• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерна документація додається (ТД). Перелік робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Учасник повинен надавати послуги, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих ДСТУ, національних стандартів та чинному законодавству.

Завершена

4 676 807.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 384.04 UAH
Номер: 5a5ce1cac97a4e12bd8657706cc58805
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 18:48 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з додатку до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2021-10-15-000478-a 15.10.2021 БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА (код ЄДРПОУ 04357466) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель надати інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон - № 922-VIIІ). розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-10-15-000431-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ІНСТРУКЦІЮ УЧАСНИКАМ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ - тендерна документація Замовника, (далі тендерна документація). реєстри отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2021, тендерну пропозицію ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" (далі – учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 06 листопада 2021, договір від 24.11.2021 № 696, пояснення замовника, отримане 12.04.2022 через електронну систему закупівель. Абзацом 12 пункту 11 ч. І ст. 9 Закону № 922-VIII, передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону № 922-VIII наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Перелік), який є вичерпним. Моніторингом установлено, що у пункті 1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником додатково вказані формальні (несуттєві) помилки, які не входять до Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-10-15-000478-a встановлено дотримання, тендерні пропозиції учасників торгів допущених до аукціону відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 26.04.2022 09:58 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2022 09:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокольне рішення Замовника №14 від 28.04.2022. Відповідь на Зобов'язання щодо усунення інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель Державної Аудиторської служби України (Висновок 26.04.2022 09:58) по закупівлі UA-2021-10-15-000478-a «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовником додатково вказані формальні (несуттєві) помилки, які не входять до Переліку формальних помилок, а саме: - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Уповноваженою особою Бурштинської міської ради з метою виконання зобов'язань по усуненню інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку моніторингу від 26.04.2022 09:58, вжиті наступні заходи: 1) В подальшому зобов'язуємось дотримуватись правильного складання тендерної документації, а саме опис формальних (несуттєвих) помилок та недопущення в подальшому зазначених порушень. 2) Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 28.04.2022 16:41

Запити/Пояснення