-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Костюм формений утеплений, куртка формена літня, сорочка з довгим рукавом, куртка формена утеплена, костюм формений літній, футболка, футболка "поло"
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Завершена
11 115 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 111 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 111 150.00 UAH
Номер:
a6d5c295f5dd460d9cccaceef0c20fd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 10:29 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-10-19-008689-c 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту 4 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема, оприлюднення звіту про виконання договору, та направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.10.2021 № 790, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 22.10.2021, 23.10.2021, 25.10.2021, 27.10.2021, 01.11.2021, 02.11.2021, 04.11.2021, 08.11.2021 та відповіді Замовника від 23.10.2021, 27.10.2021, 27.10.2021, 28.10.2021, 01.11.2021, 04.11.2021, 08.11.2021, 10.11.2021, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ» (далі – ТОВ «ВО «ХАРКІВ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК» (далі – ТОВ «МІК») та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВІД» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВІД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол від 03.12.2021 № 790/5, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, договір про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 31.12.2021 № 1.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 27.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість; інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі; інформації та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.12.2021 № 1 до договору від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ; інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі у щодо здійсненних розрахунків; інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору та додаткової угоди від 31.12.2021 до договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ Замовник на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону продовжив строк дії договору до 31 березня 2022 року.
Під час моніторингу Замовник документально не підтвердив виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ. Отже додаткова угода від 31.12.2021 до договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ укладена з порушенням вимог пункту 4 частини 5 статті 41 Закону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Так відповідно до пункту 13.1 додаткової угоди від 31.12.2021 до договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ договір діє до 31 березня 2022 року (включно), проте Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, чим не дотримався вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
11.08.2022 17:49 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
800135a457f84aa2826a9bb43710dc8e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2022 08:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів формених утеплених, курток формених літніх, сорочок з довгим рукавом, курток формених утеплених, костюмів формених літніх, футболок, футболок «поло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-008689-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту укладання договору на термін, який перевищує строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 календарний місяць (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 31.12.2021 № 1).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.12.2021 № 1 до договору від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ.
5. Враховуючи що термін дії за договором від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ (з урахуванням внесених змін) встановлено до 31.03.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
6. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УМТК ТРЕЙД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.