• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт стадіону Х.Балківської ЗОШ І-ІІІ СТ. в с. Х. Балка Біляївського району Одеської області

Завершена

10 092 292.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 922.92 UAH
Номер: 5f475d189a794134ab4ef1dcae37e031
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-02-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.02.2022 17:10 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.02.2022 Одеса № 75 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 02.02.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.02.2022 № 75 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2021-10-13-006563-c 13.10.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, внесення змін до ТД, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.10.2021, ТД зі змінами, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 04.11.2021 № 25001-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Простір-Агробуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), протоколи уповноваженої особи від 25.11.2021 № 103 та від 30.11.2021 № 106, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 30.11.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю робіт від 13.12.2021 № 170/21 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.12.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.02.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2.1 розділу 1 додатку 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, відповідно до підпункту 2.2.6 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження поданої інформації додатково надає завірену належним чином копію посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з пожежної безпеки працівників, в тому числі енергетика. Учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 18.11.2021 № 08/20. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.02.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» копію посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з пожежної безпеки енергетика Олійникова Дмитра Олександровича, про якого йдеться у пункті 7 довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 18.11.2021 № 08/20, Замовник 09.02.2022 надав пояснення, що учасником надано Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки від 12.05.2021 № 3, відповідно до положень якого Замовнику стає відомо, що Олійников Дмитро Олександрович підтвердив свої знання з питань пожежної безпеки. Проте учасником ТОВ «Строй Імперія» не надано завірену належним чином копію посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з пожежної безпеки енергетика Олійникова Дмитра Олександровича, про якого йдеться у пункті 7 довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 18.11.2021 № 08/20, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2.6 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до ТД. Також відповідно до частини 8 розділу І «Загальні положення» ТД усі документи, що мають відношення до пропозиції повинні бути викладені українською мовою. Пропозиції, викладені іншими мовами повинні надаватись із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад документа повинен містити оригінал підпису, печатки перекладача (юридична особа, фізична особа-підприємець) або підпис перекладача (фізична особа) та нотаріальне засвідчення справжності його підпису. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.02.2022 щодо надання учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції трудових книжок Ромалійського Василя Борисовича та Лисай Ірини Леонідівни, які викладені російською мовою без перекладу документів з оригіналом підпису, печатки перекладача (юридичної особи, фізичної особи-підприємця) або підпису перекладача (фізичної особи) та нотаріального засвідчення справжності його підпису, Замовник 09.02.2022 надав пояснення, що надання у складі пропозиції трудової книжки зразка 1973 року з записами про прийняття на роботу, що виконані українською мовою, не є порушенням умов тендерної документації і жодним чином не впливає на тендерну пропозицію учасника торгів. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» надано трудові книжки Ромалійського Василя Борисовича та Лисай Ірини Леонідівни, які викладені російською мовою без перекладу документів з оригіналом підпису, печатки перекладача (юридичної особи, фізичної особи-підприємця) або підпису перекладача (фізичної особи) та нотаріального засвідчення справжності його підпису, чим порушено вимоги частини 8 розділу І «Загальні положення» ТД. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Строй Імперія» не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Строй Імперія» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 10.02.2022 09:55 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2022 09:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Станом на 24.02.2022 Замовник підготував документи щодо оскарження висновку в суді. У зв'язку з введенням воєнного стану в Україні згідно з Указ № 64/2022 та обстановкою яка склалася на території області на цей час, Замовник не мав змоги подати позивну заяву до суду. Після завершення воєного стану в Україні Замовник має намір звернутися щодо поновлення строку позивної давності.
Дата публікації: 24.02.2022 20:09

Запити/Пояснення