-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція системи киснепостачання з встановленням кисневих станцій КНП «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
26 026 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 130.00 UAH
Номер:
0ce305b8bfe4482ab97c8c543d2fc0a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
26.11.2021 12:15 - 18.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 Одеса № 763
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 763
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-10-19-010352-c 19.10.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 10 та 17 частини другої статті 22, частин третьої та шостої статті 17, частини восьмої статі 12, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, складання тендерної документації у відповідність до вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.10.2021 № 77Т/-2 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТАРО БІЛД» (далі – ТОВ «БК «АНТАРО БІЛД»), повідомлення про намір укласти договори про закупівлю з ТОВ «БК «АНТАРО БІЛД» оприлюднене в електронній системі закупівель 05.11.2021, договір про закупівлю від 21.11.2021 № 75-21/П, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 29.11.2021.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до пунктів 10 та 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Так, на порушення вимог пунктів 10, 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено питомої ваги критерію оцінки та електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Також слід зауважити, що пункти 1 та 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», пункт 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», пункти 1 та 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД викладено у редакції Закону до 19.04.2020.
Окрім того, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, зокрема, зазначено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 5 або 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону».
При цьому, відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2021 щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель переможцем ТОВ «БК «АНТАРО БІЛД» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, Замовник 29.11.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що «10.11.2021 року ТОВ «БК «Антаро Білд» було надано документи у паперовому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» та долучив до пояснення відповідне документальне підтвердження.
При цьому, частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, на порушення вимог частин третьої, шостої статті 17 та частини восьмої статі 12 Закону Замовником у ТД невірно визначено спосіб подання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також Замовником у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, зокрема, зазначено, що «Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Несвоєчасне надання вищезазначених документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена.»
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Так, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник подає тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та має право внести до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій для учасника процедури закупівлі регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону, та для переможця процедури закупівлі – частинами третьою, шостою статті 17 та частиною другою статті 41 Закону.
Отже, надання необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, учасниками здійснюється через електронну систему закупівель та до закінчення строку подання тендерних пропозицій, та переможцем, в свою чергу, на виконання вимог частин третьої та шостої статті 17 Закону – в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а на виконання вимог статті 41 Закону – фізично під час укладення договору про закупівлю.
Таким чином, неподання переможцем будь-якої інформації та документів, окрім тих, що визначені вищеописаними нормами Закону, не може вважатись Замовником неукладенням договору про закупівлю з вини учасника та тягнути за собою наслідки відповідно до частини сьомої статті 33 Закону.
Враховуючи зазначене, встановлення в тендерній документації вимоги про обов’язкове надання переможцем процедури закупівлі Замовнику протягом десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
01.12.2021 16:48 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
10.11.2021 року ТОВ «БК «Антаро Білд» код за ЄДРПОУ 39086813 було надано документи у паперовому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону . Лист від 10.11.2021 №317/11, а саме:
Довідка ГУ ДПС у м. Києві про відсутність заборгованості;
Довідка МВС України щодо відсутності судимості;
Довідка ТОВ «БК «Антаро Білд» про відсутність підстав передбачених ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене повідомляємо ТОВ «БК «Антаро Білд» в якості переможця процедури закупівлі було надано документи в повному обсязі. Підстави щодо відхилення ТОВ «БК «Антаро Білд» Відповідно до ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Дата публікації звіту:
07.12.2021 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
5463b1c78dea4c0f99bf27b9f8a56cd6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.11.2021 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТАРО БІЛД» тоді як, ним, як переможцем торгів не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
39fc4fa4042b4e6cb26467d3448412d3
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
29.11.2021 14:13
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Реконструкція системи киснепостачання з встановленням кисневих станцій КНП «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7», надаємо наступну інформацію.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція системи киснепостачання з встановленням кисневих станцій КНП «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7» виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 04.08.2021 року № 16-0740/01-21.
2.Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТАРО БІЛД» тоді як, ним, як переможцем торгів не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону?
Відповідно до пп. 3 п.1 ст.. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що
підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності)
відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення
вимагалося замовником.
10.11.2021 року ТОВ «БК «Антаро Білд» код за ЄДРПОУ 39086813 було надано документи у паперовому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону . Лист від 10.11.2021 №317/11, а саме:
Довідка ГУ ДПС у м. Києві про відсутність заборгованості;
Довідка МВС України щодо відсутності судимості;
Довідка ТОВ «БК «Антаро Білд» про відсутність підстав передбачених ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене повідомляємо ТОВ «БК «Антаро Білд» в якості переможця процедури закупівлі було надано документи в повному обсязі. Підстави щодо відхилення ТОВ «БК «Антаро Білд» Відповідно до ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Додатки:
Довідка ГУ ДПС у м. Києві про відсутність заборгованості;
Довідка МВС України щодо відсутності судимості;
Довідка ТОВ «БК «Антаро Білд» про відсутність підстав передбачених ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»