-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративної будівлі (дитячий садочок) по вулиці Гаврилюка №1 в с.Новий Киселів (коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
8 414 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 100.00 UAH
Номер:
79c800323cc445619c2bccf532b29704
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2022 00:00
Період моніторингу:
05.04.2022 14:08 - 28.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2022 № 94
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
04.04.2022 № 94
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2021-10-20-001379-c, 20.10.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено,
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: Річний план закупівель Мамаївської сільської ради Чернівецької області (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 20.10.2021; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2021; договір від 25.11.2022 № 875 на суму 8400028,65 грн. (з ПДВ) із ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ".
За результатами процедури закупівлі замовником укладено договір від 25.11.2022 № 875 на суму 8400028,65 грн. (з ПДВ) із переможцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ".
Період усунення порушень:
14.04.2022 13:36 - 20.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2022 13:36