-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщення шкільної їдальні опорного закладу Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт. Білики Кобеляцького району Полтавської області») (за рахунок місцевого бюджету)
код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщення шкільної їдальні опорного закладу Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт. Білики Кобеляцького району Полтавської області») (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
3 807 861.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 039.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 039.31 UAH
Номер:
f86cb70ebba24d289ea38f87b0f63188
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-02-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2022 00:00
Період моніторингу:
02.05.2022 15:46 - 25.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2022 № 4-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальник Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5.UA-2021-10-18-002393-a від 18.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Тоталбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: протокол розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 03.11.2021 №519, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» (далі – ТОВ «Компанія «Тоталбуд»), повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021 року, договір підряду від 22.11.2021 №458, додаткова угода до договору підряду від 30.12.2021 №1.
Період усунення порушень:
10.05.2022 13:38 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2022 13:38
Номер:
afe26f5968574b5da638885c3e24ed0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 15:04 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022 №108
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 №108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2021-10-18-002393-а від 18.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.10.2021 №б/н, відповідь Замовника на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 24.02.2022.
Період усунення порушень:
31.03.2022 08:51 - 06.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2022 08:51
Запити/Пояснення
Номер:
2df87f84f4b44187be5bd974205741c4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщення шкільної їдальні опорного закладу Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт. Білики Кобеляцького району Полтавської області») (за рахунок місцевого бюджету)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-18-002393-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
033c7c6c51f142b3b19eff0131a21a32
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.02.2022 13:45
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 21.02.2022 р. UA-M-2022-02-21-000094) процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщення шкільної їдальні опорного закладу Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт. Білики Кобеляцького району Полтавської області») з очікуваною вартістю 3 807 861,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-18-002393-a, повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 5 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ФОП Лісний Олег Іванович, на яку 03.03.2020 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщення шкільної їдальні опорного закладу Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт. Білики Кобеляцького району Полтавської області». Експертиза проведена ТОВ «ПРОСПЕР КБЗ» 03.03.2020 року, експертний звіт за № КБЗ-20/20 П. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 3 807 861,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, на сайті https://bilyky.osv.org.ua/ не оприлюднено зазначену інформацію, вона оприлюднена в протоколі УО про початок проведення закупівлі. Обґрунтування можна затверджувати протоколом уповноваженої особи разом із річним планом або окремо, але зобов’язуємося вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, шляхом обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сайті гуманітарного відділу. В розділі Бухгалтерія – розділ державні закупівлі, створено розділ обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, де в подальшому буде опублікована інформація.
Додатки: - експертний звіт за № КБЗ-20/20 П від 03.03.2020 року;
- протокол № 480 щодо прийняття рішення уповноваженою особою гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради 18.10.2021;
- дефектний акт від 18 листопада 2021 року.
Уповноважена особа Вікторія ЛУБЕНСЬКА
Номер:
bf4b313f80384ecbb3883e3c4054a864
Назва:
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 20:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.