• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

УБГ21П(УО)-003_50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota LC Prado 150)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.

Завершена

1 662 934.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 24 950.00 UAH
Номер: 5ba278801a5c40c0a3d315cd4f117257
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-04-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.08.2022 10:39 - 26.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.08.2022 № 161 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2021-10-19-010871-c  19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» та ТОВ «АРТСІТІ» установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 19.10.2021 № УБГ21П(УО)-003, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (далі – ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «АРТСІТІ» (далі – ТОВ «АРТСІТІ»),протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір з надання послуг від 04.01.2022 № УБГ 3/016-22, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби від 18.08.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 18.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. За результатами моніторингу встановлено, що, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно з статтею 16 Закону учасник подає інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 Замовник установив вимогу про надання листа у довільній формі з мінімальними вимогами до МТБ: -вантажопідйомне обладнання (підйомник, вантажопідємністю відповідною до маси ТЗ, а саме не менше 2,1т.); - обладнання для регулювання розвал-сходження коліс - шиномонтажне обладнання - обладнання для балансування коліс - обладнання для перевірки форсунок та паливної системи - обладнання для чистки системи впорскування палива - тестер Toyota GTS для проведення комп'ютерної діагностики електричних систем. Учасники ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» та ТОВ «АРТСІТІ» у складі своїх тендерних пропозицій надали листи від 26.10.2021 № 614/3 та від 19.11.2021 № 725, відповідно, в яких відсутнє обладнання для перевірки форсунок та паливної системи. Крім того, ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» не зазначив вантажопід’ємність підйомників відповідною до маси ТЗ. Уже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (22.11.2021) учасник ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» у складі своє тендерної пропозиції надав листа від 29.11.2021 № 693, в якому виправив зазначені невідповідності. При цьому Замовник в електронній системі закупівель не розміщував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в листах від 26.10.2021 № 614/3 та від 19.11.2021 № 725. Таким чином тендерні пропозиції учасників ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» та ТОВ «АРТСІТІ» не дотримались вимог підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Також, відповідно до пункту 2 Додатку 1 Замовник установив вимогу про надання листа у довільній формі з відомостями про наявність персоналу відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та буде залучений до надання послуг. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 1 Замовник установив вимогу про надання сканованих копій документів, що підтверджують трудові відносини персоналу (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), зазначеного у п.2 з Учасником, які будуть задіяні в процесі надання послуг. ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» у складі своєї тендерної пропозиції надало лист від 26.10.2021 № 614/5, у якому зазначено про 31 особу, які учасник збирається використовувати при виконанні договору, проте трудові відносини підтвердило не в повному обсязі, а тільки на трьох осіб, чим недотрималось вимоги пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» та ТОВ «АРТСІТІ» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та допустив їх до аукціону та, в подальшому з ТОВ фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» уклав договір.
Період усунення порушень: 23.08.2022 18:41 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2022 18:41

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota LC Prado 150; 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № УБГ21П(УО)-003, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-19-010871-c.
Дата публікації: 07.09.2022 10:19
Дата відкриття провадження: 14.09.2022 13:00
Номер відкриття провадження: № 640/15075/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація стосовно незгоди з інформацією, викладеною у Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 30.08.2022 13:40

Запити/Пояснення