• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. П. Орлика в смт. Красне Золочівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 715 079.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 575.40 UAH
Номер: aa363b99e58c42c7b5ba78a262701400
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 23.08.2022 12:47 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2022 № 24 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 22.08.2022 № 24 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-10-18-002534-b 18.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 645-87-21, tender262531boyko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та правомірності внесення змін до нього, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та правомірності внесення змін до нього, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2021 № 36, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з додатковою відповідальністю «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65», повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2021, договір 26.11.2021 №26/11, укладений між Замовником та товариством з додатковою відповідальністю «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65», додаткову угоду від 06.12.2021 № 1 та додаткову угоду № 2 від 24.12.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 01.09.2022. В ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в тендерній документації Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до договору - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору та змін до договору. Додаткову угоду від 24.12.2021 № 2 до договору від 26.11.2021 № 26/11 та повідомлення про внесення змін до договору Замовником оприлюднено в ході проведення моніторингу 01.09.2022.
Період усунення порушень: 12.09.2022 16:31 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2022 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. П. Орлика в смт. Красне Золочівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 2 715 079,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-18-002534-b) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення та зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Щодо порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник у пункті 1 розділу 4 тендерної документації визначив: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: час визначено в електронній системі закупівель». Усвідомлюючи, що майданчик закупівель автоматично визначає строк подання тендерних пропозицій, та з метою не допущення порушення прав учасників у своїй тендерній документації замовник зробив посилання на дану автоматичну систему. Одночасно повідомляємо, що договір №26/11 від 26.11.2021, укладений між Замовником та товариством з додатковою відповідальністю «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65» розірвано за взаємною згодою сторін на підставі Додаткової угоди № 3 від 15.09.2022 року, яку оприлюднено в електронній системі. Також повідомляємо, що замовником було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм законодавства уповноваженою особою у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 16.09.2022 16:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 22.09.2022 13:07

Запити/Пояснення