-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини)
Завершена
1 760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 600.00 UAH
Номер:
91a6baa2218f4149a96aa78ef0b95454
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 13:20 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021 №709
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 №709
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-20-005355-b 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «ЕРМА» із врахуванням пояснення Замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 8 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Обласний клінічний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію приватного підприємства «ЕРМА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2021 б/н, договір про закупівлю товару від 23.11.2021 №928 (далі – Договір), пояснення Замовника від 27.11.2021, додаткову угоду від 26.11.2021 № 1 до Договору.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником не зазначено у тендерній документації відомості про посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
08.12.2021 13:42 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2021 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
c3e0eaf5bc42448ca047a94cfdde18a2
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2021 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-20-005355-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «ЕРМА» відсутність у наданій ним Довідці, що містить інформацію про постачання товарів аналогічного виду від 18.03.2021 №18/03-05 інформації про строк виконання згідно договору, як вимагалось Замовником у Додатку № 1 до Тендерної документації?
2. Чому Додаток №1 «Специфікація» до Договору про закупівлю товару від 23.11.2021 №928, укладеного між Замовником та переможцем торгів ПП «ЕРМА», не містить інформацію: «Офіційне найменування виробника (додатково зазначити бренд), найменування офіційного дилера на території України та імпортера», як визначено в Додатку №1 «Специфікація» до Проекту договору Змовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9cb17aafce374ca7863ecc06aa7975d3
Назва:
Запит управління ДАСУ в Івано-Франківській області від 25.11..2021. Процедура закупівлі UA-2021-10-20-005355-b
Дата опублікування:
27.11.2021 14:42
Опис:
Щодо першого питання пояснюю наступне. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено учасником надати довідку довільної форми, або за наведеною формою, з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачає надання скан-копій договору, зазначеного у довідці в повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору.
На виконання вищевказаного, учасником ПП «Ерма» в складі тендерної пропозиції надано в довільній формі довідку, що містить інформацію про постачання товарів аналогічного виду (лист від 18.03.2021 № 18/03-05) та сканкопію договору з ПАТ «Приккарпаттяобленерго» від 01.04.2020 № 2020/746 про закупівлю товару, а також додаткову угоду № 2020/2061 від 29.12.2020 «Про внесення змін до Договору № 2020/746 від 01.04.2020 про закупівлю товару».
Згідно запиту на пояснення управління Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області, зазначено, що в довідці ПП «Ерма», складеній в довільній формі, не зазначено інформацію про строк виконання згідно договору, зазначений в п’ятому стовпчику довідки за наведеною формою додатку № 1 тендерної документацією. Вказана інформація про строк виконання зазначена в розділі 5 вищевказаного договору від 01.04.2020 № 2020/746, а саме в п. 5.1 «Поставка товару проводиться партіями в асортименті і кількості відповідно до поданої покупцем заявки за встановленими цим договором цінами, з якісними характеристиками й у строки, які не перевищують 10 календарних днів з дня отримання від Покупця заявки на поставку. Згідно п. 1.1 вищевказаного Договору Постачальник зобов’язується в 2020 році передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та своєчасно оплатити за цінами, встановленими даним договором, наступний товар.
При цьому, зазначаємо, що строк виконання згідно договору і строк дії договору можуть не співпадати, тобто виконати договір можна до завершення дії договору. В будь якому випадку при розгляді тендерної документації інформацію про строк виконання згідно договору уповноваженою особою підприємства враховано з поданого Учасником документу, а саме договору про закупівлю товару з ПАТ «Прикарпаттяобленерго» від 01.04.2020 № 2020/746.
Під час визначення переможця уповноваженою особою підприємства також враховано пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної документації та не впливають на зміст тендерної пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
- відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Щодо другого питання пояснюю наступне. Станом на даний час враховано недоліки в оформленні специфікації до договору згідно вимог тендерної документації. Підприємством укладено з ПП «Ерма» додаткову угоду № 1 від 26.11.2021 до договору від 23.11.2021 № 928. Даною угодою внесено зміни до специфікації договору, згідно якої зазначено найменування виробника товару, бренд товару, найменування офіційного дилера на території України та імпортера товару. За процедурою закупівлі UA-2021-10-20-005355-b зміни відображено в системі Прозорро.
Дякую Вам за співпрацю!