-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція мереж вуличного освітлення в селах Бачів та Дусанів Львівського району Львівської області: 1-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Т.Шевченка, Нова, Кінцева, Бічна Кінцева, Зелена в селі Бачів Львівської області; 2-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Зелена, Миколи Бунта, Січових Стрільців, Сулин, Глибока, Гайова в селі Дусанів Львівської області.
Завершена
2 073 853.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 738.53 UAH
мін. крок: 1% або 20 738.53 UAH
Номер:
f4c29158ee6d418186a79c5e0689ef52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
07.06.2022 19:31 - 02.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.06.2022 № 154
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 154
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-10-19-001613-b 19.10.2021 Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором 25.11.2021 № 135 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922-VIIІ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-10-12-000315-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від протокол №120 від 19.10.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08 листопада 2021, тендерну пропозицію ТОВ "НВП "Теплокомуненерго", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09 листопада 2021, договір від 25.11.2021 № 135.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником 29.10.2021 опублікована нова редакція тендерної документації без оприлюднення переліку змін в окремому документі, що є порушенням абз. 2 частини 2 статті 24 Закону № 922-VІІІ де передбачено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Розділом №1 Додатку 2 тендерної документації Замовником на підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази – офісних приміщень, виробничої бази, складських приміщень тощо, учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, які підтверджують право власності учасника на зазначені об’єкти чи право користування (договори оренди, користування, позички тощо з усім додатками).
Учасником - ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази зазначено, що офісне приміщення є орендованим (файл - Інформац довідка МТБ (1).pdf). Проте, на порушення розділу №1 Додатку 2 тендерної документації не надано в тендерній пропозиції копії документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти чи право користування (договори оренди, користування, позички тощо з усім додатками).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 25.11.2021 № 135.
Період усунення порушень:
22.06.2022 15:29 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2022 15:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради повідомляє, укладений з ТОВ “Науково-Виробниче Підприємство “Теплокомуненерго” Договір про закупівлю № 135 від 25.11.21, (вул. Вулецька, 14, м. Львів, 79027, код 36079117) є договором підряду.
Згідно затвердженого в Договорі графіка виконання робіт і виділеного на 2021рік бюджетного фінансування Підрядником у листопаді-грудні були виконані, а Замовником прийняті будівельно-монтажні роботи, що підтверджується Актом приймання виконаних будівельних робіт та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2021 року, вартість уже виконаних та прийнятих робіт становить 655 275,20 грн.
Претензій до якості виконуваних Підрядником робіт немає.
Передбачені договором роботи –будівництво ліній вуличного освітлення з використанням самоутримних ізольованих проводів , лінійної арматури; заземлення повітряних ліній; захист від перенапруг, виготовлення кронштейнів для установки на з/б опори, встановлення на кронштейнах вуличних LЕD-світильників, виготовлення і встановлення шафи управління змонтованим освітленням - виконані з належною якістю з дотриманням діючих будівельних норм та вимог , відповідно до графіку виконання робіт.
Процес виконання договірних зобов’язань вирізняється якістю та оперативністю, з дотриманням всіх правил санітарної та протипожежної безпеки, правил охорони праці, техніки безпеки; підприємство забезпечене матеріально-технічною базою, кваліфікованими спеціалістами та виконує роботи на високому технічному рівні.
Для подальшого виконання та завершення робіт, згідно проектно-кошторисної документації Підрядником закуплено та доставлено на будівельний майданчик матеріали.
Згідно пункту 1.9 Договору, відповідно до статті 884 ЦК України, Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта Замовником.
Згідно пункту 12.6 Договору, гарантійний термін експлуатації об’єкта починається з дати видачі інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю декларації про готовність об’єкта до експлуатації і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник.
Відповідно до пункту 9.8. Договору, Підрядник забезпечує повне, якісне і своєчасне ведення виконавчої документації, передбаченої ДБН А.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва” та іншими нормативними документами.
Відтак, з метою ефективного використання бюджетних коштів, забезпечення приймання в експлуатацію об’єкта будівництва, його належної експлуатації з дотриманням гарантійних зобов’язань, уникнення претензій Підрядника з приводу відшкодування збитків, пов’язаних із закупівлею та доставкою матеріалів, вважаємо за доцільне усунення виявлених порушень, зокрема, вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договором № 135 від 25.11.21 проводити шляхом завершення виконання робіт тим самим Підрядником.
Призупинення (розірвання) дії договору відтермінує виконання робіт на невизначений період тим самим призведе до негативної реакції зі сторони громадськості щодо замороження об’єкту та збільшення витрат бюджетних коштів на виконання залишкових робіт, у зв’язку з вимушеними витратами на перерахунок проектно-кошторисної документації, експертизи по об’єкту «Реконструкція мереж вуличного освітлення в селах Бачів та Дусанів Львівського району Львівської області : 1-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Т.Шевченка, Нова, Кінцева, Бічна Кінцева, Зелена в селі Бачів Львівської області; 2-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Зелена, Миколи Бунта, Січових Стрільців , Сулин, Глибока, Гайова в селі Дусанів Львівської області” у цінах 2022 року. У наступним закупівлях замовник зобов’язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.06.2022 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
3e774fb081b54300b9b3a830fc33f105
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
14.06.2022 22:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція мереж вуличного освітлення в селах Бачів та Дусанів Львівського району Львівської області: 1-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Т.Шевченка, Нова, Кінцева, Бічна Кінцева, Зелена в селі Бачів Львівської області; 2-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Зелена, Миколи Бунта, Січових Стрільців, Сулин, Глибока, Гайова в селі Дусанів Львівської області.) (UA-2021-10-19-001613-b) очікуваною вартістю 2 073 853,00 грн., яку проведено Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Абз. 2 частиною 2 статті 24 Закону № 922-VІІІ передбачено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником 29.10.2021 опублікована нова редакція тендерної документації без оприлюднення переліку змін в окремому документі.
Підпунктом 2.4 пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації, Замовником визначено строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до інформації сайту prozorro.gov.ua кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.11.2021.
Учасником - ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" надана банківська гарантія терміном дії до 05.03.2021, тобто на 118 днів (листопад – 23 дні, грудень – 31 день, січень – 31 день, лютий – 28 днів, березень 5 днів). (файл - Гарантія+ КЕП, довідка,виписка.zip).
Підпунктом 3 пункту 5.3 Розділу 5 Тендерної документації, Замовником передбачено що у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Учасником - ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" надана гарантія банком AT «РВС БАНК», та в тендерній пропозиції відсутня інформація щодо заборгованості за кредитами.
Пунктом 2 додатку 3 тендерної документації Замовником, передбачено що учасник для підтвердження високої якості світильників, повинен надати, завірені печаткою : копію сертифікату відповідності, виданого акредитованим за ДСТУ EN ISO/IEC17065 та копію декларації про відповідність запропонованої продукції Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, завірену учасником. Зазначені документи відсутні в тендерній пропозиції учасником - ТОВ "НВП "Теплокомуненерго".
Розділом №1 Додатку 2 тендерної документації Замовником на підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази – офісних приміщень, виробничої бази, складських приміщень тощо, учасник у складі тендернї пропозиції надає копії документів, які підтверджують право власності учасника на заначені об’єкти чи право користування (договори оренди, користування, позички тощо з усім додатками). Прошу надати посилання на зазначений документ в тендерній пропозиції учасника - ТОВ "НВП "Теплокомуненерго".
Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
5bcf79bf2f9d487985c04fb85d4f39f9
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2022 14:49
Опис:
Відповідно до Вашого запиту про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Замовником забезпечено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання https://rada-peremyshlyany.gov.ua/index.php?id=74.
29 жовтня 2021 року відповідно до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи а внесено зміни до тендерної документації. Протокол внесення змін та Перелік змін додається.
Вами було зазначено, що банківська гарантія , яка надана учасником-ТОВ «НВП «Теплокомуненерго» ,дійсна терміном до 05.03.2021року, а фактично до 05.03.2022року та складає більше 120календарних днів.
Стосовно наданого зауваження – що учасником ТОВ «НВП «Теплокомуненерго» надана гарантія банком АТ «РВС БАНК» та відсутня інформація щодо заборгованостей за кредитами саме цього банку -. інформуємо, що основна угода на обслуговування учасника ТОВ «НВП «Теплокомуненерго» укладена з АТ «КРЕДОБАНК », в якому згідно наданих Довідок № 158-35194/21 від 25.10.2021р та №158-35192/21 від 25.10.2021 зазначено, що учаснику відкрито розрахунковий .рахунок та з ним відсутні кредитні Договори.
Стосовно банку АТ «РВС БАНК» - з цим банком було заключено одноразовий Договір про надання банківської гарантії, а Угода про обслуговування не заключалась.
На Ваше зауваження стосовно відсутності в тендерній пропозиції документів Учасника , підтверджуючих високу якість світильників, повідомляємо, що завірені печаткою Учасника згадані документи надані ним в тендерній документації у файлі «Листи+світильник+документи», а саме:Світильник вуличний (Паспорт-основні відомості та технічні дані,Сертифікат відповідності TER.1.Пр.102-21, Додатки 1 та 2 до Сертифіката відповідності, Декларація про відповідність №Д 062/15-21-технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання , затвердженому постановою КМУ від 16 грудня 2015р №1067 та технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому постановою КМУ від 16 грудня 2015р №1077)
На Ваше зауваження стосовно відсутності в тендерній пропозиції Учасника копій документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази-повідомляємо, що Учасник надав Довідку про наявністьу нього обладнання і матеріально-технічної бази , яка є офіційним завіреним печатко Учасника документом . Надана в Довідці інформація є основою для виконання робіт та підтверджує спроможність претендента їх виконати .
Учасником відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Теплокомуненерго" (надалі ТзОВ «Теплокомуненерго) забезпечено виконання умов пункту 2 додатку 3 тендерної документації. Для підтвердження відповідності вимогам встановлемим в тендерній документації ТзОВ «Теплокомуненерго» надано копія Сертифікатру відповідності, виданого акредитованим за ДСТУENISO/IEC17065 органом з оцінки відповідності, визначеного в реєстрі Національного агентства з акредитації України (НААУ), на відповідність вимогам: ДСТУEN60598-1:2017, ДСТУ EN 60598-2-3:2014, ДСТУ EN 62031:2016, ДСТУEN62471:2017, ДСТУ EN 55015:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУEN 61547:2016, ПКМУ від 15.10.2012 №992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення» копію декларації.