-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт вулиці Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області»
Під місцем виконання робіт слід розуміти: вулиця Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області.
Завершена
3 689 373.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 446.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 446.87 UAH
Номер:
734cba9defa047d6a5c1d3d044c717f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 16:48 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 Одеса № 177
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2022 № 177
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2021-10-19-009768-c 19.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті
31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Миколаївського комунального підприємства «Житлово-комунальне управління» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, тендерну пропозицію учасника фізична особо-підприємець Гелета Назар Миронович (далі – ФОП Гелета Назар Миронович), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ФОП Гелета Назар Миронович, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.11.2021 в електронній системі закупівель, договір від 26.11.2021 № 132 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.12.2021 і 28.12.2021 та додаткові угоди від 03.12.2021 № 1 та від 28.12.2021
№ 2 до Договору.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до розділу 2 Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення за формою таблиці В, в якій необхідно серед іншого зазначити інформацію щодо кількості робітників, яких необхідно додатково прийняти на роботу.
Так, учасником ФОП Гелета Назар Миронович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 04.11.2021 № 112. Згідно інформації, наведеній у вказаній довідці нормативна потреба відповідно до проектно-кошторисної документації становить 2 підсобних робітника, наявність в організації - робітників та необхідно прийняти на роботу 2 підсобних робітника.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Гелета Назар Миронович надано штатний розпис, відповідно до пункту 3 якого передбачена чисельність підсобних робітників у кількості 1 працівник.
Також учасником ФОП Гелета Назар Миронович у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.11.2021 № 108, відповідно до якої учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі не буде залучати осіб на підставі цивільно-правових договорів.
Враховуючи зазначене, учасником ФОП Гелета Назар Миронович не підтверджено наявність підсобних працівників у необхідній кількості, чим не дотримано вимоги розділу 2 Додатку 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.07.2022 щодо обґрунтувати рішення Замовника про відповідність учасника ФОП Гелета Назар Миронович вимогам розділу 2 Додатку 1 до ТД (у частині наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення за формою таблиці В) Замовником надано наступне пояснення: «Під час здійснення кваліфікації Замовник торгів прийняв рішення про віднесення даної помилки до формальної, оскільки до формальної помилки відноситься, зокрема, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Отже, враховуючи зазначене, Замовник торгів вважає, що учасник під час заповнення документу «Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення» № 112
від 04.11.2021 р. допустив формальну помилку.»
Проте, надані Замовником пояснення не спростовують встановлене порушення.
Варто зауважити, що Замовником у пункті 1.2 розділу 3 ТД Замовником зазначено перелік формальний помилок, до якого не віднесено зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, у наданій учасником ФОП Гелета Назар Миронович довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 04.11.2021 № 112 зазначено, що нормативна потреба відповідно до проектно-кошторисної документації становить 2 підсобних робітника, наявність в організації – 0 підсобних робітників та необхідно прийняти на роботу 2 підсобних робітника.
Враховуючи зазначене, наявність у учасника ФОП Гелета Назар Миронович одного підсобного працівника згідно штатного розпису не відповідає необхідній заявленій кількості, чим не дотримано вимоги розділу 2 Додатку 1 до ТД та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у частині наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення за формою таблиці В).
Таким чином, Замовником на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника
ФОП Гелета Назар Миронович у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Період усунення порушень:
29.07.2022 16:30 - 13.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2022 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вулиці
Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської
області» (UA-2021-10-19-009768-c) від 29 липня 2022р. повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про
розірвання Договору №132 від 26.11.2021 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо
розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення вих№ 333/02-2 від "05" серпня 2022 року
щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за
договором підряду №132 від 26.11.2021 р. буде оприлюднена на веб – порталі
Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
05.08.2022 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
73beaee6085946e9b24c2ed1ee9deb53
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.07.2022 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
456a744ce0f6435088a51937c68d004b
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 12.07.2022 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт вулиці Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області» (UA-2021-10-19-009768-c), надаємо наступну інформацію.
Дата опублікування:
15.07.2022 09:58
Опис:
1) Обґрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області від 14.04.2021р. №493.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації на «Капітальний ремонт вулиці Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області», який виконаний з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», іншими нормативно-правовим актам і нормативними документами у галузі будівництва. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації, та які повинні бути якісними і відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 09 липня 2021 р. № 14-0470/01-21. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Капітальний ремонт вулиці Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 09 липня 2021 р. № 14-0470/01-21.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт вулиці Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ".
Проте, дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на сайті розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської - https://mykolaivmr.gov.ua
Номер:
5e30babf75e143d3bcc276870286b72b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.07.2022 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку за формою таблиці А, в якій зазначити у тому числі, інформацію про наявність офісного приміщення із зазначенням адреси та площі.
Так, учасником фізична особа-підприємець Гелета Назар Миронович (далі – ФОП Гелета Назар Миронович) на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.11.2021 № 110 та від 11.11.2021 № 140, проте вказані довідки не містять інформації щодо наявності у учасника офісного приміщення.
Враховуючи зазначене, яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП Гелета Назар Миронович вимогам розділу 1 Додатку 1 до ТД?
2. Відповідно до розділу 2 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення за формою таблиці В, в якій необхідно серед іншого зазначити інформацію щодо кількості робітників, яких необхідно додатково прийняти на роботу.
Так, учасником ФОП Гелета Назар Миронович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 04.11.2021 № 112. Згідно інформації, наведеній у вказаній довідці учаснику необхідно прийняти на роботу 2 підсобних робітника.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Гелета Назар Миронович надано штатний розпис, відповідно до пункту 3 якого передбачена чисельність підсобних робітників, а саме – 1 працівник.
Також учасником ФОП Гелета Назар Миронович у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.11.2021 № 108, відповідно до якої учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі не буде залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів.
Враховуючи зазначене, яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП Гелета Назар Миронович вимогам розділу 2 Додатку 1 до ТД (у частині наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення за формою
таблиці В) ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5784d64e6b2541a4aa587ee8d68d65b1
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 22.07.2022 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт вулиці Молодіжна в с. Дроговиж Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області» (UA-2021-10-19-009768-c), надаємо наступну інформацію.
Дата опублікування:
25.07.2022 14:12
Опис:
1. Щодо довідки про матеріально-технічну базу:
Відповідно до п.1.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості, яка є необхідною для виконання робіт та умов договору. В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Виходячи із зазначено, тендерна документація містить вимогу ЛИШЕ про обов’язкове зазначення в Таблиці А інформації про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки, та надання відповідних документів, що підтверджують право власності/користування вказаними лише машинами, механізмами та технікою. Відтак, зазначення інформації про, зокрема, офісне приміщення, є не обов’язковим. Отже, враховуючи відсутність вимоги про обов’язкове зазначення інформації про офісне приміщення, а також те, що в довідці містяться відомості про складські приміщення, Замовник торгів прийшов до висновку, що для виконання робіт згідно предмету закупівлі Учаснику не потрібні офісні приміщення, а зазначена інформація про машини, механізми та техніку, а також складське приміщення є таким, що відповідає вимозі в п. 11. Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та є достатнім для виконання робіт та умов договору.
2. Щодо довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення:
В поданій Учасником довідці про наявність робітників основних будівельних професій для виконання замовлення №112 від 04.11.2021 р. під номером два в колонці «Назва спеціальності» зазначено «Підсобний робітник» - наявність в організації 0. Згідно штатного розпису в Учасника є в наявності 1 підсобний працівник. Під час здійснення кваліфікації Замовник торгів прийняв рішення про віднесення даної помилки до формальної, оскільки до формальної помилки відноситься, зокрема, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Отже, враховуючи зазначене, Замовник торгів вважає, що Учасник під час заповнення документу «Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення» №112 від 04.11.2021 р. допустив формальну помилку.