Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
1 523 197.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 700.00 UAH
Період моніторингу:14.10.2022 15:24 - 04.11.2022 23:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-10-20-002084-c 20.10.2021 ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі Замовник) ID: UA-P-2021-10-12-001896-a на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету від 19.10.2021 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.11.2021, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ "Кузнецовський хлібозавод", витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 12.11.2021 №85, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.11.2021, договір поставки від 01.12.2021 № 53-122-01-21-11485, додаткові угоди від 29.03.2022 №1, від 21.06.2022 №2, пояснення замовника, отримані 21.10.2022 через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-10-20-002084-с встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень:04.11.2022 16:28 - 10.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:04.11.2022 16:28
Запити/Пояснення
54734
Номер:938818c5b6144116a6d26ac97de88da5
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:18.10.2022 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:22.10.2022 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-20-002084-c ), проведеної ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
p7s
sign.p7s
55083
Номер:34cc013af489437f98f4b89badb8b829
Назва:Відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.10.2022
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до ДСТУ по кожному конкретному товару та викладені в Додатку 2 до ТД. Визначення потреби в товарах (кількісні та якісні характеристики) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності Замовника в минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. Окрім цього, кількісна характеристика предмета закупівлі визначається згідно «Положення про порядок забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням та молоком чи іншими рівноцінними харчовими продуктами працівників ВП «Рівненська АЕС», зайнятих на роботах з особливо шкідливими та шкідливими умовами праці» 082-4-П-СОП.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування Бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник може вказати розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 року № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару ( тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо); 2) отримання комерційних ( цінових ) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. В результаті оформлюється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням усіх актуальних джерел інформації та використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Таким чином, в річному плані закупівель Замовник зазначає очікувану вартість закупівлі відповідно до бюджетних призначень (виділених коштів), джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Також повідомляємо, що очікувана вартість визначена на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних постачальників, у відповідності до нормативної документації ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом»» № 01-760-н від 10.08.2021 р.). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту - https://www.rnpp.rv.ua/assets/docs/procurement/2021-10-23_11-02_7478-%D0%92%D0%A2_%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.docx. (від 23.10.2021)