-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Гагаріна,10,с.Тетірка,Житомирська область»(коригування)
«Капітальний ремонт частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Гагаріна,10,с.Тетірка,Житомирська область»(коригування)
Завершена
1 849 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
00c117c533a14c6a9d6dea16c46bf8aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
15.06.2022 10:35 - 09.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-10-19-016626-c 19.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 19 жовтня 2021 року), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 листопада 2021 року №552, тендерну пропозицію ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 листопада 2021 року №259, звіт про результати проведення процедури закупівлі, та пояснення від 21 та 30 червня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме: у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, установлено, що відповідно до підпункту 5.6 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема,
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
При цьому, переможцем торгів ФОП Осіпчук Володимир Олександрович не надано у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю зазначених довідок, чим не дотримано вимог підпункту 5.6 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір від 24 листопада 2021 року №259.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, установлено, що Замовник не оприлюднив у строк, визначений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону додаток до договору від 24 листопада 2021 року №259 – договірну ціну, яка відповідно до Розділу 22. «Інші умови Договору» є його додатком №3.
Період усунення порушень:
07.07.2022 11:15 - 22.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2022 11:15
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
02/051/2022ПР
Дата відкриття провадження:
26.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
3/292/465/22
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
02/052/2022ПР
Дата відкриття провадження:
16.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
02/045/2022ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради надає інформацію про неможливість усунення порушень: вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону,щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону ; вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону,щодо розгляду тендерної пропозиції: пункту 10 частини першої статті 10 Закону,щодо оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи наведені вище порушення відділ освіти надає повідомлення про розірвання договору з ФОП Осіпчук Володимир Олександрович по закупівлі «Капітальний ремонт частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Гагаріна,10,с.Тетірка,Житомирська область»(коригування).
Дата публікації звіту:
13.07.2022 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
5c468201d65640a2ac80a4c51327a532
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2022 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-19-016626-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d087dc57ba0f42eaa449886fc29d955a
Назва:
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Дата опублікування:
21.06.2022 10:10
Опис:
Надає перелік документів для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування)
Номер:
996fdcba4740410d83a05c5ba396acae
Назва:
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Дата опублікування:
20.06.2022 09:10
Опис:
Надає перелік документів для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування)
Номер:
4ac7c06397af46db81c8c4ac2954302b
Назва:
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Дата опублікування:
20.06.2022 09:14
Опис:
Надає перелік документів для підтвердження обгрунтувань розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування)
Номер:
6a1a431bb16044228bc853ca87de0e01
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2022 13:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини даху будівлі Тетірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Гагаріна, 10, с. Тетірка, Житомирська область (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-19-016626-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав у тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник тендеру ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги підпункту 5.6 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання:
- довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону?
3. З яких причин договір про закупівлю робіт від 24 листопада 2021 року №259, укладений з ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній додаток до договору: договірна ціна)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2e5d268238844d02a02901d304928009
Назва:
Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Дата опублікування:
30.06.2022 16:51
Опис:
1. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було встановлено строк дії тендерних пропозицій, протягом якого терміни пропозицій вважаються дійсними. Встановлена замовником вимога не суперечить п.11 ст.22 Закону, а саме, тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у зв’язку з тим, що момент розкриття тендерних пропозицій відбувається пізніше, ніж завершення кінцевого строку подання. Тому, на думку замовника, дана вимога не впливає на результати торгів.
2. Учасник закупівлі, ФОП Осіпчук В.О. підтвердив відповідність вимогам ст.17 Закону шляхом завантаження до системи публічних закупівель довідки № 45/8 від 04.11.2021 р., у якій підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону , та відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
3. Стосовно того, що договір про закупівлю робіт від 24 листопада 2021 року №259, укладений з ФОП Осіпчук Володимир Олександрович, завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній додаток до договору: договірна ціна) інформуємо, що вищевказане порушення буде усунено.