-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт педіатричного відділення Комунального некомерційного підприємства «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги» Дядьковицької сільської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Дядьковичі, вул. Козацький шлях, 107 (Коригування) »
«Капітальний ремонт педіатричного відділення Комунального некомерційного підприємства «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги» Дядьковицької сільської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Дядьковичі, вул. Козацький шлях, 107 (Коригування) »
Завершена
1 469 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 349.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 349.25 UAH
Номер:
482ee08c451a4270b2813bc7174484ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2022 00:00
Період моніторингу:
21.07.2022 22:03 - 12.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.07.2022 № 159
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 159
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2021-10-18-006750-c 18.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За наслідками моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РБК ІМПУЛЬС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги» Дядьковицької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджено рішенням тендерного комітету Замовника від 18.10.2021 № 328, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 19.10.2021 та відповідь Замовника від 21.10.2021, вимоги про усунення порушення від 20.10.2021 та відповідь Замовника від 21.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.11.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій від 04.11.2021, протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2021 № 337, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» (далі – ТОВ «РБК ІМПУЛЬС»), повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2021, договір підряду від 22.11.2021 № 1 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 31.01.2022 № 1 та від 23.02.2022 № 2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28 липня 2022 року (далі – Пояснення).
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 25.07.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо виконання сторонами умов договору підряду від 22.11.2021 № 1 (далі – Договір), додаткових угод до Договору від 31.01.2022 № 1 та від 23.02.2022 № 2, тоді як Замовником було надано лише документи про виконання умов договору ТОВ «РБК ІМПУЛЬС».
Таким чином, Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідні документи щодо виконання умов договору Комунальним некомерційним підприємством «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги» Дядьковицької сільської ради.
Період усунення порушень:
08.08.2022 13:41 - 23.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2022 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Головним лікарем КНП "Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги" відібрано пояснення відповідальної особи, щодо надання неповної інформації, проведено відповідну роз'яснювальну роботу, вжито заходи, направлені на недопущення встановлених порушень відповідальною особою у подальшому (копія наказу додається).
Дата публікації звіту:
11.08.2022 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
117ef04072e343fda75589f38743a5d4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт педіатричного відділення Комунального некомерційного підприємства «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги» Дядьковицької сільської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Дядьковичі, вул. Козацький шлях, 107 (Коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-18-006750-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «РБК ІМПУЛЬС» (далі – ТОВ «РБК ІМПУЛЬС») не відхилена, якщо ним не виконано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 тендерної документації, та не надано документи про освіту та/або підвищення кваліфікації, які підтверджують освіту та/або підвищення кваліфікації Михальчук Ю.О., Романюк С.О. та Антонюк Р.Ю., інформація про яких зазначена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.10.2021 № 667.
2. Відповідно до пунктів 4.1 та 17.1 договору від 22.11.2021 №1 в редакції додаткової угоди від 23.02.2022 №2, строк виконання робіт по договору та термін дії договору до 02.05.2022 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов договору від 22.11.2021 №1.
А також надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 22.11.2021 №1.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
7f45bc76e40942b995852400c47fe0e8
Назва:
Пояснення на запит від 25.07.2022
Дата опублікування:
28.07.2022 14:56
Опис:
На запит в ході проведення моніторингу повідомляємо наступне.
1. Згідно умов тендерної документації, учасник повинен був надати згідно Додатка 1 пункту 2, підпункту 2.1 наступні документи – «Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Обов'язково наявність: головного інженера, виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт, інженера з техніки безпеки та охорони праці (або особи, яка виконує його обов'язки). Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації та наказами про призначення на посаду.» Згадані у запиті особи (Михальчук Ю.О., Романюк С.О., Антонюк Р.Ю.) не є інженерно-технічними працівниками для обов’язкового підтвердження кваліфікації згідно переліку. ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» виконано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 тендерної документації, підстав для відхилення пропозиції ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» немає.
2. Відповідно до п. 4.4 передбачено умови продовження термінів завершення робіт. Про виникнення обставин непереборної сили, що зумовили неможливість своєчасного виконання Підрядником робіт, КНП «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги» було поінформовано листом ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» №25 від 29.12.2021 (копія надається) у відповідності до п.4.6 Договору підряду від 22.11.2021 №1 (надалі – Договір). Перегляд термінів завершення виконання робіт було оформлено додатковою угодою відповідно до п.4.9. Договору.
Зобов’язання за Договором Сторонами було виконано у повному обсязі. Виконання зобов’язань Підрядником підтверджується Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2022р., підписаною Сторонами 11.04.2022 (копія надається).