• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шафа жарочна трьохкамерна; Котел варочний електричний; Сковорода електрична; Марміт І страви; Марміт ІІ страви; Стійка для столових приборів; Пароконвектомат; Плита промислова електрична; Плита промислова електрична; Машина протирочно-різальна; Хліборізка; Комплект столів з нержавіючої сталі; М'ясорубка; Овочерізка; Комплект ванн миючих з нержавіючої сталі; Комплект стелажів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки риби з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки овочів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки м’яса з нержавіючої сталі; Посудомийна машина; Стелаж для зберігання продуктів на 3 полиці з нержавіючої сталі; Морозильна камера вертикальна; Шафа холодильна; Електроводонагрівач; Електроводонагрівач; Теплоакумулятор; Тістоміс

Завершена

1 064 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 321.74 UAH
Номер: 1d4a5860be0345c8a3d5771e6b6ad85c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-26-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.11.2021 13:35 - 18.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.11.2021 № 679 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.11.2021 № 679. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-10-20-006918-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Дубрівської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» (далі - ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ»), протокол засідання тендерного комітету від 11.11.2021 року № 132, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації, Замовником на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, інструкцій з експлуатації. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» відсутня інструкція з експлуатації теплоакумулятора MaxBak, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, зокрема, що документи, які мають відношення до тендерної пропозиції та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» інструкції з експлуатації котла варочного електричного, машини протирочної-різальної, хліборізки та посудомийної машини складені російською мовою, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації. Також, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, документів, які підтверджують наявність в учасника сервісної майстерні по гарантійному обслуговуванню і гарантійному ремонту обладнання (власної/орендованої/надання послуг) в Житомирській області. Однак, моніторингом установлено, що на підтвердження наявності в учасника сервісного центру (сервісної майстерні) по гарантійному обслуговуванню і гарантійному ремонту обладнання в Житомирській області надано копію договору про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту електричних побутових приладів від 25.03.2019 року № 23 укладеного з ТОВ «СВІТ ГАРАНТІЯ» термін дії якого закінчився 31.12.2020 року, що відповідно не підтверджує факт наявності сервісного центру (сервісної майстерні) станом на момент подачі тендерної пропозиції учасником (06.11.2021), чим не дотримано пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації. Отже, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 02.12.2021 13:06 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2021 13:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до оприлюдненого Вами висновку від 02.12.2021 року про результати моніторингу процедури вказано наступне: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації, Замовником на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, інструкцій з експлуатації. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» відсутня інструкція з експлуатації теплоакумулятора MaxBak, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, зокрема, що документи, які мають відношення до тендерної пропозиції та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» інструкції з експлуатації котла варочного електричного, машини протирочної-різальної, хліборізки та посудомийної машини складені російською мовою, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації. Також, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, документів, які підтверджують наявність в учасника сервісної майстерні по гарантійному обслуговуванню і гарантійному ремонту обладнання (власної/орендованої/ надання послуг) в Житомирській області. Однак, моніторингом установлено, що на підтвердження наявності в учасника сервісного центру (сервісної майстерні) по гарантійному обслуговуванню і гарантійному ремонту обладнання в Житомирській області надано копію договору про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту електричних побутових приладів від 25.03.2019 року № 23 укладеного з ТОВ «СВІТ ГАРАНТІЯ» термін дії якого закінчився 31.12.2020 року, що відповідно не підтверджує факт наявності сервісного центру (сервісної майстерні) станом на момент подачі тендерної пропозиції учасником (06.11.2021), чим не дотримано пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації. Отже, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер. Тендерний комітет Дубрівської сільської ради ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Шафа жарочна трьохкамерна; Котел варочний електричний; Сковорода електрична; Марміт І страви; Марміт ІІ страви; Стійка для столових приборів; Пароконвектомат; Плита промислова електрична; Плита промислова електрична; Машина протирочно-різальна; Хліборізка; Комплект столів з нержавіючої сталі; М'ясорубка; Овочерізка; Комплект ванн миючих з нержавіючої сталі; Комплект стелажів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки риби з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки овочів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки м’яса з нержавіючої сталі; Посудомийна машина; Стелаж для зберігання продуктів на 3 полиці з нержавіючої сталі; Морозильна камера вертикальна; Шафа холодильна; Електроводонагрівач; Електроводонагрівач; Теплоакумулятор; Тістоміс)» та повідомляє наступне: Відповідно до ч. 6 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Рішення про намір укласти договір із ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ було прийняте тенедрним комітетом Дубрівської сільської ради 11.11.2021 року, враховуючи прийняте рішення, між Замовником та Учасником було укладено Договір про закупівлю за державні кошти № 200 від 01.12.2021 року. Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області був оприлюднений в електронній системі закупівель 02.12.2021 року, тобто після укладення договору про закупівлю із ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ. Тому, враховуючи факт укладення договору № 200 від 01.12.2021 року із ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, Замовник не має технічної можливості відхилити Учасника та відмінитим процедуру закупівлі «код ДК 021:2015 – 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Шафа жарочна трьохкамерна; Котел варочний електричний; Сковорода електрична; Марміт І страви; Марміт ІІ страви; Стійка для столових приборів; Пароконвектомат; Плита промислова електрична; Плита промислова електрична; Машина протирочно-різальна; Хліборізка; Комплект столів з нержавіючої сталі; М'ясорубка; Овочерізка; Комплект ванн миючих з нержавіючої сталі; Комплект стелажів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки риби з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки овочів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки м’яса з нержавіючої сталі; Посудомийна машина; Стелаж для зберігання продуктів на 3 полиці з нержавіючої сталі; Морозильна камера вертикальна; Шафа холодильна; Електроводонагрівач; Електроводонагрівач; Теплоакумулятор; Тістоміс)». Проте, Замовник погоджується із висновком про результати моніторингу процедури від 02.12.2021 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. На його виконання, у зв’язку з неможливістю відхилення Учасника та відміни торгів після укладення договору № 200 від 01.12.2021 року, вирішено розірвати договір про закупівлю за державні кошти із ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ № 200 від 01.12.2021 року та укладено відповідну Додаткову угоду № 2 від 07.12.2021 року. Підсумовуючи вищевикладене замовником виконано висновок від 02.12.2021 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області . Ознайомитися з оприлюдненою додатковою угодою можете за Оголошенням № UA-2021-10-20-006918-a від 20.10.2021 року. Вказані Вами порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації принагідно повідомляємо Вас, що зауваження до розгляду пропозиції Учасника ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ», які не враховані тендерним комітетом та були виявленні працівниками Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час аналізу інформації, яка розміщена у інформаційно – телекомунікаційній системі PROZORRO, у майбутньому будуть враховані тендерним комітетом Дубрівської сільської ради.
Дата публікації звіту: 08.12.2021 14:17