• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція мереж вуличного освітлення в селах Бачів та Дусанів Львівського району Львівської області: 1-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Т.Шевченка, Нова, Кінцева, Бічна Кінцева, Зелена в селі Бачів Львівської області; 2-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Зелена, Миколи Бунта, Січових Стрільців, Сулин, Глибока, Гайова в селі Дусанів Львівської області.

Завершена

2 073 853.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 738.53 UAH
Номер: f4c29158ee6d418186a79c5e0689ef52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-07-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.06.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.06.2022 19:31 - 02.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.06.2022 № 154 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з додатку до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.06.2022 № 154 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-10-19-001613-b 19.10.2021 Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором 25.11.2021 № 135 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922-VIIІ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-10-12-000315-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від протокол №120 від 19.10.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08 листопада 2021, тендерну пропозицію ТОВ "НВП "Теплокомуненерго", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09 листопада 2021, договір від 25.11.2021 № 135. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником 29.10.2021 опублікована нова редакція тендерної документації без оприлюднення переліку змін в окремому документі, що є порушенням абз. 2 частини 2 статті 24 Закону № 922-VІІІ де передбачено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Розділом №1 Додатку 2 тендерної документації Замовником на підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази – офісних приміщень, виробничої бази, складських приміщень тощо, учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, які підтверджують право власності учасника на зазначені об’єкти чи право користування (договори оренди, користування, позички тощо з усім додатками). Учасником - ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази зазначено, що офісне приміщення є орендованим (файл - Інформац довідка МТБ (1).pdf). Проте, на порушення розділу №1 Додатку 2 тендерної документації не надано в тендерній пропозиції копії документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти чи право користування (договори оренди, користування, позички тощо з усім додатками). Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВП "Теплокомуненерго" не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 25.11.2021 № 135.
Період усунення порушень: 22.06.2022 15:29 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2022 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради повідомляє, укладений з ТОВ “Науково-Виробниче Підприємство “Теплокомуненерго” Договір про закупівлю № 135 від 25.11.21, (вул. Вулецька, 14, м. Львів, 79027, код 36079117) є договором підряду. Згідно затвердженого в Договорі графіка виконання робіт і виділеного на 2021рік бюджетного фінансування Підрядником у листопаді-грудні були виконані, а Замовником прийняті будівельно-монтажні роботи, що підтверджується Актом приймання виконаних будівельних робіт та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2021 року, вартість уже виконаних та прийнятих робіт становить 655 275,20 грн. Претензій до якості виконуваних Підрядником робіт немає. Передбачені договором роботи –будівництво ліній вуличного освітлення з використанням самоутримних ізольованих проводів , лінійної арматури; заземлення повітряних ліній; захист від перенапруг, виготовлення кронштейнів для установки на з/б опори, встановлення на кронштейнах вуличних LЕD-світильників, виготовлення і встановлення шафи управління змонтованим освітленням - виконані з належною якістю з дотриманням діючих будівельних норм та вимог , відповідно до графіку виконання робіт. Процес виконання договірних зобов’язань вирізняється якістю та оперативністю, з дотриманням всіх правил санітарної та протипожежної безпеки, правил охорони праці, техніки безпеки; підприємство забезпечене матеріально-технічною базою, кваліфікованими спеціалістами та виконує роботи на високому технічному рівні. Для подальшого виконання та завершення робіт, згідно проектно-кошторисної документації Підрядником закуплено та доставлено на будівельний майданчик матеріали. Згідно пункту 1.9 Договору, відповідно до статті 884 ЦК України, Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта Замовником. Згідно пункту 12.6 Договору, гарантійний термін експлуатації об’єкта починається з дати видачі інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю декларації про готовність об’єкта до експлуатації і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник. Відповідно до пункту 9.8. Договору, Підрядник забезпечує повне, якісне і своєчасне ведення виконавчої документації, передбаченої ДБН А.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва” та іншими нормативними документами. Відтак, з метою ефективного використання бюджетних коштів, забезпечення приймання в експлуатацію об’єкта будівництва, його належної експлуатації з дотриманням гарантійних зобов’язань, уникнення претензій Підрядника з приводу відшкодування збитків, пов’язаних із закупівлею та доставкою матеріалів, вважаємо за доцільне усунення виявлених порушень, зокрема, вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договором № 135 від 25.11.21 проводити шляхом завершення виконання робіт тим самим Підрядником. Призупинення (розірвання) дії договору відтермінує виконання робіт на невизначений період тим самим призведе до негативної реакції зі сторони громадськості щодо замороження об’єкту та збільшення витрат бюджетних коштів на виконання залишкових робіт, у зв’язку з вимушеними витратами на перерахунок проектно-кошторисної документації, експертизи по об’єкту «Реконструкція мереж вуличного освітлення в селах Бачів та Дусанів Львівського району Львівської області : 1-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Т.Шевченка, Нова, Кінцева, Бічна Кінцева, Зелена в селі Бачів Львівської області; 2-а черга. Реконструкція мереж вуличного освітлення вулиць Зелена, Миколи Бунта, Січових Стрільців , Сулин, Глибока, Гайова в селі Дусанів Львівської області” у цінах 2022 року. У наступним закупівлях замовник зобов’язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 29.06.2022 15:16

Запити/Пояснення