• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху операційного блоку, у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою Covid- 19 в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

6 603 246.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 016.23 UAH
Номер: 9c7b3ec3cc2443bea2c967f67c159f26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-04-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 18:56 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 30 UA-2021-10-21-002657-a 21.10.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" (код ЄДРПОУ 01996639) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу №710. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-10-21-000915-c , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.11.2021, тендерну пропозицію ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" (далі учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09.11.2021, договір від 23.11.2021 №424, пояснення замовника, отримані 22.04.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі Наказ №710). Моніторингом установлено, що в підпункті 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає вимогам Наказу №710.
Період усунення порушень: 26.04.2022 09:57 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2022 09:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Наказу Східного офісу Державної аудиторської служби України від 04.04.2022 № 130 було розпочато моніторинг процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху операційного блоку, у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою Covid- 19 в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (ID закупівлі: UA-2021-10-21-002657-a ). За результатами моніторингу процедури закупівлі Східним офісом Держаудитслужби 26.04.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено що в підпункті 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (далі – Наказ №710) та «з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Враховуючи положення Закону та Висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-04-04-000037), щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху операційного блоку, у яких надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою Covid- 19 в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові» (ID закупівлі: UA-2021-10-21-002657-a ), Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" не погоджується із висновком Східного офісу Держаудитслужби та надає аргументовані заперечення до висновку. Так, пункт 19 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник у п.1.3. розділу 3 тендерної документації встановив перелік формальних помилок, який відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Прямої заборони передбачати інші приклади формальних помилок, ніж ті, що визначені Наказом №710 – законодавством не встановлено. Відповідно до п.19 ч.2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, якщо технічно, через спосіб оформлення учасником документів, запитувана інформація відсутня в одному документі, однак наявна в іншому документі, то це формальна помилка, яка не може призводити до відхилення тендерної пропозиції учасника. Встановлення такої формальної помилки у п.1.3 розділу 3 тендерної документації зумовлено перш за все практичною необхідністю. По-друге, Закон має вищу юридичну силу порівняно з Наказом №710. Тому допущення формальних помилок, навіть тих, які не передбачені Наказом №710 не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, що визначено безпосередньо законом (звісно, за умови, що такі помилки пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, технічні помилки та описки). Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у своїх діях порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не погоджується з порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-21-002657-a від 26.04.2022.
Дата публікації звіту: 03.05.2022 12:17

Запити/Пояснення