• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської областіі

Завершена

62 717 766.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600 000.00 UAH
Номер: c2d953a6b88a4b8a87b2fb2a72c125f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2022 11:46 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2022 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-10-20-012835-b 20.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Строй Імперія», ТОВ «Одеські Інженерні Мережі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021 № 17/21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 11.11.2021 № 25462-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Одеські Інженерні Мережі» (далі – ТОВ «Одеські Інженерні Мережі»), протокол розгляду пропозиції від 25.11.2021 № 25/21, протокольне рішення від 29.11.2021 № 27/21, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2021, договір на закупівлю підрядних робіт від 15.12.2021 № 62 (далі – Договір), додаткова угода від 29.08.2022 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю від 29.08.2022, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.09.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. На запит Держаудитслужби від 05.09.2022 про надання пояснень, зокрема щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, Замовник 05.09.2022 оприлюднив пояснення з посиланням на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/. При дослідженні зазначеного веб-сайту виявлено, що при відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови 710. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовник 29.08.2022 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-10-20-012835-b, згідно з яким Договір розірвано за згодою сторін на підставі пунктів 15.1, 15.3 Договору, листа ТОВ «Одеські Інженерні Мережі» від 08.08.2022 № 88. Згідно із даними єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/) оплати за Договором Замовник не здійснював.
Період усунення порушень: 21.09.2022 16:33 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2022 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком Держаудитслужби України, за результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710. При відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено. Дані порушення технічного характеру, тому що на сайті замовника були технічни роботи, внаслідок яких сталася така сітуація. Замовник здійснив заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, після кожної об'яви процедури відділом проводится контроль опублікування закупівлі на сайті Замовника. Бажаємо Вам миру. Слава Україні!
Дата публікації звіту: 23.09.2022 11:24

Запити/Пояснення