-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги, пов’язані з доробкою та погрузкою сільськогосподарської продукції
Для виконання наукових і господарських
Торги відмінено
440 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
6c700dfb3beb4c78a07c05a7ab046c4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-30-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2021 00:00
Період моніторингу:
30.12.2021 16:26 - 25.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
30.12.2021 № 827
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-10-19-002060-a.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 30.12.2021.
Начальник управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо виконання рішення АМКУ встановлено порушення вимог абзацу першого частини дванадцятої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо відміни вказаної закупівлі або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.01.2022.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту рису Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 19.10.2021; рішення антимонопольного комітету від 10.11.2021 № 25346-р/пк-пз.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не укладено договір про закупівлю послуг у сфері сільського господарства у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, проте процедура не відмінена, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Крім того, Замовником не виконано Рішення Антимонопольного комітету від 10.11.2021 № 25346-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, відповідно до вимог абзацу першого частини дванадцятої статті 18 Закону. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Однак, зазначена інформація на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня.
Також, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону оприлюднене повідомлення про намір укласти договір не містить інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
31.12.2021 Управлінням на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено запит щодо надання інформації Замовником, однак станом на 12.01.2022 пояснення не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.01.2022 10:45 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2022 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
7a38c8bbe8a64b50b09b65492f70c68f
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.12.2021 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 77100000-1 — Послуги у сфері сільського господарства, проведеного Інститутом рису Національної академії аграрних наук України вартістю 3 104 173,67 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-002060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)з наступних питань:
1) Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чи укладено договір з переможцем торгів ТОВ "ІВАШКІВСЬКИЙ ІНКУБАТОР" ?
3) Чому Замовником не виконано рішення органу оскарження від 10.11.2021 №25346-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його прийняття?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.