: на основі не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг надіслані запити спеціалізованим компаніям на надання комерційних пропозицій щодо надання відповідних послуг.
Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки комерційних пропозицій потенційних постачальників послуг, відповідно до яких вартість 1 люд/год охорони становить: у ТОВ "АЛЬФА_СБ" – 39,00 грн/год з ПДВ, у ПП "Алмаз-2005" – 39,00 грн/год без ПДВ, у ТОВ "Охоронна агенція «ПАРТНЕР БЕЗПЕКА»" – 39,00 грн/год без ПДВ. Відповідно до графіку, зазначеного у Технічній специфікації, загальна кількість людино/годин становить – 75689,50. Отже, згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 3 345 475,90 грн. з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової на підставі п. 1.3 Наказу № 328 «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності» від 29.09.2021 року, відповідно до якого, формування очікуваної вартості послуг з охорони майна на 2022 рік здійснювалась з розрахунку 39,00 (тридцять дев’ять) гривень за одну годину охорони одним співробітником з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищевикладене, очікувана вартість закупівлі становить – 2 951 890,50 грн. з урахуванням ПДВ. (Комерційні пропозиції додаються).
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється відповідно до Наказу № 328 «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності» від 29.09.2021 року, з метою підвищення ефективності діяльності АТ «Укрпошта» та забезпечення схоронності майна Товариства, охорони рухомого майна філій у 2022 році. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики послуг, які закуповуються, повністю відповідають потребам замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2022 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами (далі – Постанова) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-10-21-001567-c, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»). Надаємо скрін з відповідною інформацією.