• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деталі контактної мережі Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем

Джерело фінансування – бюджетні кошти. Для реалізації проекту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Черкаси - імені Т. Шевченка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Черкаській області» Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації

Завершена

2 609 524.90 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 047.62 UAH
Номер: 5a4583241e0c408fb2393ddd239ac20b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.10.2022 12:34 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2022 № 73-З (зі змінами) Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.10.2022 № 73-З (зі змінами) Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-10-18-001952-a, 18.10.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 075-54-85, kalenichenko19990709@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; своєчасності виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); своєчасності виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі − замовник) на 2021 рік, тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 18.10.2021 № 2058; тендерну документацію замовника зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 03.11.2021 № 2276 (далі – тендерна документація); скарга ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД» від 28.10.2021 № UA-2021-10-18-001952-a.c1; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.11.2021 № 25347-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»; протокольне рішення тендерного комітету замовника від 25.11.2021 № 2480 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»; протокольне рішення тендерного комітету замовника щодо прийняття рішення про визначення переможця від 30.11.2021 № 2494; повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021; договір поставки за бюджетні кошти від 14.12.2021 № ОД/НХ-21-876-НЮ на суму 3 131 002,80 грн (з ПДВ), укладений із переможцем ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» (далі – Договір від 14.12.2021) та додаткову угоду від 31.01.2022 № 1 до Договору від 14.12.2021. За результатами процедури, замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» Договір від 14.12.2021 на суму 3 131 002,80 грн (з ПДВ). У подальшому, замовником укладено з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» додаткову угоду від 31.01.2022 № 1 до Договору від 14.12.2021 відповідно до пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень: 14.11.2022 13:37 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 13:37