• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 24320000-3 - ОСНОВНІ ОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ФЛОКУЛЯНТ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених ч.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).

Завершена

20 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Номер: f70f7963246c419d98dc6c044b950531
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.11.2022 10:10 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2022 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.11.2022 № 47-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-19-003224-c від 19.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою встановлено порушення вимог пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.10.2021 (далі – тендерна документація), звернення ТОВ «ЛК ТРЕЙД» з вимогою щодо усунення порушення від 21.10.2021 номер UA-2021-10-19-003224-c.b1 та від 23.10.2021 номер UA-2021-10-19-003224-c.b2, SENSO DYNAMICS LLC з вимогою щодо усунення порушення від 01.11.2021 номер UA-2021-10-19-003224-c.a3 та від 03.11.2021 номер UA-2021-10-19-003224-c.a4, рішення Замовника від 23.10.2021, від 25.10.2021, від 03.11.2021 та від 05.11.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Науково-Виробниче Об'єднання Хімічний Союз України», ТОВ «Трейденерджи», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 01.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021, договір поставки від 15.12.2021 №414Т укладений з ТОВ «Науково-Виробниче Об'єднання Хімічний Союз України», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 15.12.2021, пояснення Замовника від 24.11.2022 та від 05.12.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 22.11.2022 та від 30.11.2022. За результатами моніторингу питання повноти оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що очікувана вартість закупівлі товарів перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро та згідно вимог частини третьої статті 10 Закону обов’язково додатково оприлюднюється в електронній системі закупівель англійською мовою. Відповідно до вимог пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.07. 2020 за № 610/34893) (далі – Порядок №1082) Замовник має обов’язок додатково оприлюднити інформацію (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону, англійською мовою одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Крім того, на виконання вимог пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Проте, Замовником 19 жовтня 2021 року в електронній системі закупівель Prozorro в оголошенні про проведення відкритих торгів, не оприлюднено інформацію про закупівлю англійською мовою, зокрема місце поставки товарів та умови оплати. Разом з цим, Замовником 19 жовтня 2021 року в електронній системі закупівель Prozorro завантажено окремим документом формату Word оголошення про закупівлю українською мовою, яким продубльовано інформацію, яка заповняється в електронних полях системи. Пояснення Замовника від 05.12.2022 на запит Управління від 30.11.2022 не підтверджує факту відсутності у Замовника технічної можливості оприлюднення інформації щодо місця поставки товарів та умови оплати англійською мовою шляхом завантаження та оприлюднення на сайті Prozorro, окремим документом формату Word, оголошення англійською мовою, разом з оголошенням про закупівлю українською мовою формату Word, яке було завантажено на сайті Prozorro 19.10.2021. Тобто, Замовник мав можливість виконати вимоги частини третьої статті 10 Закону, зокрема шляхом завантаження та оприлюднення на сайті Prozorro, окремим документом формату Word, оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів відповідно до вимог частини другої та третьої статті 21 Закону. Таким чином, Замовником оприлюднено на сайті Prozorro, оголошення, яке не містить перекладу англійською мовою інформації щодо місця поставки товарів та умов оплати, чим порушено вимоги пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082.
Період усунення порушень: 07.12.2022 09:54 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2022 09:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вас про усунення встановлених порушень в сфері закупівель, виявлених під час моніторингу процедури закупівлі UA-M-2022-11-22-000017 (Висновок від 07.12.2022 року), а саме: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою встановлено порушення вимог пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082. Замовник з метою здійснення заходів щодо усунення встановлених порушень провів роз’яснювальні роботи для уповноваженої особи Замовника (відповідального в тому числі за оприлюднення інформації в електронній системі закупівель) з метою недопущення виявлених порушень в подальшому. Зауваження виявленні під час моніторингу будуть враховані при проведенні наступних закупівель.
Дата публікації звіту: 09.12.2022 09:05

Запити/Пояснення