-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики») (за рахунок місцевого бюджету)
код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики») (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
4 266 187.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 330.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 330.94 UAH
Номер:
ac6e34cf1f3640989f974efa638072c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-11-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 14:10 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2022 № 2-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2021-10-18-002032-b від 18.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу пропозиції, переможця торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при розгляді тендерних пропозицій в подальшому, зокрема пункту 1 частини першої статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД » (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД»), протокол уповноваженої особи від 03.10.2021 №2518, щодо визначення переможця торгів, протокол про намір укласти договір від 03.11.2021 №518, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021 року, договір підряду від 22.11.2021 №457, додаткова угода від 30.12.2021 №1, протокол уповноваженої особи про допущення технічних помилок від 23.12.2021 №630 та від 13.04.2022 №94, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 15.04.2022.
Замовником в додатку №2 тендерної документації зазначено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник обов'язково повинен підтвердити кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві (інженера з охорони праці) шляхом надання у складі тендерної пропозиції посвідчення (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) та витягу з протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань, що містить відомості про те, що такий спеціаліст пройшов відповідне навчання та перевірку знань законодавства у сфері охорони праці, надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, електробезпеки та вибухопожежо безпеки і копію документу про здобуття вищої освіти.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» встановлено, що ним (файл з назвою частина 5) надано скан копію чинного на момент подання тендерних пропозицій посвідчення №1.714 та витяг з протоколу від 14.09.2020 №99 засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань (виданих ТОВ «Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат»), що містить відомості про те, що інженер з охорони праці Коржик Сергій Віталійович пройшов навчання та перевірку знань законодавства у сфері охорони праці, надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, електробезпеки та вибухопожежо безпеки.
В цьому ж файлі частина 5 в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі в пункті 7 зазначено інформацію про те, що Коржик Сергій Віталійович має вищу освіту та закінчив Харківську державну академію залізничного транспорту. Проте, у складі пропозиції копія документу про здобуття ним вищої освіти відсутня.
Однак, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
20.04.2022 16:14 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Зобов'язуємся в подальшому дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при розгляді тендерних пропозицій, зокрема пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
22.04.2022 09:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
26.05.2022 08:50
Запити/Пояснення
Номер:
345247bdbff94de69cfbf836e2924c2d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.04.2022 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики») (за рахунок місцевого бюджету)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-18-002032-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В додатку №2 тендерної документації зазначено вимогу «Учасник обов'язково повинен підтвердити кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві (інженера з охорони праці) шляхом надання у складі тендерної пропозиції посвідченням (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) та витягу з протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань, що містить відомості про те, що такий спеціаліст пройшов відповідне навчання та перевірку знань законодавства у сфері охорони праці, надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, електробезпеки та вибухопожежо безпеки і копію документу про здобуття вищої освіти».
В складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " (файл з назвою частина 5) надало скан копію чинного на момент подання тендерних пропозицій посвідчення №1.714 та витяг з протоколу від 14.09.2020 №99 засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань ( виданих ТОВ «Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат»), що містить відомості про те, що інженер з охорони праці Коржик Сергій Віталійович пройшов навчання та перевірку знань законодавства у сфері охорони праці, надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, електробезпеки та вибухопожежо безпеки.
В цьому ж файлі частина 5 в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі в пункті 7 зазначено інформацію про те, що Коржик Сергій Віталійович має вищу освіту та закінчив Харківську державну академію залізничного транспорту. Однак, у складі пропозиції копія документу про здобуття ним вищої освіти відсутня.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію чому не відхилено пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " або вкажіть назву файла в поданій пропозиції в якому розміщено даний документ.
2. Перевіркою встановлено, що Вами 03.11.2021 оприлюднено протокол від 03.10.2021№518 щодо прийняття рішення уповноваженої особи про намір укласти договір за результатами торгів з ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД", в той час як інформація про проведення закупівлі оприлюднена в системі прозоро 18.10.2021 за номером UA-2021-10-18-002032-b.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію чому уповноваженою особою прийнято рішення укласти договір з ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " до проведення торгів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ac18ab546edd493abf02ab2409a4a66d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.04.2022 11:54
Опис:
Доброго дня. Розглянувши Ваш запит на пояснення повідомляємо наступне.
1.Нами як Замовником було всебічно і незалежно проаналізовано тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», якого в подальшому було визначено переможцем закупівлі. Щодо відсутності копії документу про здобуття вищої освіти інженера з охорони праці Коржика Сергія Віталійовича повідомляємо, що з метою повної оцінки учасника було паралельно розглянуті декілька публічних закупівель, в яких безпосередньо брало участь ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», ЄДРПОУ 41719513, зокрема закупівля розміщена за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-18-005083-c, де у складі тендерної пропозиції в файлі «Частина 3 тендерної пропозиції.pdf» на сторінці 5 розміщено скановану копію – Диплома Магістра виданого Коржик Сергію Віталійовичу. У зв’язку з цим уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення учасника закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» переможцем, як такого що відповідає умовам тендерної документації.
Також повідомляємо про відсутність будь яких скарг, вимог інших учасників щодо будь-яких порушень Замовником вимог чинного Законодавства України у сфері публічних закупівель.
Копію диплома про вищу освіту Коржика Сергія Віталійовича додатково надаємо.
2. При оприлюдненні інформації на вебпорталі Уповноваженого органу, при прийнятті рішення уповноваженої особи про намір укласти договір за результатами відкритих торгів, було допущено технічну помилку, а саме в оприлюдненому протоколі про намір укласти договір, зазначена не вірна дата, потрібно було 03.11.2021 № 518, а не 03.10.2021 № 518. Дану помилку виправлено шляхом оприлюднення протоколу щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених уповноваженою особою при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу разом з вірною датою в протоколі про намір укласти договір (додаються протоколи).
Уповноважена особа Вікторія ЛУБЕНСЬКА
Номер:
aaf2b4f894c94d22895d043d764db6ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 15:00 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022 №108
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 №108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-10-18-002032-b від 18.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2021 №479, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.02.2022.
Період усунення порушень:
28.03.2022 16:20 - 01.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2022 16:20
Запити/Пояснення
Номер:
760f932760b444f8b759b9b6bfc82da8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики») (за рахунок місцевого бюджету)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-18-002032-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8eefd6726cbe4effa3e1d5cc90853295
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.02.2022 09:37
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 21.02.2022 р. UA-M-2022-02-21-000080) процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів № 4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики»)
з очікуваною вартістю 4 266 187,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-18-002032-b, повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 5 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ФОП Ярошенко Павло Володимирович, на яку 18.05.2021 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів № 4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики». Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» 18.05.2022 року, експертний звіт за №18/202-05/21/А. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 4 266 187,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, на сайті https://bilyky.osv.org.ua/ не оприлюднено зазначену інформацію, вона оприлюднена в протоколі УО про початок проведення закупівлі. Обґрунтування можна затверджувати протоколом уповноваженої особи разом із річним планом або окремо, але зобов’язуємося вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, шляхом обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сайті гуманітарного відділу. В розділі Бухгалтерія – розділ державні закупівлі, створено розділ обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, де в подальшому буде опублікована інформація.
Додатки: - експертний звіт за № 18/202-05/21/А від 18.05.2021 року; - зведений кошторисний розрахунок; - протокол № 479 щодо прийняття рішення уповноваженою особою гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради 18.10.2021;-наказ про затвердження проєктно-кошторисної документації № 10 від 06 квітня 2021 року.
Уповноважена особа Вікторія ЛУБЕНСЬКА
Номер:
d1908365d7dd4af8afa21d87de90999a
Назва:
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 19:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.