-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 111 551.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 557.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 557.76 UAH
Номер:
f862e911970a449d90a9a7cb87a0df7c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2021 00:00
Період моніторингу:
14.12.2021 09:57 - 07.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 № 544
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 № 544
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-10-19-002505-b 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Моршинської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 19.10.2021 б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ БУДСПОРТ»; протокол засідання тендерного комітету від 10.11.2021 № 2; повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021; договір від 30.11.2021 № 160-ВР-2021 на суму 9969441,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ БУДСПОРТ»; додаткові угоди від 03.12.2021 № 1, від 15.12.2021 № 2 до договору.
Моніторингом встановлено, що у відкритих торгах на проведення Капітального ремонту покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м. Моршині Львівської області, (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) подано пропозиції 2 учасників: ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» та ТОВ «Будівельний – Регіон».
Згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.11.2021 № 2 тендерним комітетом замовника визнано переможцем ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» та оприлюднено на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ БУДСПОРТ» (далі – сторони) укладено договір підряду від 30.11.2021 № 160-ВР-2021 на суму 9969441,00 грн (в т.ч. ПДВ).
В подальшому між сторонами було укладено додаткові угоди від 03.12.2021 № 1, від 15.12.2021 № 2 до договору.
Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено, що замовником не надано відповідь на запит органу державного фінансового контролю. Так, згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівлі, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.12.2021 здійснено запит через електронну систему закупівель до замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких замовник забезпечив виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель та виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі.
Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи, на підставі яких розрахував технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
20.12.2021 19:04 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 19:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку від 20.12.2021 19:04 по моніторингу закупівлі UA-2021-10-19-002505-b від 19.10.2021 інформуємо наступне:
- на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Економічна діяльність/Інформація про використання коштів» (https://morshyn-rada.gov.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnix-koshtiv/) розміщено «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» по об’єкту: «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 10 111 551,60 грн з ПДВ. (протокол тендерного комітету № 1 від 19.10.2021 з відповідним додатком та скрін з офіційного веб-сайту Моршинської міської ради додається);
- на виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно до розробленої ТзОВ «Макро-будомат» кошторисної документації, затвердженої рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 30.06.2021 № 94, експертний звіт ТзОВ «Перша Приватна Експертиза» від 30.08.2021 р. № 1940/06/21 (зведений кошторисний розрахунок, висновок експертизи та рішення про затвердження ПКД додаються). Строк та обсяги закупівлі визначені на основі поданої заявки на фінансування за рахунок коштів державного бюджету у 2022 році, відповідно до Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України “Деякі питання Державного фонду регіонального розвитку” від 18.03.2015 № 196 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5.04.2021 № 299) (інформаційна картка проекту регіонального розвитку додається).
Додатково повідомляємо, що у зв’язку з несприятливими погодними умовами з 13 по 19 грудня 2021 року, на території Моршинської громади мали місце перебої з електропостачанням та забезпеченням доступу Моршинської міської ради до мережі Інтернет. У зв’язку з технічними несправностями інформація щодо моніторингу закупівлі належним чином не відображалася і не була надана через електронну систему закупівель у визначений строк.
Разом з тим зазначаємо, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється Моршинською міською радою шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Економічна діяльність/Інформація про використання коштів» (https://morshyn-rada.gov.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnix-koshtiv/) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (зазвичай інформація оприлюднюється на сайті в день публікації оголошення про проведення процедури закупівлі чи повідомлення про намір укласти договір в системі електронних закупівель).
Додатки: на 26 арк.
Начальник відділу економічного
розвитку та інфраструктури
Моршинської міської ради Ірина Пеленська
Дата публікації звіту:
24.12.2021 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
afd192a647ed4d78b1289023467fd4ff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2021 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10 111 551,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-19-002505-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0fd283e61b67450aa87bf47e7597a166
Назва:
надання відповіді на запит по моніторингу
Дата опублікування:
22.12.2021 15:16
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень згідно наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 № 544 «Про початок моніторингу закупівель» по закупівлі UA-2021-10-19-002505-b від 19.10.2021 на виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, надаємо інформацію та підтверджуючі документи з наступних питань:
- на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Економічна діяльність/Інформація про використання коштів» (https://morshyn-rada.gov.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnix-koshtiv/) 19.10.2021 розміщено «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» по об’єкту: «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 10 111 551,60 грн з ПДВ. (протокол тендерного комітету № 1 від 19.10.2021 з відповідним додатком та скрін з офіційного веб-сайту Моршинської міської ради додається);
- на виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно до розробленої ТзОВ «Макро-будомат» кошторисної документації, затвердженої рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 30.06.2021 № 94, експертний звіт ТзОВ «Перша Приватна Експертиза» від 30.08.2021 р. № 1940/06/21 (зведений кошторисний розрахунок, висновок експертизи та рішення про затвердження ПКД додаються). Строк та обсяги закупівлі визначені на основі поданої заявки на фінансування за рахунок коштів державного бюджету у 2022 році, відповідно до Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України “Деякі питання Державного фонду регіонального розвитку” від 18.03.2015 № 196 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5.04.2021 № 299) (інформаційна картка проекту регіонального розвитку додається).
Додатково повідомляємо, що у зв’язку з несприятливими погодними умовами з 13 по 19 грудня 2021 року, на території Моршинської громади мали місце перебої з електропостачанням та забезпеченням доступу Моршинської міської ради до мережі Інтернет. У зв’язку з технічними несправностями інформація щодо моніторингу закупівлі належним чином не відображалася і не була надана через електронну систему закупівель у визначений строк.
Додатки: на 26 арк.