-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської областіі
Завершена
62 717 766.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 600 000.00 UAH
Номер:
c2d953a6b88a4b8a87b2fb2a72c125f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 11:46 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-10-20-012835-b 20.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Строй Імперія», ТОВ «Одеські Інженерні Мережі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
(далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021 № 17/21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(далі – Колегія АМКУ) від 11.11.2021 № 25462-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Одеські Інженерні Мережі» (далі – ТОВ «Одеські Інженерні Мережі»), протокол розгляду пропозиції від 25.11.2021 № 25/21, протокольне рішення від 29.11.2021 № 27/21, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2021, договір на закупівлю підрядних робіт від 15.12.2021 № 62 (далі – Договір), додаткова угода від 29.08.2022 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю від 29.08.2022, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.09.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
На запит Держаудитслужби від 05.09.2022 про надання пояснень, зокрема щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, Замовник 05.09.2022 оприлюднив пояснення з посиланням на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/.
При дослідженні зазначеного веб-сайту виявлено, що при відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови 710.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовник 29.08.2022 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-10-20-012835-b, згідно з яким Договір розірвано за згодою сторін на підставі пунктів 15.1, 15.3 Договору, листа ТОВ «Одеські Інженерні Мережі» від 08.08.2022 № 88.
Згідно із даними єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/) оплати за Договором Замовник не здійснював.
Період усунення порушень:
21.09.2022 16:33 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з висновком Держаудитслужби України, за результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710. При відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено. Дані порушення технічного характеру, тому що на сайті замовника були технічни роботи, внаслідок яких сталася така сітуація. Замовник здійснив заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, після кожної об'яви процедури відділом проводится контроль опублікування закупівлі на сайті Замовника. Бажаємо Вам миру. Слава Україні!
Дата публікації звіту:
23.09.2022 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
a076220839184b89848084692499af0c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2022 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-10-20-012835-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи щодо причин розірвання договору від 15.12.2021 № 62, за ініціативою товариства з обмеженою відповідальністю «Одеські інженерні мережі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
993f6bbd29f64bda8b62331baa57891b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.09.2022 13:53
Опис:
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до розпорядження №982/од-2021 від 01.10.2021 «Про перерозподіл доходів та видатків обласного бюджету на 2021 рік», Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Капітальний ремонт напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської областіі».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
20 жовтня 2021 року Департамент надіслав на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
20 жовтня 2021 року Департамент отримав лист № 01.1-10/3346 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та з урахуванням проведення тендерної закупівлі та укладеному основному договору. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Номер:
fb23456d21b945aa91f786b2b82f86e1
Назва:
відповідь на висновок
Дата опублікування:
23.09.2022 11:22
Опис:
Ознайомившись з висновком Держаудитслужби України, за результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710. При відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено. Дані порушення технічного характеру, тому що на сайті замовника були технічни роботи, внаслідок яких сталася така сітуація. Замовник здійснив заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, після кожної об'яви процедури відділом проводится контроль опублікування закупівлі на сайті Замовника. Бажаємо Вам миру. Слава Україні!