-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція частини території благоустрою з влаштуванням скверу за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 9» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
3 222 849.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 150.00 UAH
Номер:
5292a3397dd04c468623c2f4fc7adf57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-23-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2022 00:00
Період моніторингу:
24.06.2022 12:48 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав Косінов
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2021-10-18-005636-c 18.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2021, тендерну пропозицію ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ (далі учасник - переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи Замовника від 11.11.2021 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021 року, договір від 23.11.2021 № 108 (далі – Договір), додаткові угоди від 23.11.2021 №1, від 28.12.2021 № 2, від 04.02.2022 № 3, від 22.04.2022 № 4 .
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації, для документального підтвердження наявності залученої будівельної техніки, учасник у складі Тендерної пропозиції повинен завантажити оригінал договору(ів) або завірені належним чином копії договору(ів) оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки тощо (з усіма додатками, у разі наявності), а також копії свідоцтв про реєстрацію будівельної техніки
Так, учасник ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 28.10.2021 № 2 (далі – Довідка).
Згідно наведеного в довідці переліку машин та механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, а саме екскаватор-навантажувач JCB 3CX, колісний екскаватор Komatsu PW 160-7K, каток дорожній Bomag BW 120 AD-4, каток дорожній HAMM HD13VV, залучені у ТОВ «КУБ ЕНД КО» на підставі договору від 17.05.2021 № 170521 (далі - Договір), що міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ.
Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні копії свідоцтв про реєстрацію вищевказаної будівельної техніки, машин та механізмів.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документів, зокрема для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення), надати копії свідоцтв про реєстрацію будівельної техніки: - екскаватор-навантажувач JCB 3CX; - колісний екскаватор Komatsu PW 160-7K; - каток дорожній Bomag BW 120 AD-4; - каток дорожній HAMM HD13VV, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій відсутні у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
14.07.2022 19:45 - 29.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2022 19:45
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради повідомляє, що 27.07.2022 до Житомирського окружного адміністративного суду було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації:
27.07.2022 17:34
Дата відкриття провадження:
03.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
240/15545/22/15606/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
19.07.2022 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
cb23e41e7e444d79a99c6a12e55a0619
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2022 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція частини території благоустрою з влаштуванням скверу за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 9» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-18-005636-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f955a2867e934853a42a26c11f401bfc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2022 17:09
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради розглянувши запит на пояснення повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція частини території благоустрою з влаштуванням скверу за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 9», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 36408 від 08.09.2021, виданий ТОВ «Експертиза МВК».
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція частини території благоустрою з влаштуванням скверу за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 9» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додаємо.
Також, повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція частини території благоустрою з влаштуванням скверу за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 9» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» оприлюднене на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).