• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики») (за рахунок місцевого бюджету)

код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики») (за рахунок місцевого бюджету)

Завершена

4 266 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 330.94 UAH
Номер: ac6e34cf1f3640989f974efa638072c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-11-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 11.04.2022 14:10 - 05.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.04.2022 № 2-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.04.2022 № 2-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2021-10-18-002032-b від 18.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу пропозиції, переможця торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при розгляді тендерних пропозицій в подальшому, зокрема пункту 1 частини першої статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД » (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД»), протокол уповноваженої особи від 03.10.2021 №2518, щодо визначення переможця торгів, протокол про намір укласти договір від 03.11.2021 №518, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021 року, договір підряду від 22.11.2021 №457, додаткова угода від 30.12.2021 №1, протокол уповноваженої особи про допущення технічних помилок від 23.12.2021 №630 та від 13.04.2022 №94, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 15.04.2022. Замовником в додатку №2 тендерної документації зазначено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник обов'язково повинен підтвердити кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві (інженера з охорони праці) шляхом надання у складі тендерної пропозиції посвідчення (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) та витягу з протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань, що містить відомості про те, що такий спеціаліст пройшов відповідне навчання та перевірку знань законодавства у сфері охорони праці, надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, електробезпеки та вибухопожежо безпеки і копію документу про здобуття вищої освіти. Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» встановлено, що ним (файл з назвою частина 5) надано скан копію чинного на момент подання тендерних пропозицій посвідчення №1.714 та витяг з протоколу від 14.09.2020 №99 засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань (виданих ТОВ «Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат»), що містить відомості про те, що інженер з охорони праці Коржик Сергій Віталійович пройшов навчання та перевірку знань законодавства у сфері охорони праці, надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, електробезпеки та вибухопожежо безпеки. В цьому ж файлі частина 5 в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі в пункті 7 зазначено інформацію про те, що Коржик Сергій Віталійович має вищу освіту та закінчив Харківську державну академію залізничного транспорту. Проте, у складі пропозиції копія документу про здобуття ним вищої освіти відсутня. Однак, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Період усунення порушень: 20.04.2022 16:14 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Зобов'язуємся в подальшому дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при розгляді тендерних пропозицій, зокрема пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 22.04.2022 09:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 26.05.2022 08:50

Запити/Пояснення

Номер: aaf2b4f894c94d22895d043d764db6ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-21-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 22.02.2022 15:00 - 18.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.02.2022 №108 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2022 №108 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2021-10-18-002032-b від 18.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2021 №479, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.02.2022.
Період усунення порушень: 28.03.2022 16:20 - 01.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.03.2022 16:20

Запити/Пояснення