Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерна документація додається (ТД). Перелік робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Учасник повинен надавати послуги, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих ДСТУ, національних стандартів та чинному законодавству.
Завершена
4 676 807.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 384.04 UAH
Період моніторингу:04.04.2022 18:48 - 27.04.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2021-10-15-000478-a 15.10.2021 БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА (код ЄДРПОУ 04357466) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:Результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель надати інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон - № 922-VIIІ). розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-10-15-000431-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ІНСТРУКЦІЮ УЧАСНИКАМ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ - тендерна документація Замовника, (далі тендерна документація). реєстри отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2021, тендерну пропозицію ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" (далі – учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 06 листопада 2021, договір від 24.11.2021 № 696, пояснення замовника, отримане 12.04.2022 через електронну систему закупівель.
Абзацом 12 пункту 11 ч. І ст. 9 Закону № 922-VIII, передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону № 922-VIII наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Перелік), який є вичерпним. Моніторингом установлено, що у пункті 1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником додатково вказані формальні (несуттєві) помилки, які не входять до Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, а саме:
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-10-15-000478-a встановлено дотримання, тендерні пропозиції учасників торгів допущених до аукціону відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:26.04.2022 09:58 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:26.04.2022 09:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Протокольне рішення Замовника №14 від 28.04.2022.
Відповідь на Зобов'язання щодо усунення інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель Державної Аудиторської служби України
(Висновок 26.04.2022 09:58) по закупівлі UA-2021-10-15-000478-a «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовником додатково вказані формальні (несуттєві) помилки, які не входять до Переліку формальних помилок, а саме: - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Уповноваженою особою Бурштинської міської ради з метою виконання зобов'язань по усуненню інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку моніторингу від 26.04.2022 09:58, вжиті наступні заходи:
1) В подальшому зобов'язуємось дотримуватись правильного складання тендерної документації, а саме опис формальних (несуттєвих) помилок та недопущення в подальшому зазначених порушень.
2) Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис:Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)) (UA-2021-10-15-000478-a) очікуваною вартістю 4 676 807,00 грн., яку проведено БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Абзацом 12 пункту 11 ч. І ст. 9 Закону № 922-VIII, передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону № 922-VIII наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Перелік), який є вичерпним. Моніторингом установлено, що у пункті 1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником додатково вказані формальні (несуттєві) помилки, які не входять до Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
В тендерній пропозиції ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" у договорі з ТОВ «Надвірнянська автобаза» від 12.02.2021 № 12/02-2021-02 відсутній акт прийому передачі за № 3, якій відповідно до п. 1.3 договору є не від’ємною частиною договору. (файли - 12. Договора оренди на обладнання.pdf та 13. Акти до договорів.pdf).
Відповідно до розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав наявність документально підтвердженого освіти працівників, є обов’язковою для інженерно-технічних працівників. Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень.
Відповідно до наданої довідки ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" Павлюк Назарій Володимирович має освіту – повна вища, по факту відповідно до копії диплому - бакалавр та Квич Андрій Васильович зазначено, що освіта - базова вища, відповідно до копії диплому - молодший спеціаліст (файл - 30. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..pdf).
Моніторінгом установлено розбіжності тендерній пропозиції учасника - ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", а саме відповідно до довідки «тендерна пропозиція» зазначена юридична та фактична адреса Івано-Франківська область, Богородчанський район, смт. Богородчани, вул. Шевченка, буд. 100, а адреса офісного приміщення та виробнича база, відповідно до довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (файл - 9. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf) та договорі оренди не рухомого майна (файл - 15. Договора МТБ (2).pdf) Івано-Франківська область, Надвірнянський район, м. Надвірна, вул. Майданська 10.
Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
p7s
sign.p7s
42565
Номер:bef92ac16c6f47b480f2c2e25be70e92
Назва:Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Дата опублікування:12.04.2022 18:50
Автор:БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА
×
Код ЄДРПОУ:
04357466
Контактна особа:
Назар Марія Степанівна 0343845776, 380679108118 br-mradaek@ukr.net http://burshtyn-rada.if.gov.ua/
Адреса:
77111, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Державної аудиторської служби України 2022-04-07 01:01:55 «Запит про надання пояснення» (інформації, документів) в рамках моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-15-000478-a ) повідомляємо наступне:
1) Моніторингом установлено, що у пункті 1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником додатково вказані формальні (несуттєві) помилки, які не входять до Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Пояснення: розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить п.1.3 (інформація є відкритою та оприлюднена в електронній системі закупівель). Виявлення формальних помилок під час розгляду тендерних пропозицій не потребує прийняття додаткових рішень Замовником, оскільки їх наявність чи відсутність не залежить від рішення Замовника, що прямо визначено частиною третьою статті 22 Закону.
Закон покладає на Замовника обов'язок перевірити чи встановити факт відсутності, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника за результатами розгляду, що прямо передбачено ст.ст.31,32 Закону.
В подальшому зобов'язуємось посилити увагу щодо дотримання переліку формальних помилок відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 щодо правильного складання тендерної документації.
2) Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" у договорі з ТОВ «Надвірнянська автобаза» від 12.02.2021 № 12/02-2021-02 відсутній акт прийому передачі за № 3, якій відповідно до п. 1.3 договору є не від’ємною частиною договору. (файли - 12. Договора оренди на обладнання.pdf та 13. Акти до договорів.pdf).
Пояснення: Додатком №1 до тендерної документації «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям», Розділу №1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалося: до переліку техніки включаються основні машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для виконання робіт (асфальтоукладальник, екскаватор (не менше 2од.), автогудронатор, автогрейдер, коток дорожній (не менше 2од.). Саме додаток №3 до договору оренди №12/02-2021-02 від 12.02.2021 «Акт приймання-передачі майна» від 15.05.2021 Орендодавець (ТОВ «Надвірнянська автобаза» передає майно: міні-навантажувач Racoon HT-60, загальний причіп ПГМФ 8304-02 (додаток №3 надається до пояснення). Замовником самостійно проведено аналіз та технічну характеристику майна, викладеного у додатку №3, зокрема міні-навантажувач та загальний причіп (додається до пояснення), та маємо думку, що дане майно не відноситься до основних машин для виконання робіт за оголошеною закупівлею.
Просимо зауважити, що згідно із ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Учасник -ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" (надалі-товариство) неодноразово брало участь в публічних закупівлях, а тому документи товариства є у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Замовником не заборонено законодавчо та тендерною документацією отримувати інформацію про достовірність даних від учасників торгів з інших джерел. Замовником було проаналізовано документи торгів (ідентифікатор UA-2021-07-08-001758-b), де ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" брало безпосередню участь та було визнано переможцем. Файл під назвою «10. Акти.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.08.2021 13:44» містить додаток №3 до договору оренди №12/02-2021-02 від 12.02.2021 Акт приймання-передачі майна.
3) Відповідно до розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав наявність документально підтвердженого освіти працівників, є обов’язковою для інженерно-технічних працівників. Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень.
Відповідно до наданої довідки ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" Павлюк Назарій Володимирович має освіту – повна вища, по факту відповідно до копії диплому - бакалавр та Квич Андрій Васильович зазначено, що освіта - базова вища, відповідно до копії диплому - молодший спеціаліст (файл - 30. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..pdf).
Пояснення. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", зокрема файли підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтверджений актами виконання робіт:
30. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..pdf
35. Копії актів до аналогічних договорів.pdf
36. Копії відгуків.pdf
80. Копія ліцензії.pdf
Відповідно до наданих довідок через електронну систему закупівель ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" Павлюк Назарій Володимирович, виконавець робіт, прийнятий на роботу з 10.05.2019, надана копія диплому – бакалавр ступінь вищої освіти. Квич Андрій Васильович, майстер виробничої дільниці, прийнятий на роботу 15.02.2021, копія диплому - молодший спеціаліст з відзнакою.
Відповідно до п.11 Наказу від 29 грудня 2004 року N 336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників»: 11. Особи, які не мають відповідної освіти або стажу роботи, встановлених кваліфікаційними вимогами, але мають достатній практичний досвід та успішно виконують у повному обсязі покладені на них завдання та обов'язки, можуть бути, як виняток, залишені на займаній посаді або призначені на відповідні посади за рекомендацією атестаційної комісії.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» товариство здійснює підприємницьку діяльність, у тому числі ліцензовану, самостійно веде бухгалтерію, сплачує податки залежно від податкової групи, і залежно від обраної системи оподаткування, може мати певну кількість найманих працівників.
Відповідно до п.7.18.7 та п.7.18.8 Статуту товариства особою, заінтересованою у вчиненні господарського зобов’язання, є посадова особа органу управління товариства, зокрема директор товариства Гаврилів Роман Ярославович (повна вища освіта, штатний).
Відповідно до ст.5. Рівні та ступені вищої освіти Закону України «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 року № 1556-VII підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітніми програмами на таких рівнях вищої освіти: початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти; перший (бакалаврський) рівень; другий (магістерський) рівень; третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень та ступенях вищої освіти: 1) молодший бакалавр; 2) бакалавр; 3) магістр; 4) доктор філософії/доктор мистецтва.
Незважаючи на те, що нова редакція Закону запрацювала, довідники кваліфікаційних характеристик не приведені у відповідність з новими рівнями освіти (надаємо у додатках лист МОНу від 02.07.2019 №1/13-387 «Щодо відповідності кваліфікаційних характеристик нормам законодавства»).
Відповідно до положень Довідника № 336 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" кваліфікаційні вимоги майстра виробничої дільниці: повна або базова вища освіта (спеціаліст або бакалавр); кваліфікаційні вимоги виконавця робіт: повна або базова вища освіта відповідно напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр).
Визначення терміну «повна вища освіта» містить лише старий Закон про вищу освіту.
У новому Законі про вищу освіту цей термін відсутній. Натомість відповідно до змін, внесених Законом про освіту до діючого Закону про вищу освіту, з 28.09.2017 р. запроваджено дворівневу систему освіти. Так, здобути вищу освіту тепер можна за 5 ступенями: молодший бакалавр; бакалавр; магістр; доктор філософії; доктор мистецтва.
Фахівці МОН у листі від 02.07.2019 р. № 1/13-387 погоджуються з існуючою невідповідністю та наголошують, що присвоєння кваліфікаційних категорій особам, які здобули перший (бакалаврський) ступінь, може бути реалізоване шляхом внесення змін до відповідних законодавчих актів, і повідомляють, що наразі готуються зміни, які затвердять нові кваліфікаційні характеристики. Тому будемо сподіватися, що найближчим часом питання вирішиться.
Оскільки зараз ступінь бакалавра (молодшого бакалавра) є вищою освітою, то особу, котра здобула цей ступінь, можна вважати такою, яка здобула вищу освіту. Тому вона відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим у довідниках кваліфікаційних характеристик.
Відповідно до ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, яку здійснюють суб’єкти господарювання (підприємці) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Зважаючи на вищенаведене, що присутні правові колізії за кваліфікаційними вимогами та рівнями освіти, замовник провів кваліфікацію учасника відповідно до підтвердженого досвіду учасника, поданих відгуків про виконання взятих договірних зобов'язань та беручи до уваги про обов'язкове здійснення Замовником технічного нагляду за виконанням контролю та якості робіт.
4) Моніторингом установлено розбіжності тендерній пропозиції учасника - ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", а саме відповідно до довідки «тендерна пропозиція» зазначена юридична та фактична адреса Івано-Франківська область, Богородчанський район, смт. Богородчани, вул. Шевченка, буд. 100, а адреса офісного приміщення та виробнича база, відповідно до довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (файл - 9. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf) та договорі оренди не рухомого майна (файл - 15. Договора МТБ (2).pdf) Івано-Франківська область, Надвірнянський район, м. Надвірна, вул. Майданська 10.
Пояснення. Діяльність підприємства може здійснюватися не тільки за його місцезнаходженням, але й за іншими адресами, наприклад за місцезнаходженням його відокремлених підрозділів (філій, торговельних точок і т. д.). Суб'єкт господарської діяльності має право самостійно визначити своє місцезнаходження, можливий варіант оформлення договору оренди чи суборенди офісного приміщення є так само законним, оскільки жодним законодавчим актом це не заборонено. Відповідно до п.1.6 Статуту товариства дозволяє вступати в договірні відносини з іншими підприємствами, як на території України, так і за її межами.
5) Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Бурштинської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Рубрика «Міська рада» - «Державні закупівлі» https://burshtyn-rada.if.gov.ua/vidomosti-pro-misku-radu/derzhavni-zakupivli/
Розмір витрат за об'єктом: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Т.Шевченка (від вул.Проектна до вул.Нова) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"» визначено на підставі Робочого проекту та проектно кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б:Д 1.1-1:2013, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. При визначенні очікуваної вартості використовуємо кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 4998,225 тис. грн. з ПДВ (скан пояснювальної записки до інвесторської кошторисної документації на будівництво додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, що передбачені в технічній специфікації, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих ДСТУ, національних стандартів та чинному законодавству.
Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ.