• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт зовнішньої теплової мережі класичної гімназії по вул. 8-го Березня» у м. Ужгород

Завершена

2 339 813.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 699.07 UAH
Номер: 2dc08a96cac347fda0162bc3c139635d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-13-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.07.2022 09:55 - 04.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.07.2022 № 180 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 12.07.2022 № 180 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 11. UA-2021-10-19-015731-c Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради «Капітальний ремонт зовнішньої теплової мережі класичної гімназії по вул. 8-го Березня» у м. Ужгород 2 339 813,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету від 19.10.2021 № б/н, тендерну пропозицію ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.11.2021 року, протокол розкриття, протокол (рішення) засідання тендерного комітету від 08.11.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021 року, договір від 19.11.2021 року № 169/21, пояснення Замовника від 19.07.2022 року та 26.07.2022 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 3 додатку 3 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону повинен надати кольорову скан-копію документа на право власності учасника торгів або копію(ї) договору(ів) оренди (надання послуг тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами): для власних машин та механізмів, що потребують державної реєстрації, необхідно надати договори купівлі-продажу та свідоцтва державної реєстрації; наявність одиниць власної матеріально-технічної бази, що не підлягають обов’язковій державній реєстрації може бути підтверджена балансовою відомістю (витягом з балансової відомості), що підтверджує перебування зазначених одиниць на балансі учасника. Орендована техніка підтверджується шляхом надання кольорових скан-копій договорів оренди/надання послуг. В складі тендерної пропозиції ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» відповідно до довідки від 02.11.2021 № 820 зазначена інформація про наявність у власності установки для зварювання інверторного типу (інвертор зварювальний) FORSAGIK 200. На підтвердження вказаної інформації Переможцем надано зокрема, витяг з оборотно-сальдової (балансової) відомості по рахунку 10 станом на 1 листопада 2021 (далі – витяг). Однак, документального підтвердження наявності установки для зварювання інверторного типу (інвертор зварювальний) FORSAGIK 200 не надано (у витягу не відображено установку для зварювання інверторного типу (інвертор зварювальний) FORSAGIK 200), чим не підтверджено наявність окремої одиниці власної матеріально-технічної бази на балансі учасника, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII, а укладено з ним договір на суму 2 264 425,76 гривень.
Період усунення порушень: 01.08.2022 13:22 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2022 13:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно частини 8 статті 8 інформуємо Вас про неможливість виконання зобов’язань, визначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-19-015731-c , з огляду на наступне. Відповідно до пункту 3 додатку 3 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону повинен надати кольорову скан-копію документа на право власності Учасника торгів або копію(ї) договору(ів) оренди (надання послуг тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами): для власних машин та механізмів, що потребують державної реєстрації, необхідно надати договори купівлі-продажу та свідоцтва державної реєстрації; наявність одиниць власної матеріально-технічної бази, що не підлягають обов’язковій державній реєстрації може бути підтверджена балансовою відомістю (витягом з балансової відомості), що підтверджує перебування зазначених одиниць на балансі учасника. Орендована техніка підтверджується шляхом надання кольорових скан-копій договорів оренди/надання послуг. В складі тендерної пропозиції ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» відповідно до довідки від 02.11.2021 № 820 у пункті 51 зазначена інформація про наявність у власності установки для зварювання інверторного типу (інвертор зварювальний) FORSAGIK 200. На підтвердження вказаної інформації ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» надано зокрема, витяг від 02.11.2021 № 821 з оборотно-сальдової (балансової) відомості по рахунку 10 станом на 1 листопада 2021 (далі – витяг), у якому пунктом першим «Групи 6: Інструменти, прилади і інвентар» основних засобів є інвертор зварювальний 200 FORSAGIK з балансовою вартістю 1626,30 грн, чим підтверджено наявність окремої одиниці власної матеріально-технічної бази на балансі учасника, що відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» тендерної документації. Отже, Замовником не порушено пункт 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. З огляду на викладене вище, що свідчить про відсутність необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також враховуючи, що Договір підряду № 169/21 від 19.11.2021 року на даний час є виконаним, інформуємо про неможливість виконання зобов’язань, визначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-19-015731-c.
Дата публікації звіту: 05.08.2022 14:51

Запити/Пояснення